Separate names with a comma.
PM med vad ni har för diskar samt skärmdump av SMART :)
Raidz1 och mirror är 2 olika saker och i de flesta fallen rekommenderas mirror före raidz1. För raidz1 måste du ha 3 diskar. Men det är rätt smart...
Det enda som jag vet att jag kan skicka är Define R6 som har 6st platser för 3,5 och 2st 2,5. Define R6 Tempered Glass
Har nog bara gamla ATX vad jag vet. Möjligen några PSU men som inte är modulära iaf.
Jag har ett Node 304 där jag har 6st 3,5 och 2st 2,5. Finns i Stockholm. Utöver har jag ett Define R2 XL och ett Define R6 i vit med glaspanel....
Hämtar gärna också, köar.
PM
Jag har den och en som jag köpte från aliexpress samt en Leica D2 från jobbet. Märker ingen skillnad egentligen Köp den från Kjell eller Clabbe...
Stockholm:)
Detta är till kusinen och just nu söker han för fullt efter allt. Men kan ha hittat något sen jag skrev :) Just nu tänker han cs till hans grabb...
Söker efter en speldator, PM med vad ni har! :) edit1: Vi bor i Stockholm
Pm
Jag är i exakt samma sits som dig och har sen hoppat över till de öppna airpods. Aldrig haft några bekymmer och har de idag från morgon till kväll.
Finns det några bilder? Vad har du för moderkort? :) Bor i Älvsjö så det är inte så långt.
Gör så :)
Jag har en Steelseries Rival 3 som jag har använt till vanlig surf. 100kr+frakt? :)
PM!
Jag har dessa hörlurar och kan springa upp i vinden och kolla vad som finns där i. Vet att jag har lådan någonstans :)
Jaha så om det går att byta språk o appen så funkar det men om det inte går så kör den på default språk?
Är det möjligt att ha telefonen på engelska men apparna på svenska? Dvs att när jag är i inställningar så är det engelska men sen när jag hoppar...
Jaha? Har de nämnt när under hösten som det bedöms komma? :)
ÄNTLIGEN! En funktion som jag hade på min samsung och verkligen saknade var att kunna lägga till namn men inte behöva lägga till i kontaktlistan....
Sålde ett par 3D printade kattarmar till herren, supertrevlig och kommunikativ. Varma rekommendationer! :D
Köpte en 3D print av mig, smidigt med allt! Rekommenderas varmt av mig!
Köpte 3D print, trevlig och kommunikativ. Betalade utan några konstigheter. Varma rekommendationer! :)
Vilken osis! Köpte igår en likadan för 70kr mer. Återkommer ifall jag väljer att lämna tillbaka den och köper din istället.
Tack! Det var det jag ville veta :)
Jag var nog lite morgontrött när jag skrev det. Menade givetvis ifall man kunde boka 2st voucher i samma bokning. Kan man alltså boka samtidigt? :)
Söker efter asus router med wifi 6 och stöder AiMesh.
Jag har uppnått 2st 2-4-1 voucher och undrar ifall det går att beställa de bägge samtidigt?
Det är tydligen skillnad på folk och folk :P
Tja, jag fick precis svar om att jag inte behövde åka utan brorsan skulle åka. Utöver skulle han ta sin merca som han inte var så sugen på att...
Jag är rätt så säker på att jag ska åka förbi där nästa helg. Åker från Malmö till Stockholm. Låt mig dubbelkolla och återkomma :)
PM med vad ni har :)
Bara att skjuta iväg med vilka du har. Dock är det till frugan så kraven är nog betydligt högre än mina haha
Är R6 intressant? Ska du bygga NAS? :)
Söker efter skal till 13 Pro, skriv vad ni har :)