Separate names with a comma.
Sen om jag tolkar dina inlägg rätt så funkar vissa appar över wifi men inte andra, isf är du ju ansluten till wifi. Bara för att kolla, det var i...
Finns en inställning under wifi > avancerade inställningar som heter tillåt WEP-nätverk. Den måste vara på om du använder WEP kryptering på...
Generellt blir det oftare problem när man använder smart switch, exakt anledning till detta kan jag inte svara på men kan ha att göra med sättet...
För att inte riskera att få några problem bör du helt undvika smart switch, vill du inte lägga in allt manuellt från start är det bättre att synka...
Samma för mig, dom har väl lyckats bugga sidan så att knappen hamnar för långt ner.
Med tanke på att mobilen funkar på andra nät och att problemet startade efter en omstart av routern talar det för att problemet ligger i routern,...
Vilken version har du på Home Up? Jag har 17.0.00.40 och den har inga problem med senaste Android, visserligen på en S25U men det bör inte spela...
Ja jag såg det nu och då är vi inne på spoofing vilket inte är vanligt förekommande på detta sättet.
Provat uppdatera den?
Använder inte standard launcher men om du kör Good Lock och Home Up kan du delvis ta bort det under Home screen, det kommer endast visas när du...
Är det inte bättre att ni tar er diskussion om Android vs iOS i en egen tråd, har inte så mycket med Rykten om S26 att göra.
Men då blir det ju ingen Edge utan en pro ;) Blir väl svårt att behålla den så pass tunn med ett större batteri och samtidigt behålla övriga...
Låter som det är något i din router som spökar, din MAC adress har inte blivit spärrad i routern? Har du provat göra en återställning på routern?...
Provat låta den ligga en stund, tänker om den hoppar igång efter ett tag. Alternativet är väl göra en återställning.
Är det inte akut att byta så vänta iaf till Samsung officiellt presenterat S26 så du vet skillnaderna, S25 lär ju inte bli dyrare heller vad det...
Testade Lynx launcher, den var riktigt trevlig som eventuell ersättare för Nova. https://play.google.com/store/apps/details?id=org.n277.lynxlauncher
Har inte bytt och tänker väl inte heller förrän nova slutar fungera, men jag tittade på lite olika alternativ och Lynx launcher verkar vara ett...
Hmm, inte Tyckte väl där kommit väldigt lite uppdateringar senaste året, jaha och vad skall man ha istället? Själv har jag använt den mest för...
Testa även rensa cache partitionen från recovery om du inte redan gjort det.
[MEDIA]
Nä det gör det säkert inte, det har bara blivit en vana att stänga ner alla flikar, har fått för mig att appen annars drar mer batteri vilket...
Tack, det var det jag misstänkte, hoppas det är något som plockas bort igen i kommande uppdatering. Avinstallerade appen och körde in en äldre...
Ja jo, jag ser att du har en flik öppen, men fliken syns ju inte på bilden. Sen var det ju inte riktigt det jag menade, tidigare har man kunnat...
En bild säger inte allt, är det samma version som jag angav? Min började med detta efter senaste uppdateringen och jag har även testat deras Beta...
Någon mer som kör samsung internet som webbläsare och kan bekräfta något som iaf jag ser som en bugg? Om man klickar på ikonen för flikar och...
Håller helt med, inte lönt att byta från S25U om det bara är SoC som skiljer. Tyvärr har man ju hört det ryktet tidigare också, då sa dom att...
Jag har inte heller sagt att du skrivit det, men du säger att det är "bekräftat" och denna diskussionen har vi haft många gånger och det är inte...
Nja, så länge inte uttalandet kommer från Samsung själva anser jag inte det bekräftat. Har varit så många "bekräftade" läckor genom åren som...
Kollade i sambons telefon nu ikväll och det verkar som chattfunktioner försvunnit även för henne i Samsungs meddelande med Telenor. Eftersom det...
Jag skall se om jag kommer ihåg att be sambon kolla i sina inställningar om alternativet finns kvar i hennes telefon, nu är det iofs en billigare...
Är inte förvånad, kunskapen på deras support är inte hög, kanske använder den svenska benämningen "chattar".
Enda saken är om Telenor gjort någon ändring senaste tiden, men har mycket svårt för att se att dom skulle ta bort sitt stöd för RCS. Sist jag...
Ja
Tror snarare det är/har varit något problem med antingen ditt sim eller abonnemang, för Telenor stödjer RCS, sambon har Telenor och kan köra RCS.
Telenor stödjer ju RCS, men visst kan det vara något där som bråkar. Använder man Samsungs meddelande app så är man beroende av operatörens stöd...
Kolla bara noga på bilen, Tesla är väl en av dom märkena med högst nedslag på besiktningarna. Bland annat länkarmarna är väl kända för att vara...
Alla AC laddare har typ 2 kontakt, chademo och CCS är endast för DC, även Leaf med chademo har typ 2 för AC.
Om du har automatisk återanslutning så prova koppla ifrån och sedan glöm nätverket, därefter ansluter du igen.
Absolut gör dom det, men det påverkar ju inte priset för kund, eller rättare sagt det gör att Samsung tar lika mycket betalt av kund för sin sämre...
Att ligga efter med 25% i singel core och 7% i multi core pekar inte för mig på att dom skulle ha fått ordning på något, speciellt inte när SD...