Separate names with a comma.
Hej säljer min razr 40 Grön vegan leather använd ca 3 månader så i väldigt fint skick. Tänker mig ca 2500:- Hör av dig för bilder. / Jens
Svart Pixel 8 endast öppnad och klämd/ känd på. Kvitto finns från Comviq. Medföljer ett Spigen skal. Finns i Linköping och säljes för 4000:- Bud...
Hej, söker ett par vettiga tws med skaplig anc. Typ Freebuds 5i eller Anker soundcore a40. Allt gott!
Hej på er, sonen ska börja studera efter sommaren och behöver en vettig dator som ska hålla 3 år framåt (helst) funderar på en basic Chromebook....
Beställde såklart fel då jag skulle ha till en Xiaomi 12 men fick till den större pro. Känns dumt att slänga dem. Ngn som vill betala en...
Hej, har ett par vita Soundcore liberty 3 pro som inte används. Köptes här på forumet och är i nästintill nyskick. Grymt bra ljud! Säljer de...
Hej säljer ett par väldigt sparsamt använda Freebuds Pro. Färg vita i orginalkartong, extra pluppar medföljer. pris 550:-
Som titeln säger hur får jag Spotify som widget på låsskärmen? Tack på förhand!!
Lite som rubriken säger. Espressomaskin behöver köpas in och tittar på främst Jura och Delonghi men är öppen för flera förslag runt 5-8 tusen. För...
Som rubriken antyder får man nu två google home för samma pris som en nest audio. Rent ljudmässigt fundera jag på vad som är bästa köp. Ngn som...
Släpps v40 och kan nu förbeställas. Verkar vara en grym klocka och dessutom riktigt snygg. Riktigt sugen på att slå till. [MEDIA] View:...
Hej på er, är det någon som kan uttala sig om gt2 är värd det den extra tusingen? Tack på förhand!!
Finns det ngn som Huawei Watch GT2 att sälja?
Hej, ngn som har en chromecast Audio liggandes?
Hej, jag har en Mi 365 scooter som jag skulle vilja sälja på grund av gångavstånd till nya kontoret. Den är köpt från Gearsbest och är använd...
Hej, jag har en Lenovo p2 som är köpt här på forumet för ett år sedan. Den är i ett helt ok skick med några märken på sidorna Batteriet är...
Hej, jag är ute efter en surfplatta med Hdmi som ska köras mot en projektor. Netflix, Viaplay osv. Obs runt tusenlappen.
Nån som vill köpa en Audio Chromecast? Öppnad och testad. Prisförslag 200:-
Hej, säljer en Sony smartwatch med metallarmband. Klockan är ungefär ett år gammal och fungerar utmärkt. Ett par små repor i ena hörnet annars i...
Hej som överskriften säger så vill jag gärna köpa ett original Circle case till lg g4 till bra pris. / Jens
Hej, jag har en Mate 7 i bra skick som jag funderar på att sälja. Lite osäker på värdet men ett riktpris är 1500:- orginalkartong med oanvända...
Hej, jag har ett splirrans nytt oöppnat stålarmband till Sony smartwatch 3. Kostnad 379:- plus frakt om ingen är sugen på att betala mer.
Hej, är lite sugen på en moto360. Kravet är att den ska vara silver/metall färgad ett extra plus om den kommer med det bruna armbandet....
Hej Jag är ute efter en app som registrerar om hunden skäller när jag inte är hemma. Tanken är att jag lägger surfplattan hemma och sen kanske kan...
Är ute efter en Mate 7 i bra skick! Obs kvitto är ett krav.
Hej Säljer en 9 månader gammal P6 i 99% nyskick. Telefonen är endast använd ca 1 månad. Kartong och kvitto finns. Skickar även med ett Wifog...
Är ute efter en ny spelare. Kan denna vara ngt? Priset stämmer inte går att få för 599:-...
Hej, jag har en Note i bra skick som jag skulle vilja byta mot en Iphone 4s. Noten är olåst, kvitto och kartong går nog att leta fram. Följer med...
Hej, tänkte jag skulle kolla om det finns ngt som helst intresse att överta mitt abonnemang. Anledningen till detta är att jag bytt jobb och fått...
Har precis fått hem en Galaxy Nexus från tre, är inte säker på om den är låst till dem eller inte då jag inte har öppnat kartongen. Telefonen...
Hej, jag har en Hero som för ett par dagar sedan, helt oväntat fick väldigt dåligt samtalsljud. Ljudet har en skrapande och burkig karaktär.:( Har...