Separate names with a comma.
Nu börjar det lika något iaf, budgivning avslutas 21.00 på söndag. Och skickar den redan på måndag om jag fått in pengarna
noterat men tycker det är för lågt.
Har en svart moto 360 som ej används längre. millimeterstort märke på "ringen" i vissa vinklar. (utan sprickor och repor) :) Orginalarmbandet...
har en svart 360 i orginalarmbandet och ett extra gummiarband. inga sprickor
Det är M/L
casio g-shock och edifice kan du skicka på
bild?
Säljer ett Nike fuelband i guld. limiterad utgåva. 500 ink frakt?[ATTACH]
Hejsan. jag har börjat få " kan inte hämta mms, kontrollera apn inställningarna ......" Är det någon speciell storlek som jag måste ställa in?...
Har en ps3 ultra slim. fick i julklapp förra julen. fifa 15 och en handkontroll medföljer. 1000 ink frakt
Inget kvitto, fick den när svärmor förlängde abonnemang. Kartong har jag någonstans, får leta... Laddare och headset ingår
Säljer min iphone, låst till Telia. Bud mottages, dock ej under 2300
vilken klocka?
Ska kolla, kan vara låst till telia. men kollar när jag kommer hem
Har en iphone 5s guld, som jag tror är 32 gb. i bra skick! vad vill du ge för en sådan=?
Vad för ipad vill du byta med?
Vill byta mot en smartklocka, moto 360 eller LG Watch r...
900!
pris? bilder?
Bjuder 750
Intresserad, bilder?
Tack, lite för avancerad för mig dock hehe, jag vill bara ha en clean snabbt kamera app :)
Tjenare, precis köpt en nexus 5 och är supernöjd. Dock letar jag efter en bättre kamera app. Några förslag?
Om jag förstår dig rätt vill du byta en klocka som kostar 2500 mot en som kostar 4500 rakt av?
SAftmaskin, ska du sälja din gen 1 eller?
Vill ha :)
hos apple kostar det ca 1200! inget är böjt, bara sprickor i glaset.
Tjena, ja allt funkar som vanligt, bara sprickorna i glaset! 3000 äe ändå för lågt
Hej, Jag tänkte höra vad jag kan få för denna telefon?[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
bilder?
ser lite skadad ut? repor? sprickor på baksidan? kvitto, garanti?
Söker efter en Moto 360 till ok pris :)
KÖPT AV TALVATHIR. TRÅD KAN LÅSAS!
3200 bjudet
3300
Runt 3200?
Yes plz
Söker en nexus 5 i nyskick!
iphone 6 64 gb?
hej, har en svart iPhone 6, 65 GB med kvitto och kartong. Nyligen spräckt skärmen så den ska bytas på Apple store! Vill gärna bytA mot en s6...