Separate names with a comma.
Har lagt beställning på en iPad Pro 13” M5, skal och skärmskydd från iPad Pro M4 13” ska passa den med. Söker både skal och skärmskydd av endast...
Thinkpad T480?? i7 gen 8 32Gb ram 1TB SSD. ge mig mig bud via PM eller om du har något roligt och bra mot.
Köper den
Har ingen aning om vad man ska begära för dess längre. Funkar fint och är i mycket fint skick. 1000kr? endast telefon.
12200
11500
Iphone 13 såld till @johanc84
iPhone 14 88% batteri 128GB Svart färg. En del repor på skärmen men inget som märks vid användning. Laddare ingår 3500 inklusive frakt.
Pm
Fantastiskt , såg inte det.
du lägger ofta upp saker här och vill ses endast f2f, har du nångång träffat någon på swedroid på plats i Örebro?
650
Den blev tyvärr såld till @Kabe 780 då han var supersnabb via PM.
Köpt 2025-02-06 Se bilder för skick Två skal följer med samt kartong och kvitto. Det sitter spigen glasskydd på nu så repan syns betydligt mindre...
PM
Lägger ett bud på 500kr
700
6500
I mycket fint skick och kvitto från Elgiganten finns (14500kr). Se bilder för info. 6500kr
såld till @Eddo
AirPods Pro 2 har jag. Skickar PM
Med Charging case och funkar perfekt. Kvitto finns samt kartong. 1500 inklusive frakt.
Köpt av @hickan
Tackar för erbjudandet men avstår denna tyvärr.
Krav är nyskick Pluspoäng ifall den har kvalitetsskal och skärmskydd på. Färg samt minne spelar mindre roll viktigast är priset Betalar mellan...
Såld till @Thisandthat
har skickat PM
Svart färg 256gb Kvitto från tre Oöppnad. byte rakt av mot en IPad Pro M4 13” är intressant. 9500kr köparen står för frakt.
Ett tips om du inte får den såld, jag skänker alltid mina gamla FIFA spel till närmaste ungdoms fritidsgård. Det uppskattas av personal.
Tre klantade sig och har rättat upp misstaget nu men folk inklusive mig hann beställa en del enheter. Den är borta nu.
Köper.
Minne spelar mindre roll, dock så ska det gå att aktivera Apple care+ på den. Stort plus är om IOS 26 inte är installerad på. betalar...
Köpte en iPhone Air av mig, mycket bra köpare rekommenderas starkt.
7200
7k bjudet och gör gärna affär idag.
Han kontaktade mig via Blocket och jag rekommenderade dig då han ville köpa fler. bad han regga sig här och köpa din men han får räkna med att...
Den svarta är såld till @silverfang