Separate names with a comma.
Tänkte ge mig på att sälja denna klocka inköpt Januari 2017 på webhallen. Skulle inte vilja kalla den grå dock? Fick nyligen nytt batteri och...
Gokväll. Förra året var min telefon inne på service pga spricka i glaset, Samsung böt display men även batteri och hemknapp. Detta var i samma...
Tänkte (återigen) försöka sälja mina gamla Philips-lurar som är använda fåtal gånger. De är för små för mig samt har jag Bose QC35. I fullt...
Go eftermiddag Säljer ut mitt spel Drive Club för Playstation 4 i oöppnad förpackning till högst bjudande. Från 100-lappen. Antingen hämtas det...
Tjääna Vet att Chainfire har sagt att han inte kommer stödja S-Pay och Autoroot dock är min fråga likförbannat; Kan man få S-pay att fungera när...
Hej En billigare surfplatta sökes för absolut max 1000. Helst 8-900 men kanske kan sträcka på oss någon hundring om priset är sjysst satt för det...
Hallå Säljer mina sprillans nya trådlösa lurar. För mig skapar det besvär på vänsterörat, antagligen för små. Använd endast 6 dagar, 12 gånger....
Har ett stycke iphone 6S till salu. Köptes här på forumet för ca halv år sedan. I ett nyskick. Medföljer: Kartong Enhet Laddare (Ny sladd)...
[IMG] - Den första "Custom rom'en" har nu dykt upp till S7 Edge Initial release Deodexed whole system Standard Installer (AROMA will be in...
Hallå! Säljer nu min Gear S i Svart Köptes här på forumet för lite mer än ett år sedan, då i ett nyskick. Idag är den välanvänd och besitter små...
Sony Xperia Z3 Compact, 16GB Vit till salu. Android Lollipo 5.1.1 I bra skick. Fungerar väl. Ett litet märke i ett hörn. Lucka för laddningsport...
:Note 3 (N9005:( Enhet (Tydliga märken efter tapp i golv/backe) Laddare, Ny laddkabel (Kvitto för den) Låda Böcker (Garanti, info etc)...
Hittade precis en MHL/HDMI-adapter samt SD-kortläsare och USB-OTG till min gamla Note 10.1 (N8000) Den surfplattan har jag inte kvar så nytta av...
Verkar tyvär vara rätt svårt att hitta idag på t.ex Dustinhome ller Webhallen så jag hör mig för här istället. Har ni en laddkabel till Galaxy...
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1386852-note-10-1-2014-sparar-inte-wi-fi-losenord Har googlat och prövat de flesta resultat. Totalt...
Vi prövar igen med att sälja min gamla Note 10.1 Model N8000 WiFi/3G Bra skick Medföljande Book cover, om än lite fläckigt. Senaste JB...
Införskaffade mig en HDMI/MHL-adapter till min surfplatta men såklart är det fel upplösning, den verkar trycka ut även 2560x1600 (tror jag det är)...
Säljer en vit Samsung Galaxy Note 10.1 (Modell N8000) WiFi/3G Bra skick Medföljande Book cover, om än lite fläckigt. Senaste JB 4.1.2 NEE...
Gokväll. Tjejen vill sälja sin Galaxy S4 I9505 tillsammans med S-view Cover och en S3/S4 universell dockningstation. Detta medföljer!...
Galaxy Gear till salu med svart armband. Säljes i Stockholm helst (Vill att köparen tittar på den först!) Pris: 1000 SEK Allt följer med Klockan...
Varsågoda:) https://www.samsungknox.com/en/blog/about-root-de-la-vega "During the Trusted Boot process, each GALAXY Note 3 collects the...
Gokväll! Detta bör ju funka men vill veta om nån av er faktiskt prövat. har idag Note 3 med AP/CP MJ7 och CSC NEEMJ7. Hade tänkt flasha...
Vad har vi för officiella tillbehör till denna leksak? Allt från skal till laddare, skärmskydd osv. Vad rekommenderas?
http://www.telia.se/privat/telefoni/telefoner/produkt/samsung-galaxy-note-3-32GB Nån av er som har prövat på detta erbjudande? Operatörslåst...
Hallå! Kan man behålla det svenska systemspråket och ändå kunna skriva på kinesiska (Taiwan) utan problem? Alternativt byta till kinesiska och ha...
XDA Första sida:http://www.xda-developers.com/android/knox-free-4-3-touchwiz-rom-for-the-samsung-galaxy-s-4/ Länk till ROM:...
Go kväll.. Sitter och funderar på varför i ********* S3'ans wifi är så "dålig" På jobbet fungerar det inte alls, kan gå några meter "bakom"...
Finns det nån sådan? En ren, minimalistisk rom byggd på en stockrom? Med div. 3G/Wifi/gps, init.d tweaks. förbättrad batteritid/prestanda osv?...
Hur passar Galaxy tab 10.1 tillbehör till Note'n? Ser ut att varsamma anslutning iaf. Menar specifikt OTG (USB), hdmi, och kortläsare? Flera...
Hallå! Finns det möjlighet att hitta en vettig app för vanlig FM Radio precis som det är på istortsett alla mobiltelefoner?