Separate names with a comma.
Samma här, vet dock inte ens om jag vill ha den :D
Köpt och sålt telefon i samma veva till och från @Jimmy 76. Helt enkelt en av de bästa och mest pålitliga på forumet!
Har en princip oanvänd DJI Osmo Mobile 2 som ligger och tar upp plats. Kartong finns kvar. Kvitto från Apple store. 600 kr inkl. skicka lätt.
Inväntar bilder :)
Brukar iallafall stå tillverkningsdatum där.
Hur gammal?
3000
Köper åt brorsan och en kollega: Pixel 3a, ej XL, max 2600. Realme X2 Pro eller Op7T, max 3500.
Sålde en Pixel 4 XL till @Timpppa och liksom tidigare affärer flöt allt på hur bra som helst. En av forumets bästa!
Köpte en OP6 av @Mhisha. Trevlig säljare som levererar helt enligt beskrivning och snabbt för den delen också :). Rekommenderas varmt!
Köpt av @dannejanne
Såld till @Timpppa
Köpte en svart Pixel 4 XL 64GB här på forumet för ett par dagar sedan tillsammans med en annan telefon och väljer att sälja denna, då jag tydligen...
Tar den.
Köpte två telefoner av @bradar och båda trillande in fortare än jag trodde var möjligt. Allt i utlovat skick, rekommenderas varmt!
Gott!
Inte sälja? :)
Noterat, dyker inget upp innan kl 20.00 idag är den din :)
3663 riksdaler inkl skicka lätt.
Har en röd P30 Pro 6/128GB som är cirka 6 mål gammal. Mycket fint skick, kan finnas någon hairline på skärmen men inget som syns med skärm igång....
Hej, Betalar max 3000 för en i nyskick. Har inga större problem med att vänta om det skulle funka för dig :)
Köper en Mi Note 10, Repfri skärm är ett krav.
Den har legat i en byrålåda i sex av tolv månader, plockade upp den som backup innan jag fick min S10 Lite, så den är faktiskt inte så överdrivet...
Xiaomi Mi 8 6/64 GB. Blå. Mycket fint skick. Kan finnas något ynkepynke-märke på ram/baksida eller hairline på skärm, men ingenting jag kan...
Jag har en 8/128 till salu :)
En Redmi Note 7 4/64GB, blå, i fint skick. Finns hairlines på skärm samt ett par mindre märken på baksidan. Det på skärmen märks inte om man inte...
Köpte en telefon åt min sambo av @Jimmy 76 och som alltid var det ett rent nöje från ax till limpa :)
Såld lokalt.
Säljer en vit Pixel 3a XL. Mycket fint skick, skärmskydd och skal använt hela livstiden. Cirka 3 månader gammal. Köpt på Amazon. Kartong,...
Säljer en Pixel 3XL 128GB, vit. Skärmen är i superfint skick, kan finnas någon hairline som jag inte kan se. På bilden är det damm som syns :)...
Byt till köpes :)
Såld till @benknackan
Såld på Blocket.
Efter en extremt kortvarig vistelse i mitt hem säljer jag en svart s10+ med SD855. Håller mig till platt skärm i fortsättningen: ) Fint skick...
Maxpriser: Pixel 4XL 5000 X2 Pro 3300 Mi Note 2800 iPhone XR 3700
Budgivning till torsdag kl 12.00 så hinner jag få iväg den innan sändning.
Noterat!
Fin Huawei P20 128GB, Pink. Skärm och baksida är kanonfina, kan finnas någon hairline som jag personligen inte kan upptäcka. Skärmskydd + skal...
Köpte en telefon av @Ramboline. Trevlig säljare och allt i prima skick. Rekommenderas varmt!
Såld på blocket.