Separate names with a comma.
Kö
Sålde en mobil till @straahle . Mycket trevligt kommunikation och snabbt betalning. Rekommenderas varmt
Har en sånt: Köp Stöttåligt Hybridskal med axelrem Samsung Galaxy Tab S9 FE Plus Svart online 150kr
Önskar att kunna hålla med men den var så pass annorlunda från boken att jag var helt besviken på den. :(
Fick det här imorse [ATTACH]
Från 139 till 159. Inte nog med den men känner inte att höjningen är rättfärdiga om man kollar nya filmer eller serier som Disney har släppt...
Incitament har aldrig varit att vi konsumenter ska betala mindre. Tvärt om. De behövde hitta sätt att dra in mer pengar när vi har börjat minska...
Inte om färgen stannar på enheten ;) :p
Köper en hel del från Amazon, använder Amazon Gaming också. Känns mer prisvärd än så länge.
Samma här. Tack o hej tillsammans med Disney Plus. Kvar Showtime, Prime och Netflix (delad konto).
Absolut
Vad jag vet det finns 1080p den gamla och 4k som är den nya. Jag letar efter den gamla alltså. PS3 kan inte spela upp 4k Blu-ray
Någon som har att sälja? Paket går också bra. Skicka pm vad du har. :)
Hej, Vad kostar frakten?
Till foxway skickar jag enbart skit mobiler som har inget värde. Är alltid ute efter bara rabatten som Samsung ger.
Kan vi få politiker som sätter folkets intressen före sina egna intressen?
Är det den? (obs jag bor i SE04) [ATTACH]
Vilket elområde? SEx?`Om det är SE04 så jag hade kört det. Vilken bolag? :)
Nu har gått ett år där jag körde 100öre/kWh Gick inte in mycket djupt på marknadspris osv men kan konstatera att jämför jag 2023sept-2024sept...
Byte plus pengar? MacBook Air 15"- M4/16GB/256GB - Sky Blue
https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/laptop/laptop-15-16-tum/apple-/1054159.8908/ Jag köpte den 2/8-2025 (dvs nästan 2 månader gammalt)....
Haha. Verkligen :D
Provade den idag. Hade jag inte provat S25Edge innan (där var jag imponerad) så hade jag säkert haft mer wow känsla. Gillar dock inte stora...
Avbeställt den blåa 17p. Räcker med en vit 17
nope :S
Den är perfekt om du frågar mig. Som sagt har haft den här modellen till S24 Ultra, S25 och nu till i17p
Det här är min favorit skal till alla mina mobiler många år tillbaka. Köpte samma till i17p också.
[MEDIA] View: https://youtu.be/uiEL-fHlv6E?si=XjitNqdMqptJkzCQ Det finns flera avsnitt...
japp
Sålde ett tangentbord till @hagbarden . Trevlig kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas varmt.
Köp Ringke Onyx Magnetic Case iPhone 17 Pro Black online
Alltid samma! Den är med magsafe. [ATTACH]
Skärmdumpen är från min S25. iOS har jag en i16 nu. De är ungefär samma
Hur kan jag ha liknande vy på iOS? Jag bockar in att vill se desktop läge men ändras inte utan läggs nya inlägg och nya ämnen under sidan. Men kan...
Ohh. Jag fattar! :) Tack
Hur får du fram den 24x465? Är det Pro modellen?
För min del blev det här modellen. Har haft den på min senaste 2-3 mobil och är 110% nöjd. Köp Ringke Onyx Magnetic Case iPhone 17 Pro Black online
Köpte en surfplatta av @ratscore . Trevlig kommunikation, mycket väl packat och snabb frakt. Rekommenderas varmt!
Studentrabatt :D alla studenter :p
Ja. :)