Separate names with a comma.
Söker en billig datorskärm på 22-27". Max 1000kr. Ett plus om den har pivot. PMa det ni har. Endast f2f i Malmö med omnejd.
Finns en efterfrågan av stora tv. Sen att den är så gammal kanske inte ger dig så mycket. Jag sålde min 7år gamla 50" plasma i somras för 1500kr...
Har min känslighet satt till sensative. Flyttade nyss in min i sovrummet. Är tvungen att köra silent mode för att sova. Är så tyst att man inte...
Vad är ditt omdöme?
Nice.. den ser ju trevlig ut. Hur ofta behöver man byta filtret? Står det i appen hur många dagar kvar det är på den? Kan man ha den i sovrummet...
Jepp. Kör också Mainland China och tycker att det går märkbart snabbare.
Ok. PMa mig med nr så swishar jag.
Lägger ett bud på 120kr ink frakt på Aqara vattensensor.
Ja.
Det finns tre olika filter i den och de säljs som ett set. Går inte att köpa separat vad jag vet. Alla byts var 30e månad. Webhallen.com...
Du kommer bli nöjd med 1008CH. Det automatiska läget är bra och den är relativt tyst. Den har ingen wifi men ser ingen direkt nytta av det. Jag...
Vad vill du uppnå? Se på videoströmmen i GH-appen? Nedis är iaf inte kompatibel med Nest hub-skärmarna. Streama från säkerhetskameran till...
550 plus frakt
Jag har ägt Coway 1008ch i en vecka och kan försöka besvara på dina frågor. Jag har den just nu i köket/vardagsrummet som är ett öppet landskap...
PM
Är det svensk uttag från mi store?
Ni som köpt via mi store. Går den att lägga till i mainland China servern i appen?
Luftrenare Coway AP1008. Har stora förväntningar på den. [ATTACH]
Vart köpte du din 2S? Gick den inte att få in i Mainland China? Blir troligtvis en deal breaker for mig.
Att google inte svarar när man ber henne tända eller släcka lampan har funnits för mig i över 6 månader. Jag kör engelska och är med i...
Tack för en välskriven review!
Nice. Klickar hem en direkt när den är på rea. Tack för tipset!
Fjärrstyrda rullgardiner eller gardiner?
Har även jag samma problem. OP7 och har upplevt felet på senaste och näst senaste firmware. Brukar minimera Chrome och starta upp det igen så...
Ser ut att vara på väg in till lager https://www.mistore.se/sv/smarta-hem/luftrenare/mi-air-purifier-3h-eu
2S och Pro är på rea just nu. 2S: 1290kr Webhallen.com Pro: 1799kr Xiaomi Mi Air Purifier Pro
Missade att det endast var 43" som levereras till Sverige . Tack
Funderar på 55" versionen. Är det någon som äger den och kan skriva en kort recension?
Ja: Download and install latest YouTube Vanced v15.05.54 APK for all Android devices [HotFix Update]
Söker Xiaomi water leak sensor. PMa!
Tycker inte du behöver vara det om du har garanti på produkten. Det skulle iofs vara om det inte fanns ersättningsbatteri. Då blir den skrot när...
Hur lång tid tar det från dess att man betalt tills man kan se inbetalningen?
PMa
Jepp
Har inget svar på din fråga men prova reklamera om garantin är slut.
Xiaomis produkter är till för hemautomation och inte larmsystem. Yale kan jag inget om.
PMa om du har en att sälja.
Fick ett stort ha begär men hittar inte den för 200€ på fnac.com. Har de ändrat priset?
Ok, får göra det. Tänkte om man själv kunde kolla upp det på någon hemsida.
Hur kan jag enklast kolla upp om jag kan byta? jag betalar för min enskilda förbrukning.