Separate names with a comma.
Kul att det funkar.. Men det verkar inte vara någon riktig lösning för det fungerade bara 1 gång av 3 gånger efter att jag rensat minnet Men snart...
Lugn JB kommer till Galaxy S II någon gång i september oktober månad http://www.sammobile.com/2012/08/16/confirmed-galaxy-s-ii-to-get-jelly-bean/
haha kul om det vore sant
Prova att söka på battery drain eller något liknande bör finnas en hel del appar som laddar ur batteriet.. Det appen gör är ju att den aktiverar...
Någon mer här inne som brukar läsa idg.se på nätet ? Jag får den uppfattningen om att dom ibland medvetet skriver artiklar/rubriker i syfte att...
Nej jag är inte heller förvånad över att apple vinner i en amerikansk domstol.. Naturligtvis så kommer detta att leda till negativa konsekvenser...
Att uppgradera med kies eller ota borde inte vara några problem så länge du har kvar original recoveryn från samsung och inte ersätter den med...
Jag kunde själv inte hitta rätt kärna för WLPT på xda så jag googlade lite och hittade då sidan och det fungerar :)
Kanske ska tillägga att när du håller in knapparna så ska du fortsätta hålla in knapparna tills samsung logon dyker upp en andra gång och där...
Att flasha CF-root med odin är helt onödigt då det finns en betydligt enklare medtod att få root på din Galaxy SII Metoden är enkel du laddar...
Men är World Wide Radio appen laglig då ? Det är ju pga licenser och upphovsrätt som pandora är begränsad enbart till usa..
Ni som har ICS och har problem med att det täckningen försvinner helt och att det står inget simkort testa att rensa ram minnet då slipper ni...
Nästa gång detta inträffar att det står inger simkort prova då att öppna uppgifts hanteraren och rensa ram minnet.. När jag gjorde det så...
Hur skaffar man sig spelet lagligt då ? Det krävs ju en rom fil av spelet till emulatorn och sådana är väl knappast lagliga ?
Att återställa till fabriksinställningar hjälper inte
Jag köpte min telefon efter att ICS 4.0.3 hade släppts körde med GB en dag innan jag uppdaterade till ICS.. Men några random reboots har jag inte...
Mange jag ser att du har Galaxy SIII den levereras ju med 4.0.4 redan från fabriken
Hur har det gått med appen ? den fungerar skit dåligt på min galaxy s2 oftast står det latest scan failed.. Den fungerade ett tag igår men...
ice cream sandwich drar mera batteri så det är inte så konstigt.. Bör väl finnas ytterligare en OTA uppdatering då 4.0.3 inte är den senaste som...
Jo jag har samma problem
Ibland försvinner täckningen helt och hållet på telefonen jag måste då starta om den för att överhuvudtaget få tillbaks täckningen.. Jag har...
widgetlocker kanske ? Det är en låsskärm som man kan anpassa själv ganska mycket med olika widgets
Det smartaste vore väl ändå att skapa ett bootbart usb minne med windows installation på.. Ett sådant minne kostar oftast under eller strax över...
finns en på/av knapp också typ som stänger av eller aktiverar appen Själv så tycker jag att dom strular med smart stay ex. Jag köpte den i...
Har du provat att installera OTA uppdatering (over the air) mobilen laddar då själv ner uppdateringen till telefonen och installerar den.....
För er som misslyckas med OTA installera genom kies istället det funkar..
Stannar på exakt samma ställe som förra gången by the way
Nu hittar jag ota uppdatering igen med telenor som operatör men fortfarande samma problem med att installationen avbryts
Mobile odin kräver root för att fungera.. Så första steget blir att skaffa root om du inte redan har root ? Hur du skaffar root finns det redan...
Det var kanske därför som dom bytte namn på spelet till ruzzle ?
hmm skillnaden mellan kies är väl att kies bara flashar en mindre uppdatering motsvarande OTA medans odin flashar en hel komplett rom fil ?...
iZound TPU case använder jag den passar perfekt köpte på teknikmagasinet för 80 kr finns olika färger att välja mellan jag tog det som var...
Hur var det för er som inte kunde installera OTA ? Jag hade fullt batteri iaf så det var då inte där som skon klämde.. Det såg ut som att det...
och nu så verkar den vara borta för det står att det inte finns någon uppdatering när man söker..Sitter fortfarande kvar med 4.0.3
OTA uppdateringen hos telenor dök upp inatt någon gång kl 04.00 när jag testade så fanns den där för nerladdning.. Men av någon underlig anledning...
Fortfarande ingen OTA tillgänglig hos telenor
Det var alltså inget falsklarm att 4.0.4 var på G till SII undrar hur länge man måste vänta innan det går o köra over the air med telenor kan ej...
Better Battery Stats den gillar jag men det är dock en betal app 18,31 kr kostar den på google play.. Men det finns nog säkert andra gratis...
Svensk kalender appen visar ej events och födelsedagar och exDialer visar inga av mina facebook vänners telefon nummer.. Det verkar som att endast...
Möjligheten att spela lokal musik fanns i spotify men den försvann med den nya uppdaterade versionen.. Det är dock fortfarande möjligt tror jag...