Separate names with a comma.
skulle tro att dom säljer direkt från fabrik alt grosist, men för 7.90usd st (ca 50kr) så tänkte jag att jag testar och se hur dom är. från spigen...
det finns ju liknande s-cover..... typ...
fick bli två sådana här bara för att...
[img] [img] Samsung Galaxy s3 i nyskick, oanvänd laddare och handsfree, 2st skal (1 använt 1 nytt) 2st batteriluckor (oanvända) 4st...
Kan inte citiera ovanstående, men tror nog att markanden är stor även för den typen av lurar. beroende på vart dom skeppas så är nog svarta...
Ingen som tänkt att telefonerna sen åker utomlands? Ligger rätt mycket stålar i det..... Säger inte att det är så, bara spekulerar lite eftersom...
Är det desktop modeller, för i så fall är jag intresserad ;-)
Kunde nog tänka mig det. Skönt att det är utrett nu så alla kan andas ut. ;-)
Du behöver inte köpa dom, det är säkert. :p
om det är någon som behöver lite skal till en billig slant bara för att [IMG] 10PCS Set Protective TPU+PC Back Case Cover for Samsung Galaxy S4...
håller med ovanstående inlägg, men att jag då får tid för ungar och kärringar hela helgen så vet jag jag inte riktigt om jag ska vara tacksam...
dessa ska enligt reviews ha rätt tung bas http://www.jvc.se/product-list.php?id=100158
länk till kabeln? den såg intressant ut EDIT: Blev en från ebay.co.uk för en femtiolapp
lemme see.....beställde den 28e
fick hem det här idag, [IMG] kvalitén känns helt okej precis som deras sand (?!) till s3an men i det här fallet i ett glansigare utförande. det...
Det låter ju strålande! Kommer på mig själv att leta efter det titt som tätt.
Ett var text på borderna, ett annat var custom bilder som border, men ju mer jag tänker på det ju mer går det ifrån grundtanken med appen.
Sant, kanske bättre med en svart/vit....
Ja varför inte? Eller grön blå gul röd så man får med hela skalan. Rgb På så sätt kan man anpassa borden till bilden om man så vill
det är ju strålande, har lite fler ideér men dom får appen att gå ifrån sin grundidé.
Ja vit är nice, vill du "avancera" ha en svart med så man kan välja mellan svart och vit.
Säg bara till! ;-)
Nåt åt det hållet ja, jag är lite osäker på hur jag tänker, man vill ju få plats med hel bilden utan att ändra aspect ratio för mycket, den ska...
Är det därför allt blir ihoptryckt? Ser inte direkt bra ut.
Ahh! Då ska du naturligtvis få mina pengar!
Vad är det som skiljer sig mellan the outdated och nya versionen? Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2
Nja super mycket skydd är det ju inte, men lättare fall klarar det nog, men ett 100% skydd är det som sagt inte. Finns lite öppna ytor. Men min...
blev ett Rock från en av länkarna här ovan, ett svart, sen blir det ett Spigen, grått eller hmm rött kanske
jag börjar med nån av rock eller nillkin och sen köper mig ett Spigen slim armor för dom såg riktigt bra ut. lutar åt den gråa har varit riktigt...
hmm fick den uppdateringen jag fick igår precis innan jag skickade iväg mobilen på lagning för ovanstående problem, med min vanliga tur hittar dom...
Testa Pocket Casts Pocket Casts Circle launcher Frame me verkar inte finnas kvar men är en simpel wigdet för foton, sätter ramar runt...
körde in den i OP och skickade iväg den, vi får se hur det går......
Vad sägs om ett kamera test...
Ingen?
Smart audio books, circle launcher, pocket casts, frame me, bankdroid. Skickat från min HTC Incredible S via Tapatalk 2
kändes som den var mer givande än mycket annat jag läst. men du får hemskt gärna bortse från den. det finns nog andra som vill läsa den ;)
tänkte skicka in min på reparation i dagarna så jag falshade om med stock från sammobile orbandad det som slog mig direkt när jag startat upp...
Gsmarena
Review från phonearena: http://www.phonearena.com/reviews/Samsung-Galaxy-S4-Review_id3280
skulle med all säkerhet säga att det finns bättre, tyvärr ser man webbutiker som poppar upp som ogräs nu, det börjar ta fart vilket är bra. liqua...