Separate names with a comma.
Det har hänt mig flera gånger med postnord, vad man har gjort var bara åka till den felaktiga ombudet och hämta ut det innan postnord plockar upp...
Det även släppte telefonen ursprungligen med drivars utan stöd för Android 16, så det fick ju panik uppdatera den innan sälj start. Föråldrade GPU...
Kan inte svara för 3 part men jag kör med...
Varför behöver du MagSafe då det är inbyggd i telefonen åtminstone i Pro versionerna.
Ja Google betalar Elgiganten 5000:- vid inbytes + får du ersättning för värdet elgiganten bedömer din telefon du lämnar in. Så bedömer...
Köpt min på Elgiganten med inbytes av min Pixel 8 Pro Då fick man 7 212:- för min Pixel 8 Pro Och behövde då bara betala 7 778:- för Pixel 10 Pro...
Med dessa så kan du se vilken rom av det du kör med för din telefon som är publicerad av Google Full OTA Images for Nexus and Pixel Devices |...
Google delar upp CPU prestandan, Google sätter låg Mhz för vanlig användning, Gaming etc, medans special kärnorna från CPU ämnad för AI och...
Mobilt bredband utan obegränsad surf är mer eller mindre värdelöst. Då Mobilt bredband känns mer som stugan, och andra områden där man inte kan få...
2023, dock har jag en som ska hämta upp den strax efter 17.00 så får se om han kommer.
Har köpt mig en Pixel 10 Pro XL, och den kan inte användas på en Stand 2 gen, så säljer en väl fungerade. Tänkte mig 350:- + frakt.
Watch 2/3/4 har fått Wear OS 6 Första Wear OS blev utan Wear OS 6.
Får ni samma meddelande när ni försöker lägga in swedbank kortet i klockan Pixel Watch serien? Har bara valet Ring banken nu. Men enligt...
Hade ju inte varit dumt om det matchade Chilimobile Chilimobil Startsida - Chilimobil Det har obegränsad data i alla sina paket det enda som...
Dessa kablar borde garantera dig få en fungerande kabel....
USB-C kablar kan begränsas till endast hantera dataöverföring och inte laddning och viseverse. Ska USB-C kabel fungera fullt ut så behöver den...
Jag har aldrig tappad min surf alls. inte bonus surfen heller. Som man får vid stora helger, eller födelsedagar. Då har man varit kund sedan typ...
Hänt mig ett par gånger när man har varit i betan att det är en bugg i versionen.
Det där har med aktiveringsprocessen, jag vet när jag beställde mitt fello esim så behövde jag scanna in den för aktivera esim profilen, först när...
Det är för att esim inte aktiveras fören du sätter in kortet. Om man nu inte väljer från operatören aktivera kortet vid en viss tidpunkt, det kan...
Du kan bara ha ett sim tillgänglig samtidigt med samma nummer, har man ett esim och beställer vanligt sim då stängs esim av, samma sak med det...
Dubbelsurf lär garanterad komma tillbaka. Trippelsurfen lär nog dröja tog nästan 5 år innan jag såg den nyligen igen från föregående gång.
Såg först idag att Fello kör ett nytt erbjudande igen. Standard [ATTACH] 55+ [ATTACH] Barn under 18 år [ATTACH]
Jag kör med min Watch 3 45mm åtminstone tills det är ett nytt chips i den. Det är så småa marginaler hade inte Watch 3 tagit in 45mm modellen...
Ja många banker i Sverige vill att datan sparas lokalt i telefonen och inte i molnet hos någon, för hålla en högre säkerhet Google kan utsättas...
Men jag skulle gissa på orsaken var denna Google Pay & Google Wallet - erfarenheter? Det är det enda tänkbara, orsaken till varför banker...
Ja min nuvarande tjänst fram till dagen slut är på Kommunen IT enhet. Min nästa tjänst blir en statlig säkerhetsklassad tjänst. Så vi får väl...
För fello ansluta sig till dubbel hantering sim systemet, lär kosta Fello säkerligen miljontals kronor bara för ha stödet för kunna erbjuda...
Nu var man i kontakt med Swedbank igen gällande lägga till kortet i klockan. Fick skicka in skärmbildar på problemen till...
Det är ingen ide har sagt upp mig så jobbar bara till fredag ändå, sedan börja nytt jobb 1 september. :)
Det förmånsbeskattas redan med mobilabonnemang. Mitt arbete tar 49:- från lönen om det har mobilen också i privat bruk. Men visserligen väldigt...
Det som behöver det skulle absolut godkända denna kostnad, men många lågpris operatör är inte villiga och betala för kunna få premium funktionen...
För det enda som har tal funktion är Talkback :P jag skulle prova och fabriksåterställa den i sådan fall se om det upphör. Eller så har du fått...
Alla operatörer erbjuder esim, då det börja bli standard i mobiler, och sim kort överlag lär försvinna. Däremot esim för klockor är däremot en...
Vet du om den fortsätter tala? För den kan ju ha varit påslagen när den talade i sådan fall och har slutad när den är inaktiverad. Du du kan ju...
Det är Talkback funktionen du har igång, det är för synskadade då läser den upp allt du markerar och allt som händer så det vet vad som händer....
Jag är också för fold, men jag är inne på samma som dig gällande kameran, lär nog vänta tills det har lyckas få en bättre kamera i det smalare...
Fundera på Netonnet kollade med inbytes av en Pixel 8 Pro så får man ut runt 5300:- (Med det 3100 kr extra) just nu med erbjudandet det är ungefär...
Min Watch 2 klarade av stötar och krockar i dörrkamar och allt möjligt det har min Watch 3 gjort också :) Får man fråga hur du fick en Repa,...
Så vitt jag vet så finns det ingen smart klocka på marknaden som stöder LDAC än idag. Men eftersom Bluetooth blir bättre med nyare versioner...