Separate names with a comma.
Om jag får haka på: intresserad av utomhus kamera erbjudande som passar Synology. Helst WiFi med vanlig power.
Jag ska leta efter en utomhus övervakningskamera som passar till Synology. Brukar sånt förekomma?
Hej, ni har nog sett denna redan:[IMG]
Bjuder 350 för Steelseries Apex M400 med avhämtning i Täby.
Köpte en Thinkpad 440 av Zerger, mycket smidigt, bra packat, bra kommunicerat. Rekommenderas!
Jag bjuder 1400 + frakt.
Börjar med att bjuda 1000kr plus frakt.
Köpte ett Samsung Clear VIew cover för en S8+ av GmbH, allt gick smidigt och snabbt! Rekommenmderas.
Jag köper gärna Clear View Standing Cover för S8+. Men förstår inte posten som pratar om trådlösa laddaren?
Funkar inte.
Nu börjar Xiaomi rulla ut stöd för Google Assistant, hoppas det kommer till damsugaren med: Xiaomi announces Google Assistant support for smart...
Google Home för 1199: Swedenmobile - Mobiltelefoner, Smarta klockor och surfplattor till marknadens bästa priser
Vad sa den då, "Jawohl mein führer"?
Jag köpte en Huawei WiFi puck, gick snabbt och bra, hjälpsam!
Är väl Voice over LTE?
Täby. Du?
OK, jag bjuder 250 plus frakt (eller hämtning).
Huawei 5577 bjuder 250 inkl frakt.
Nja, det verkar som det är svårt att väcka en app från en Notification, tex Twitter tar längre tid än förut att kicka igång via en notification....
Även med Asus lösning där man använder "gamla" routers som mesh funkar det trådlöst, men jag hade redan kabel dragen, tror det blir bättre.
Jag har fiber in, kör sen en Asus RT-AC88U som huvudrouter, sen köpte jag en Asus RT-AC68U, kabelansluten, som jag konfigurerade som mesh, vilket...
Eskilstuna?? För h-lvete, Eskilstuna är på en black-list för uppdateringar!
Samma här.
De har återupptagit utrullningen igen. De av oss som hann få den får ytterligare 530MB, verkar stort. Galaxy S8 Android Oreo rollout has been...
Samsung betatestade länge, men februaris säkerhetsuppdatering kom väl sent in i processen, kan det vara den som är boven i det hela? Google Pixel...
Samsung har stoppat utrullningen av Oreo, måste ha hittat nåt stort fel antar jag: Exclusive: Samsung stops Galaxy S8 Android 8.0 release, new...
Är rensning av cache i Recovery bättre än den enkla som finns under Device Maintenance-Storage?
Jag kollade, nu kom min med!
Här finns instruktioner hur man får in Oreo på Exynos 955F: How to Install Android Oreo on the Samsung Galaxy S8/S8+ (Exynos)
Var/hur fick du tag på den?
Hej, vet inte om de finns kvar. Kan du skicka om jag betalar en slant?
Kan det vara fejk, med det här namnet: G955XXU1CRAP
800.
Ok, lyxar till med 720!
Funkar imorgon? Skicka PM med adress o telenr.
OK, har inte använt sedlar på länge (du har väl Swish?), men jag bjuder 370 då.
Bjuder 360 för Xbox controllern, kan hämta.
Bjuder 650 plus frakt.
En skarp version har läkt (bara S8?), Den har Dolby Atmos. Enbart Snapdragon: [MEDIA] View:...