Separate names with a comma.
Hej! Någon i Stockholmsområdet som har en Pixel i fint skick till salu? Telefonen skall köpas som present till en vän. Önskemål: Google...
HELT NY – HP EliteBook 665 G11 – Inplastad, aldrig använd! Perfekt för arbete, studier, resor eller fältarbete tack vare inbyggd 4G-modul (sätt i...
Grym kamera, utomordentlig batteritid och ett kompakt format! Ny pris: 14.990:- Vad säger ni?
Hej! Helt ny och oöppnad Google Pixel 9a Vit 128 gb. Finns i Stockholm. Kvitto medföljer. Utropspris: 4900kr.
Hej! Jag arbetar i en bransch där mycket överenskommelser sker via telefon. Samtal behöver spelas in för att komma ihåg vad som sades. Någon som...
Hej, jag har via föreningen fått uppgift att vara kontaktperson och där jag behöver vara anträffbar via telefon och SMS. Det värsta jag vet är att...
Hej, Zenfone 10 i fint skick sökes. Bor i Stockholm men hela landet fungerar.
Någon som är sugen på en kompakt iPhone 13 mini? Telefonen är i nyskick och oöppnad. Medföljer skal, skärmskydd. 128Gb, mörkblå. Sökes: En...
Nu har det gått för långt med surfandet och skärmtiden. Vill ha en liten telefon för BankID, Swish och WhatsApp. That´s it! Någon som sitter på...
Hej! Någon som tröttnat på sin Asus Zenfone 9 och vill bli av med den? Bor i Stockholm. Kommentera eller skicka ett PM! Andra...
Hej! Söker en apple watch/träningsklocka i fint skick. Skall användas till träning och puls. Önskar något prisvärt och bra. Jag bor i Stockholm.
Tja! Som rubriken lyder så är jag ute efter en Widescreen skärm. Tänkte mig runt 34 tum och uppåt. Vill inte betala mer än 2000kr. Alla tips...
Hej! Intresserad av en Ultrawide-datorskärm i bra skick. Jag kan plocka upp skärmen i hela Stockholm.
Tja allihop! Tjänar rikligt med pengar men i slutet av varje månad så är jag alltid pank och tom på pengar. Det blir cornflakes med vatten och nu...
Hej! Sugen på att testa nytt och fått upp ögonen för flip-phones. Tröttnat på alla stora telefoner där ute. Någon som har en flip-phone till...
Hej! Tröttnat på alla stora telefoner och vill testa smått. Någon som har en Unihertz till salu?! Hojta till via PM eller i tråden. Hälsningar...
Någon som har en telefon med stor skärm till salu? Helst runt 6.5tum för omkring tusenlappen. Välkomna med förslag.
Hej! Jag är intresserad av en smartphone i större format runt 6.0-7 tum. En phablet fungerar också bra för min behov.. Krav: Ska vara i fint...
Hej! Säljer en träningsklocka i nyskick i oöppnad förpackning. Inget kvitto. Nypris: 1999;. Bud börjar från och med 1100;- samt att köparen står...
Någon som har en Nokia 515 dual sim till salu?
Hej! Söker en större telefon alternativt en mindre surfplatta i storleken 6.5-8 tum. Kan vara Kinagrejer också så länge det är hyfsad kvalite....
Söker en större telefon alternativt phablet/platta i gott skick. Helst mellan 6.5 och 7 tum.
Nokia 8110 4G i NYSKICK (OANVÄND) Nokia i fint skick med tillhörande kartong och kvitto. Köpt hos elgiganten. Nypris ca: 800;- Säljes för 400;-...
Lenovo Ideapad S340 || OANVÄND || NY Jag säljer en helt ny Lenovo IdeaPad S340, ny och oanvänd. • Intel - i5 processor. • 8GB RAM • Windows...
*iPhone 6S 32GB i bruksskick säljes* ▪Öppet till alla operatörer ▪Rymdgrå. (32gb) ▪Box med laddare ingår. ▪Batterihälsa: 88% Inga repor/skador...
Google pixel 1 Gen i fint skick köpes. Helst i Sthlms området.
Hej! Någon som har Shield Tv i fint skick till salu?
Någon som har en smart TV till salu? Helst samsung med 55 tums storlek. Skriv vad du har och vad du tänkt dig i pris. Hälsningar
Hej! Samsung Galaxy A3 säljes helt ny ioöppnad förpackning. Säljes p.g.a har redan en arbetstelefon. Finns i Stockholm, svart färg. Startpris:...
iPhone SE 64 GB (svart) i fint skick säljes till högstbjudande. Telefonen är i fint skick och tillbehören är oanvända. Liten repa över skärmen...
Tja! Nexus 5x i bra skick är nu till salu. (Finns små skador vid kanterna). Mobilen finns i Stockholm och är uppdaterad till senaste android. 16...
Doogee Y6 Max köpes. Finns i Stockholmsområdet. Krav: Fint skick och väl omhändertagen.
KNAPP TELEFON SÖKES, HELST EN NOKIA 105 ELLER LIKNANDE FÖR SMS OCH SAMTAL.
Jag har en annan mobil på ingång och säljer därför Nexusen. - Helt okej skick. Tappat den en gång och har därför två små kantstött skador i ramen...
Surfplatta köpes. Helst Nexus 7 2013 men andra surfplattor i 7 tums storleken blir också bra.
OnePlus 2/ Nexus 5X köpes. Ska vara i fint skick och fungera utmärkt.
iPhone 5S eller SE köpes omgående. Vill även byta bort min Z5:a mot något av ovanstående telefoner. Jag finns i Stockholm. Mvh
Z5 Compact 32 GB i fint skick säljes. Ca 25 dagar gammal. Kvitto och garanti finns. Bytes mot iPhone eller högst erbjudande.
Z5 Compact 32 GB i ny skick bytes mot iPhone SE. MVH
HELT NY Z5 COMPACT säljes. Oöppnad förpackning. Nypriset ca 3999:- Mitt pris 2700:- kvitto finnes. Finns i Stockholm.