Separate names with a comma.
Det här med vidvinkel är iaf kul
Högst oklart det är kolsvart ute :D
En vettig människa kanske hade skakat mindre alternativt tagit på sig en tröja eller två. Kallt ute men en snabb jämförelse. [ATTACH] 11 Pro Max...
Noterat, kör till kl: 20 ikväll
Hero 5 black Fullt fungerande i använt skick. Kan man få en 500ing för den? Finns i Norrköping Niclas
Riktigt coolt att få med stjärnorna!
Ah så är det, my bad. Mest P30in som fått jobba den sista tiden. Men ip11an levererar enormt fina bilder. Ska inte tråka ut er med alla 25k...
Några ur dagens skörd. [ATTACH] Vidvinkel [ATTACH] Inne i Bamses hus. Vanliga linsen, riktigt bra trots dåligt ljus. [ATTACH] Vanliga linsen....
Jag fick mail från mediamarkt att min klocka var försenad. Lite vad jag antog men både telefon och klockbeställningen från apple ligger nu och...
Haha skaplig vinst, surt för snubben i butiken :D
Jag har råkat ut för att dom lagerfört deras visnings EX, bokade en på nätet och efter mycket om och men så ringde dom och sa att det inte fanns...
Telefon och klockan har passerat DHL i västerås så det känns rätt safe att dom dyker upp i eftermiddag hos mitt ombud. Vågade inte ta utkörning...
Jag kom ihåg hysterin när X släpptes. Jag struntade i att beställa någon på nätet. Tänkte att jag skiter i det hela. Sen av en slump gick jag in...
Lite oklart om det är en fråga eller ett påstående :)
Vi kör till kl 20 ikväll. Hoppas kunna få iväg den under morgondagen.
Det sitter inget skydd på, hade det gjort det så hade det rykt för längesen :)
Kvitto finns, köpt hos elgiganten på release i mars.
Hej S10+ i vad jag får säga väl använt skick. Är mystiska märken uppe till höger vid front kamerorna. Skulle inte vilja kalla det repor utan mer...
AW5 alu spacegrey hoppade tillbaka till leverans den 20e sep nu, senast igår var det några veckor fram. Många avbokningar möjligen? Blev en...
Grön Max 256 och en AW5 Alu, står fr 20e så hoppas på det igen då.
Hej. Säljer min väldigt sparsamt använda spacegrey macbook pro. Inköpt januari 2018. Endast 18 laddcyklar Sitter ett dragonskin dbrand på nu....
Gjorde en F2F affär med Husingen. Trevlig kille, rekommenderas!
Pm
Hur dags passerar du?
Noterat Glömde sätta ett stopp. Kör till lunch kl 13 idag torsdag. Noterat
Hej Säljer mina FreeBuds jag fick med min P30P. Helt nya oöppnade. Bud från 500kr Kör till kl 13 idag Torsdag Finns i Norrköping
Nej man måste verkligen titta för att se. Kan försöka ta en bild inatt men nej den löser det bra. Den i köket lyser lite mer för det är inte lika...
Jag har en i köket och en i sovrummet, den i sovrummet blir riktigt mörk när det är mörkt så det stör inte öht. "älskar den" som klocka.
Bara som lagring, men du kan byta ut hårddisken i coudkeyn till en större om du vill slippa en NAS.
Ja deras NVR går väl att köra på typ en raspberry pi eller liknande? Jag ville mest ha något som funkade direkt ur lådan mer eller mindre vilket...
Jag kör med Unifi G3 och G3 Flex. Styr allt via deras cloud key gen2 plus. Smidigt med appen och notiser direkt i luren.
Sålde en Apple watch och en iphone xs max. Snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas!
Åkte och köpte ett par nya v2 airpods, dessa funkar utan bekymmer men dom gamla vägrar funkar med p30in.
Hej, Får inte mina airpods att lira med min p30 pro. Jag hör motparten i telefonen men dom hör inte mig. Den slår inte igång micken i lurarna...
Sålt som ett paket till Silverfang
Båda noterade
Noterat
Noterat, och yes det finns kvitto. Noterat
iPhone XS Max 256 Space grey Nyskick, uthämtad i slutet av februari. Bud från 9000kr ------------------------ Apple Watch Series 4 44mm Köpt...
Såld till livinl0ud