Separate names with a comma.
Yes har sagt det :)
Telia, plockas på lagret!!
Skriver åt en polare, han undrar ifall du kan tänka dig att släppa den för 4000 då han hittat en pedant skött med 100% batterihälsa, för 4000kr?
Är det någon som har beställt från dessa till sina tidigare telefoner? Jävligt bra pris för äkta skinn och ser snyggt ut också....
JOBBA TELIA! Hoppas verkligen man får kolli ID imorgon.
Imorrn kommer kolli ID sa dom.
Riktigt uselt hanterat av Telenor faktiskt. Dom måste ju ha ett kösystem, annars vad är grejen att förboka vid 14 om någon som gör det 4 timmar...
[ATTACH] Fast hur kan det vara såhär stor skillnad? Rätt galet ändå. Det är ju två helt olika färger.
Sen fick jag även ett SMS, där jag kunde följa min order där även förväntad leverans står med.
Hoppas!
Mitt OCD öga hade INTE klarat av detta. Tur att jag har en MAX, för endast på den som inte notchen syns i helskärm. [ATTACH]
Fick detta av Telia-supporten angående MIN beställning: "Du kommer få ditt kolli-ID när våran leveransavdelning hanterat din order, vilket bör...
Samma här. Hoppas det ändras. Vet inte om du läst tidigare men kontaktade supporten tre gånger, en av dom sa att det är 5 dagars leverans från den...
512GB modellerna bara va?
Många är positivt överraskade över 13-linjen, inte minst 13 Pro, bland youtubers.
Hoppas man får kolli ID från telia snart.
Verkar finnas en hel del unboxing och första impressioner (säger man så?) på iPhone 13. En Youtubesökning bort :)
Såg att dom säljer detta, I call it fake. Lite för billigt även med rabatten....
Tack! Beställde sådan. Hoppas det är äkta. Edit: Efter närmare eftertanke stoppade jag min order.
Jag kontaktade en till på Teliasupport, som sa att telefonen troligtvis skickas ut den 23 för att vi som har "förväntat leveransdatum" den 24 så...
Fast går man in på vissa modeller på telia så står det i lager 23 september, så de borde ju skickas ut samma dag då för att vi ska få dom den 24e....
Pratade med telia nyss angående att det står beräknad leverans den 24 hos mig, då skriver dom: "Nej utan den kommer skickat ut den 24e, sen tar...
Unboxing av en 13 PM Gold (Via 9to5mac) [MEDIA] View: https://youtu.be/6ynuwdc-qjw
Så, då har man gått igenom sedan beta 4, fick ta bort betaprofilen och där väntade en uppdatering på 400-ish MB.
Såld till @cinejan
Alright, hoppas inte mitt ändras :)
Snabbare än blixten vid betalning! Trevlig och bra kommunikation. Sålde min iPhone 12 Max Pro.
Lite tråkiga nyheter för er med PRO. Edit: Gälle också Max. Kuo: iPhone 13 pre-orders stronger than iPhone 12, shortages of iPhone 13 Pro to...
Såhär står det hos mig via länken man fick från Telia vid beställningen. Fick bekräftelsemailet först 15:51. Ni som fått senare lev. datum från...
Ingen aning, aldrig hört talas om dom, så ville kolla ifall nån mer kände till dessa?
Jag fick napp på några timmar på facebook market och trots att jag skrev vilket mitt lägsta pris är pga Mobilpart (ca 8400) och att jag absolut...
Har skickat in förfrågan till Mobilpart idag, får ca 8400 men har den på facebook market, här och tradera så får se vart det nappar först.
Någon som känner till dessa? Skal
Spigens som jag köpte har öppning för hela notchen, det tycker jag är utmärkt.
Halloj, testar att sälja här innan jag skickar in till Mobilpart. Säljer en pedantiskt skött iPhone 12 Pro Max med 0 repor eller skavanker. Skal...
Hoppas innerligt Telia sköter det som först in först får. Dom hade i början prel lev datum 24 sep när ja beställde, sen ändrade dom faktiskt till...
Bara en bekräftelse på att han lagt en order, inget annat säger han.
Märkligt hur telenor hanterar detta med beställningar. Först att beställa ska självklart få först. Pratade med en polare nyss som också hade...
Kan man nu ta bort betaprofilen när man har RC? Måste fixa vanliga sen, denna äter fan batteri.
13 Pro Max här! Skulle ju inte köpa någon skrev jag... Aningen för stor egentligen som jag tyckt sen XS Max, 11 Max och nu senast 12 Max men...