Separate names with a comma.
Pm! //Virtual
Köpte en s20 ultra av silverfang. Riktigt fin, bra pris och trevlig kontakt. Gör gärna fler affärer i framtiden med silverfang, rekommenderas!...
Köpte en pixel 2 av lebear. Fint skick, bra pris och trevlig kontakt. Rekommenderas! //Virtual
Om du öppnar upp för bud, så lägger jag ett på 7400+frakt! //Virtual
Finns en på blocket. Dock kanske det inte känns lika säkert som att köpa, av någon av här. Den finns här - - - > Huawei mate 30 pro 5g emerald...
250+frakt för galaxy buds! //Virtual
Hej söker efter en xbox one handkontroll, gärna i fint skick och utan defekter :cool:. Skriv i tråden eller pm om vad ni har och pris! :). //Virtual
Hej! Söker efter en pixel 2 till tjejen om någon har en liggandes. Skriv vad ni har och pris i tråden eller pm :) //Virtual
Gjorde ett byte av mobil med Oceanic på distans. Gick smidigt och lätt. Rekommenderas! //Virtual
mullsjomannen köpte en Vivo Nex 3 av mig. Pengar swishades direkt, inga konstigheter. Rekommenderas varmt! //Virtual
Hej! Säljer/byter en Vivo Nex 3 8/128 gb. Intressant byte mot vivon är en galaxy note 10 plus, med pengar från min sida. Medföljer gör mobil,...
180:- kr inklusive frakt! //Virtual
Jag var också van vid min Mate 20 x, och letade efter något att ersätta den med. Så nexen var ett bra val, för att ersätta en av dem bästa...
@Oceanic Ha fint att du fick tag i en! :). Kör fortfarande med min, har haft mina funderingar på att byta mobil till och från. Men det känns som...
Hej! Vart sugen på att testa en Note 10+ med Snapdragon eller exynos. Skriv i tråden eller pm,:). Har en Mate 20 x 8/256 phantom silver och...
Sålde en Oneplus 7 pro 12/256 gb till pumpkennet. Riktigt trevlig kille att göra affärer med. Swishade pengar direkt inga konstigheter,...
Pm //Virtual
Köpte en bärbar dator av Poolkjol. Jättefint skick, bra pris och trevlig kommunikation. Återkommer gärna för fler affärer! :) //Virtual
500:- bjudet
Pm!
Ah fint att du är nöjd! :) Jo det är en riktigt skön mobil! :D Har inte fått den uppdateringen du fått, men den kommer nog snart. Jo batteritiden...
Giztop har lite rea på både 4g och 5g versionen. Buy Vivo Nex 3 Phone At Best Price - Giztop Jag är riktigt nöjd med min vivo Nex 3 4g. Byter...
Ni som tänkt uppdatera till Emui 10 och har upplåst bootloader, kommer förlora er öppna bootloader. Emui 10 låser bootloadern och tar bort...
Beställde lite saker till vivon idag från giztop. Blev två stycken Mofi Magnetic Metal and Glass Case, ett blått och ett grönt - - > Vivo Nex 3...
Buy Vivo Nex 3 5G Phone At Best Price - Giztop <----- här finns 5g varianten och tillbehör till telen. Har funnits i lager ett tag :). Ska börja...
Köpte mig en vivo nex 3 8/128 gb idag. Får den nästa vecka, ska bli spännande att testa! :) Ligger även ett vivo konto i, så jag kan ändra...
Bytte min Note 10+ mot Hansemans oneplus 7 pro 12/256+pengar. Allt gick smidigt och lätt, riktig trevlig swedroidare. Rekommenderas! //Virtual
Stänger tråden, då byte med @Hanseman skall göras. //Virtual
Svarat! //Virtual
Hej! Funderar på att skaffa mig en Oneplus 7 pro, om någon har en till ett vettigt pris. Vill minst ha 8/256 gb och helst nebula blue, men går...
Pm. //Virtual
Mobilen finns kvar, då Sali2003 drog sig ur och köpte på annat håll. //Virtual
Hej! Jag har en Note 10 plus 512 gb aoura black. Endast upptagen för test så den fungerar, samt för att montera ett Whitestone dome glass, bästa...
Har ett kvitto från Wonda som jag glömde skicka, den är köpt 29:e Januari 2019. Vet ej hur det är med garanti, då bootloader är upplåst. Förövrigt...
Sålde en mate 20 x till silverfang, pengar på stört och supertrevlig kontakt. Rekommenderas! //Virtual
Sålde en oneplus 5t star wars edition till Frisell. Snabbt och smidigt och trevlig kontakt. Rekommenderas! :) //Virtual
Sålde ett Geforce 1060 till @JjE. Snabb betalning och väldigt trevlig kontakt. Rekommenderas! :) //Virtual