Separate names with a comma.
Fyller 37år i mars... :)
Om du kör vanliga tangentbordet i Neo (antar att du menade Neo) så tryck länge på tecknet till vänster om space. Står 12!? på det tecknet, bara...
Den USB adaptern kom i brevlådan idag. Fungerade perfekt att sitta och spela crach med ps3 handkontrollen. Beställde den 27/12 och kom alltså idag :)
Om du väljer 3 pott 399kr(+49kr för mobilen) hamnar du på 448kr men får ringa upp/köpa tjänster för 399kr. Du får även halva priset fram till...
Deras billigaste 3Mini kostar 49kr så då kommer man "undan" med 150kr drygt om man ska säga upp det och betala 3mån uppsägningstid. Fast det...
Fler som är lite "irriterade" på Select App utbudet.. Står på flera "paid" och två av dem Nova och fotbollsspelet så stod det inget om att det var...
Det beror ju på vad man ska värma/tillaga. Vi hade micro med grill men använde väldigt sällan grillen. På vår så kunde man välja att köra grill...
Du kan prova lägga in Friendcaster och prova.
Är det fullstora tangenter eller mera ihoptryckt?
Du kan ju lägga till ytterligare ett Gmail-konto under konton på inställningar. Sedan när du öppnar market så kan du välja att använda ditt...
Det är operatören 3 som har ensamrätt på rosa S2. Tyärr så är den både brandad och låst.(fast sånt går ju visserligen att ordna i efterhand)
Tittade lite på Netonnet tidigare och såg Razer modeller, stod att de reagerade snabbt men inget om hur knapparna var. Men de är lätta och trycka...
Vi har båda två hemma fast Xperia Pro ska vi sälja. Tycker Neo är betydligt plastigare och knakigare i konstruktionen och lite sämre...
Jag tänkte om ngn här har tips på ett tangentbord i "laptop" känsla med superlätta knappar att trycka ner. Köpte ett logitech tangentbord+mus...
Till skillnad från Tele2 eller? Har du kollat in deras FB sida :o Har f.f kvar fasta bredbandet hos Tele2 men aldrig mera mobilt hos dem. De...
Det är Halebop som måste meddela Klarna att den gått i retur. Så har det varit när vi ångrat köp hos Cdon och de har också Klarna.
Sony kommer få ICS, det har de gått ut med på Sony Community den 21/12. De har dock inte släppt datum än men SDK till tablet P ska vara släppt.
Är rean slut? Under Android Fanboys/prylar/ så är det fullt pris för allt igen.
Jag ser inte mina skrivfel om jag inte lägger ner väldigt mycket tid på texten. Vilket jag lade ner både på tidigare och detta inlägg. Den...
Jag hade tänkt att invänta Prime men insåg nog att jag kommer inte att använda dockan speciellt mycket och prisskillnad på 2000kr är ganska rejält...
Har du kollat och jämfört med swedroids wiki? APN-inställningar - Swedroid Wiki
Nypris ligger på 199kr så gärna ett realistiskt pris. kan hämta i västerås annars skriv vad du vill ha inkl frakt.
Tror du skulle kunna komma undan billigt med 3Mini 49kr/mån inkl 0.5gb surf 19öre för sms och minutpris. 99öre i samtalsavgift. Du skulle nog...
Om man själv tror att särskrivning på något sätt är kopplat till intelligens eller att man tror att särskrivare är "efterblivna" .... ja vad ska...
Jag bytte ut mitt gamla visa nummer till samma som herorich och nu fungerar det igen...
Vi ska väl bara ha mysig kväller tillsammans med barnen. Titta på smällarna vid tolvslaget.
Undrar precis som JonteeU om Savvies... Är det ett hårt skydd typ Ebay eller mjukare som Zagg? Använder man spray eller inte.
Folk som gnäller eller ser ner på dem som särskriver. Tror inte att någon gör det med flit för att retas.
Det kan ju vara reservationer och det rättar till sig själv efter ett par tre dagar. På min bank står det kortköp till vänster om själva köpet om...
Du får kanske även ta hänsyn till Nexus begränsning i utrymme om du är en person som brukar proppa telefonen full med filmer mm. Har själv varit...
Tips. De tar 2222kr för SGS+ på Mediamarkt.
@Barbie + Snusdus Varför har inte ni en Nokia 3310 själva? Kan väl lika gärna ge barnet en spelmobil istället för att betala 1500kr för en...
Säljaren borde ju åtminstone kunna berätta vilken affär. Ev kan de får fram kvitto via namn/personnummer eller IMEI numret. Jag skulle aldrig köpa...
Inte läkare men uska. Skicka texten via PM så ska jag kolla.
Den här tänkte jag beställa ikväll. $13 Köpte orginal bordstället idag, riktigt bra. Verkar ju annars som om det kan vara lite meckigt med att...
Jag fick hem min platta idag och självklart måste man fixa så man kommer åt playstation store. Håller precis på att ladda ner massa roliga gratis...
Säljer en ny olåst SE neo V med kvitto. Oöppnad, kvar i kartong. Blå. Inköpt på Phonehouse Kan skicka med nytt Telia kontantkort som har...
Yes, väldigt nöjd. <3 Nej, har varit. Japp, Basic 2.0 på C64 Drömjobbet:svårt faktiskt, vore najs att jobba med marknadsföring på google....
@foxman - är du helt säker på att du inte behöver säga upp det före portering? I ditt fall skulle jag nog be dem göra om abonnemangsformen till...
Det är nog tänkt till dem som har deras pottabonnemang. 69öre x30=20.7kr (löjlig liten skillnad) 69örex100=69kr (tillägg 100sms kostar 49kr)