Separate names with a comma.
Låter intressant,
Hej, tack för erbjudande, men jag vill testa airpod loke a like formen på lurar
Hej, Är ute efter att byta Samsung Galaxy Buds + mot OnePlus buds eller Huawei eller några andra buds. Skicka vad ni har. Finns i stockholm
En tanke, jag är intresserad av din pixel 4xl, @RURAL är intresserad av min pixel 4, @RURAL har s20, är du @Monkeestorm intresserad av s20? I...
1350 hämtar
1200 hämtar
Onekligen Intressant förslag
Pixel 4 vit 64GB Köpte den av @10cent . Mobilen är grym föredrar dock mobiler med större skärm. Kvitto från telefonshoppen finns daterat den...
Köpte Pixel4 av @10cent , snabb kommunikation, smidig affär, rekommenderas varmt
Hej Är i behov av 2st halebops kontantkort med 20gb surf. Finns i stockholm Mvh.
Visste inte att man kunde göra så, har lagt till nu i G-pay ska ut och prova. Tackar
å andra sidan om man har flera kort och inte vill betala med det förvalda kortet, vid dessa tillfällen hade det varit nice att kunna ha en swipe...
japp, jag skrev i mitt första inlägg att de har stöd för bankkortet mastercard, där du kommenterade att det var till hälften rätt :) och saknade...
Swedbank fasar ut Visa kort och det är nog förklaringen till att man inte lägger ner någon utveckling på att lägga till dessa till G-pay. Däremot...
jag bjuder 3000, samt kan mötas upp i Södertälje
jag tar den
är det 250 totalt eller 313?
vad är det mest prisvärda obegränsat abb idag? fick erbjudanden av ComHem för 299kr/mån för obegränsat, pris gäller vid bindning i 12mån. jag...
söker en pixel 4 XL möts upp helst i stockholms trakten för en f2f affär betalning med paypal distansäffär kan oxå vara aktuell skicka pm vad...
1600 +frakt
har de stöd för G-Pay eller Apple Pay?
chattade med kundservice nyss. de skriver följande: Erbjudandet om scootern tog slut på Lördagen då vi hade kampanjen så långt lagret räckte.
någon som har beställt en Mi Note 10 med scooter på köpet?, när jag klickar på erbjudandet så kan jag inte se någonstans info om scooter m365
hehe nice, men skumt att när jag chattade med kundservice igår så sade de att de hade dragit tillbaka erbjudandet för att det var slut i lagret....
Är det via Halebops hemsida eller var beställer man? Vilken Scooter får man på köpet?
Swedbank bankkort har stöd för G-pay vilket inte Skandiabanken har. Men det har du ju löst på annat sätt
jag har för mig att det är i Litauen och inte Lettland som de har ordnat med banklicens
hur står sig nedan tv mot nyare samsung? 2018 65" Q9F 4K UHD Smart QLED TV | QE65Q9FNATXXC | Samsung SE
Revolut Launches Licensed Bank in Lithuania with 300,000 Clients...
fast är man inte kund hos Tre sedan länge kan det ju inte finnas fog att lagra kvar uppgifter om en i något annat syfte
måste säga att de förklarar det på ett bra sätt enda jag kan anmärka på är att man ger ett sken att ena betalninge går via SWIFT men att SEPA...
jag har nog inte ångrat mig, utan bjuder 350kr totalt, dvs för både kamera och frakt, inte som det kanske framstod från början att 350kr för...
En SEPA - Single Euro Payments Area vill du utveckla vad du menar då bägge går över swift då all trafik banker emellan går via swift. En euro...
kan du skicka? bjuder 350 kamera + frakt
Någon som varit med om att få någon annans notifieringar än era egna från Kivra appen, hur stänger man av dessa? Förhistoria, loggade in i Kivra...
Ingen förskottsbetalning för mig iaf hos fello, betalar mot faktura
Tittade precis på min fello faktura och jag betalar efterskott, bara för den tid jag använde de, däremot vet jag att hallon är fula och vill ha...
testade att skicka pengar via revolut med en bank betalning (swift), jag måste säga att jag är imponerad. skickade en liten slant på 40eur och...
inga oneplus telefoner dock
Telefoner som i nuläget fungerar för samtal i 4G-nätet Samsung Samsung Galaxy J-serien (2017-2019) Samsung Galaxy A-serien (2017-2018) Samsung...