Separate names with a comma.
Så, har samlat ihop lite saker som det är dags att göra mig av med. Allting har fungerat perfekt senast jag kört prylarna. Bud på allt utom det...
Man får ha på flera sidor, det är inga problem. Skriv bara vilken sida och vem som lagt budet :)
17. Det är tillåtet att ta emot bud via PM om första inlägget i annonstråden uppdateras med aktuellt bud, användarnamn samt datum och tid för...
Fast det är också dubbelt så dyrt. 690 verkar också vara på gränsen för mitt bygge också, så det spelar ju inget roll :p
Finns vanlig fläkt kvar också, eller bara block?
Svart Xiaomi Mi5 64GB köpt här på Swedroid. 2500:-
Ser gärna att en bra telefon får leva än att dö om det kan undvikas. Så om du inte fått till det på onsdag så dra ett PM till mig så tar jag en...
Vi håller på och flyttar nu i helgen, så om du kan hämta den imorgon vore det toppen. Annars kör vi den till några vänners garage i tornby.
Den är fin så gott jag vet. Men är det något speciellt du vill ha bild på så kan det fixas. Eller kan maila högupplösta bilder på de som visas om...
Håller på och flyttar ifrån Linköping och har lite möbler som jag vill bli av med, de har legat ute på blocket billigt, men nu åker de ut...
Inte för att jag vill köpa, men det borde väl räcka med vanligt kuvert för en kabel?
Skickat PM :)
2400:- + frakt *skattar som Joakim von Anka* Skämta bara, 2650:- så blir det runt 2700:- med Posten Skicka Lätt. Vart finns den förresten?
2500:- + frakt.
Låter som en bluff, skulle inte ta i dessa med tång.
3000:- och kan hämta. Finns kartong/kvitto?
37 minuter kvar bump!
Bump bump!
Säljer en blå/svart Nintendo 3DS XL. Den är i mycket fint skick förutom lite fina repor på undersidan. Kartong med alla manualer och papper samt...
Råkade köpa denna fel och min laptop klarade inte av nya NVME. Riktigt monster till SSD. Kvitto finns ifrån 05.01.2016 hos Komplett. Storlek: 512...
Bump bump, fortfarande bra priser!
Den ligger på tradera, så det är budgivning som gäller. Just nu ligger den på 4050:-
Säljer en metallicröd Nintendo 3DS i använt med fint skick, insidan är mycket fin medans utsidan har lite fina repor och någon mindre stötning som...
LG G5 i perfekt skick. Jag ville prova på den, och den må vara den sjukt bästa telefonen jag använt, men jag behöver en större skärm, så det är...
5000:- + eventuell frakt.
När du öppnat den mapp där du har ADB/Fastboot och Unlock bin så se till att du inte har någon fil markerad, håll nere shift och högerklicka på...
Stämmer. ;)
SD810 är tyvärr inte så lockande.
Ville testa en LG G5, och den må vara den rappaste telefonen jag testat, men jag vill nog hellre ha en större än mindre skärm, så jag sitter på...
Bump!
Ja, men nästa gång jag åker till Linköping med bil blir inte förens 3e juni, tyvärr.
Hägerstensåsen, precis vid tunnelbanan.
Säljer en svart 3DS som jag inte spelat så mycket som jag tänkt mig, så den åker ut till försäljning istället för att samla damm....
Skärmarna fungerar utan problem och har inga repor eller så på skärmytan, däremot finns det lite småskavanker på fötterna. + Samsung S24C450BW...