Separate names with a comma.
Vad hade du tänkt för pris på respektive modell? :)
Jag söker bara 64-gb och inga referenser, ingen affär.
Tjena! Söker någon av ovanstående. Finns i Stockholm, kan även tänka mig att du skickar! Mina krav är: Bra skick Olåst 64 GB Originaltillbehör...
Köpte ett Nillkin 9h skärmskydd av 220volt. Rekommenderar honom varmt till andra!
Köpte ett Spigen-skal av tojjetok. Rekommenderar honom varmt till andra!
Vet du när vi kommer kunna köpa telefonen här i Sverige? [emoji1]
Någon som testat eller vet om det fungerar på detta vis? :money:
Även jag hade kommit överens med TS om ett köp. Det här luktar bluff.
Gör så! :)
Hej som rubriken säger! Repfri, olåst och i gott skick sökes, affär sker helst i Stockholm. PMa eller skriv här om ni har nåt! Mvh
Sista bumpen
Ingen som har?
Är intresserad av att köpa en G2a. Färg spelar mindre roll dock ska det vara 32gb modellen. Den ska vara olåst. Affär i Stockholm föredras men...
Har inga benchmark-resultat åt dig men skulle gärna vilja ha ett utlåtande över hur du tycker Kirin 920-processorn flyter på telefonen? :cool:
Tele 2 körde på det priset för ett tag sedan :cool:
Hallonbåtsflyktingen. Godkänd. Roade mig för stunden. :)
Annat bra du hittat efter dina två veckor av användning? Gillar du WP? Vet du om Microsoft planerar släpp av flaggskepp på MWC eller väntar de...
Blev lite fel där i början såg jag nu, förstod att det var svårt att förstå vad jag menade men det är korrigerat nu, haha. :o Tack för...
Okej, men vet du om det finns planer på det i framtiden? Tack!
Menar möjligheten att ladda ner ett program likt Spotify, för nu kan man väl bara lyssna via internetflik och inte ladda ner? Förstod du nu eller...
Någon som vet om möjligheten att spela via skrivbordet likt Spotify finns med Deezer? :cool:
Läste nånstans att det ev är sista dagen idag? Tänkte åka in och fixa en Z3C med alla rabatter imorgon nämligen, nån som vet vad som gäller?
Nöjd med den överlag? Hur blir bilderna i mörker? Hur är kameran annars? Vet att jag frågar i fel forumdel men funderar själv på att ta del av...
Gäller både och vad jag förstått det som, du behöver inte heller vara kund för att ta del av dealen :)
Tack för svar! Hade det på min Z1C, men det problemet hade du inte överhuvudtaget? Är du nöjd med Z3C btw? :)
Tror problemet jag syftar på kallas Flash bleed? Tack, Ascii! :)
Någon som vet om kameran i Z3C har samma problem som Z1C hade i mörker? Tror det kallas Flash bleed? Mvh
Glider in och kollar imorgon! :) Vet du om Z3C har samma problem som kameran i Z1C hade i mörker?! (om du ens känner till det?)
Vad tror du man får för en Moto G 8 GB?! Måste man ha med kvitto osv när/om man lämnar in?
Vann du? :money: Jävlar vad Chelsea blev utspelade btw :eek:
Windows 8.1 med Classic Shell aktiverat på min dator :)
Spenatsoppa med ägg, varit sugen på det bra länge!
Någon som sett Orphan Black? Bra? http://www.imdb.com/title/tt2234222/?ref_=nv_sr_1
Jag är kvar och väldigt nöjd än så länge. Mycket hjälpsam support vid eventuella problem dessutom! Kan inget annat än rekommendera :)
Byt in din gamla mobil i närmaste Tele2-butik och du får 1500 kr rabatt på Xperia Z3 och Xperia Z3 Compact + en slant för din gamla mobil....
Du har övertygat mig! Beställde nyss följande: http://www.ebay.co.uk/itm/141532640229 Här ska det med andra ord testas ;) [ATTACH] Castar...
Värt att testa fortfarande? Blev faktiskt lite sugen nu när jag skummat igenom tråden lite snabbt! Har Mecenat kvar erbjudandet? Hittar inget om...
Trösta dig med att vi är ännu en dag närmare 7e mars! Längtan är stooooor ;)
Tur att vi alla tycker olika. Ska bli kul att se den och bilda sig en egen uppfattning! Har bara fått höra goda vitsord om den från personer i min...
På tal om Se7en så måste jag erkänna att jag är en av dem som inte sett den än. Har den dock i HD-kvalité numera så inom en snar framtid är det...