Separate names with a comma.
Verkar ingå någon skal och skärmskydd enligt deras hemsida, kollade en unboxing och där såg man skalet, någon får gärna bekräfta skärmskydd :) Om...
ehm, endast telenor och tele2 har ingen bindningstid på deras abonnemang. Resten har bindningstid = funkar inte få billig lur
Blev en Xiaomi mi 10t pro från tele2 till farsan. Får bara minnas ångra abonnemangen när vi hämtat ut telefonen. Någon som har tips på bra skal...
Prövade själv innan med min egna, verkar inte gå att kombinera med black friday. Fick felmeddelande i kassan. Prövade på bara 2 saker.
Xiaomi Mi Smart Band 5 - Mistore 199kr Prisjakt: Xiaomi Mi Band 5 (Aktivitetsarmband)
Många som tipsade om denna på sweclockers. Lenovo Robot Vacuum T1 Pro - BF20 - Inet.se Ska tydligen vara väldigt bra, och finns få i den...
[spoiler] Funkar även med 9650 airfryer. Fanns tyvärr inget intressant för mig på deras black friday. Vissa saker har höjts nu så som 9650 med...
Fanns ett erbjudande på moto g9 plus på italienska amazon som någon länkade. Vad gäller med garanti för Motorola? Är det global garanti, spelar...
Denna sidan finns också, men tar med många europeiska länder geizhals.eu EU
Får upp felmeddelande att "Tyvärr är koderna slut för tillfället men vi arbetar på att få fram nya så snart som möjligt. Tack för ditt tålamod."...
Dem har ändra priset även på student också men senior har fortfarande 345 kronor per månad. Tänkte skaffa den till farsan, men inte värt när jag...
Upptäck Philips Black Friday-erbjudanden | Philips Philips black friday, duckduckgo gav mig länken till förtur :D Gick att kombinera med...
Philips börjar sin BF rea snart, får se ifall det går kombinera med studentrabatt, gick någon gång tidigare på en annan rea.
Köp Finish Diskmaskinssalt 1,2 kg på apotea.se 11kronor just nu vanligt fall 16, så 8 för priset av 1 kan vi säga, skippar denna gången, köper...
inte prisvärt? lös telefon 6500 + liknande abonnemang för 100 kr/månad och flesta har rabatt första månaderna. Hamnar på under 9tusen
För sent tyvärr, gällde till 22:e
Jodå, kollade innan, 24 och 12 månader blev 6 kronor billigare om jag minns rätt än 6 månader :D
Du får en slutfaktura direkt enligt deras villkor, har tyvärr inte länk, men stod något såhär "Om du ångrar ett köp av så avslutas abonnemangen...
Fungerar det på andra operatörer eller är det endast tele2?
Säger du upp drar dem första månaden, ångrar du enligt distansrätten så blir ingen avgift för abonnemangen första månaden, från vad jag läste vad...
Fick detta mejl [spoiler]
Fick denna som mejl Elgiganten (ondemand.com)
[spoiler] Gick att få billigare som student/55+. Ganska bra priser, men fanns inte Iphone 11 eller 12. Får vänta och se ifall någon annan har...
Valde du skicka så snabbt som möjligt? Tog skicka färre paket denna gången, ofta hinner dem avboka då, har jag märkt.
Hann inte morgonrockarna, hade sovmorgon :o
Fick hela min order borttagen :(
Comviq 21.00 [spoiler]
Missade att anmäla mig till dustin förtur, någon som kan dela länken?
Beställt 800t från elgiganten, men finns billigare för student/benify så ville prismatcha först, men dem vill inte, så beställer istället från...
Bra att veta. Tänkte beställa 2 soundbar en 800t och en 900t från dem, då jag är osäker vilken jag vill ha och returnera den ena efter. Men väntar...
Hur är returen på Samsung egen hemsida? Går det att öppna upp och testa, eller är det oöppnad förpackning som gäller endast?
Tror ni dem kommer fylla på med fler varor på Samsung? Funkar utan problem för mig. Men Benify/Mecenat hade mer rabatt på flera varor så kolla...
Är annan säljare som hade för det billiga priset. Alla hans varor tog slut snabbt, var många som väntade på dem :).
Var det inte någon som skrev direkt efter att det fanns nya för några kronor dyrare? För många inlägg sen :P
Vissa saker var dyrare. T.ex. soundbar :(
Är det samma priser som på benify/student? Ville köra prismatchning på elgiganten, men måste gälla alla för det skulle gå :(
Tror dem flesta använder appen till swedbank :)
Om Bästsäljare De här listorna, uppdaterade varje timme, innehåller bästsäljande artiklar.
Tackar :) Blev lite smarta grejer, plug, övervakning, ringklocka och en våg. Var för långsam för dörrsensor :D
Black Friday Mobil 2020 - Upp till 65% rabatt! - Comviq Går att se deras kommande black friday priser nu. Osäkert ifall man kan kombinera med...