Separate names with a comma.
Någon som har en att sälja? Även versionen utan 4K kan vara intressant. Ska användas ibland till sovrums-tv samt på resa.
Säljer en svart S21 i bra skick, inga repor på skärm då skal och skärmskydd suttit på hela tiden. Kan säkert hitta nåt mindre märke på kanten om...
Hej, Som rubriken säger. Är det någon som har ett par Momentum 4 som dom vill sälja? Letar efter ett par bra BT over-ear hörlurar att använda här...
Säljer ett par Galaxy Buds2. Helt nya, oöppnad förpackning. Färg: Graphite Pris: 500:- + frakt [ATTACH]
Jag missade förköpserbjudanden på denna.(Rabattkod som inte fungerade) Så tänkte se om någon vill bli av med den så här några veckor efter...
Jag säljer ett par Samsung Galaxy Buds Pro (svarta) Fint skick och fungerar utmärkt. Kommer komplett i sin kartong med alla gummipluttar (saknar...
Köpte dessa i julklapp till min dotter, men dom passade tyvärr inte. Kändes lite stora för en 10-åring. Passade mig väldigt bra dock! Så tänkte...
Hej, Intresserad av dessa telefoner då jag jagar julklappar till familjen. Så skick bör givetvis vara väldigt bra. Hör av er om ni har någon...
Är ute efter ovan nämnda högtalare om någon har och vill bli av med. Antingen om jag kan hämta i Sthlm eller om du kan skicka.
Ute efter ett tunt skal och ville se om någon har ett dom inte behöver längre?
Hej, Behöver byta ut min gamla S8 som inte fungerar på topp längre. Har möjlighet att plocka ut en S20 FE från jobbet men vill hellre ha en...
Wifi / bluetooth högtalare med både batteri och nätdrift. Säljes i utmärkt skick! Inköpt 201906 så några månaders garanti finns kvar. Föredrar...
Säljer ett par Sennheiser Momentum Free i toppskick. Har själv köpt dessa begagnat men insåg direkt att trådlösa in-ear inte var för mig. ca 7...
Söker en mediaspelare till både mina föräldrar samt en extra till sovrummet, så undrar om någon har en Nvidia Shield TV att sälja? Även...
Säljer min Huawei P9 32GB Vit/silver Inköpt 161229 hos Tele2 med 2 års garanti. Så drygt 11 månaders garanti kvar. Den är i riktigt bra skick,...
Säljer min gamla klocka då jag gått över till Samsungklocka istället. Fungerar precis som den ska, batteriet håller lätt över en dag. Medföljer...
Hej, Letar efter en extraladdare till Gear S2 smartklocka. Hojta till om ni har någon över ni inte använder längre.
Säljer min LG G4 med svart läderbaksida (medföljer även en guldfärgad baksida) Sitter även en qi sticker i läderbaksidan för trådlös laddning....
Hej, Är på jakt efter en till Shield handkontroll. Kanske finns någon som har en över som inte används?
Säljer min trotjänare till server som fungerar utan anmärkning. Fujitsu Scaleo Home Server 2205 2TB Windows Home Server v1 (installationsskivor...
Säljer min gamla HTPC som det just nu rullar Win10 på (Inget problem att uppgradera Win7 till Win10) Fungerar som den ska! HTPC: Antec Fusion 430...
Letar efter en app där man enkelt kan kolla på sina bilder som man har utdelat i nätverket. Mina föräldrar har alla sina bilder sparade lokalt på...
Är extremt sugen på denna och i behov att uppgradera från min gamla SGS2. Enda saken jag tvekar på(och är viktigt för mig) är hur det är att...
Ja jag är väldigt intresserad av hur bra/dålig ljudkvaliten är när man lyssnar på musik genom hörlurar? Det är nog avgörande för om jag ska köpa...
Ja finns det någon smart lösning på det? Så man kan stänga av vibration med ett enkelt knapptryck utan behöva gå in i inställningar osv. När...
Finns det några bra fotbollsspel att testa? Sett att PES 2011 finns, är det bra? Finns det fler liknande spel?
Fick min telefon igårkväll och drog igång den. Först idag som jag har provat att ringa med den, men varje samtal bryts nånstans mellan 40sek och 2...
Ja hur är ljudkvaliten på denna telefon när man lyssnar på musik? Har en htc hero idag och kan inte säga att jag är så imponerad. Skulle vara...