Separate names with a comma.
Den där har jag inte sett innan. Är på gång med nyare bil. Finns det inte blåtand är det en bra ha grej. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Jag kopplar gärna upp via blåtand till recievern. Mina grannar älskar mig. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
hade det varit kapacitiva knappar hade man får mer plats. förstår inte hur man tänkt när man gör så här. men men. smaken e som baken.
samma på m8.
jag har dragit på max på mina. inget jag skulle göra i flera timmar dock. men dom ska väl hålla. annars får man väl gå på garantin om dom skulle...
hittade den här guiden som kan vara bra för andra som får till s-off med sin lur och kör med supercid (cid: 11111111) download the...
Jag gillar hög volym men jag drar inte på förstärkaren på max för det. :). Men som svar på din fråga så är det kanske dumt att spräcka dom. Kör...
Den eviga kampen. Haha. S5 är en väldigt kompetent lur. Bra kamera. Men läser man testet. Kör man mkt musik via luren vinner HTC. Sense är en mkt...
äntligen fått s-off. har en ny lur som är gjord i taiwan och inte kina. funkade med firewater utan knussel. stor glädje. min hypotes är att det...
På lådan under serienumret Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Jag menade inte du tycker jag är petig. Men håller med dig fullständigt. Hox var min första HTC och det är mecka med den också. Dock inte lika...
Vet inte om du kommer ihåg desire hd och problemen med volymknappen. Den hoppade till slut ut ur sidan på telefonen för flera ägare. Vore ju dumt...
När jag skakade på mobilen så rasslade volymknappen som en galen spanjor med kastanjetter. inte helt ok att behålla en sån lur. Men nu e jag...
Dom tidigare jag haft var made in China. Den här e made in Taiwan. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Ht43swmxxxxx Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Volymknappen. Tycker synd om killarna i butiken. Dom har varit riktigt bra och tillmötesgående. Men jag ruttna till slut och har hävt köpet....
Har gått igenom 7 lurar på tph. :) nu är jag telefonlös. Inväntar tågordningen på hävandet av köpet. Skiter i om luren blir låst till 3....
Ja det låter inget vidare. :( Skickat från min SM-P605 via Tapatalk
Eftersom enheten endast släpps i US-modell kan 4G/LTE vara inkompatibel med våra 4G-nät. Däremot fungerar 3G/HSPA utan problem osv. På riktigt??...
Vore trevligt om 3 tog in den vita. Skickat från min SM-P605 via Tapatalk
Touchwiz e usch fy och blä. Går ju och fixa med launcher. Men med sense tycker jag iaf för min egna personliga smaks skull att sense räcker gott....
Kinesiska luren? Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Jag har en som behöver en telefon för och köra viber utomlands. Finns Du i sthlm eller i närheten? Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Vad ska du ha för den? Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
läst och prövat det nya med och föra över större fil till luren. nu räcker det :) kommer inte gå hur mkt jag än prövar. det kommer komma en update...
Ja det får jag fram. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Ahh. :) jag prövar här och får försöka. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
fick du det och funka?
Kan det vara win 8 som spökar? Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Haha. Det är väl nåt jag glömt. Virusskyddet av. Daydream av. Ingen låsskärm. Snabbstart av. Senaste adb. Gjort allt jag sett man ska göra i...
det kommer komma s-off för min lur med förhoppningsvis.
hahahaha
Kikat runt lite. Arhd har men länkarna e nåt knas med. Behöver tydligen vara cid kompatibelt oxå vad jag förstår Skickat från min HTC One_M8 via...
Ok. Då är det alltså brandade lura funkar. Sjukt avis. :) Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Men jag valde bort just för skärmen och mer "frihet" med android. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Nej jag är som sagt på insertcoin. Och glömde göra stock nandroid innan jag la in root med twrp Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Jag var skeptisk till kameran efter allt man läste men jag är kanon nöjd. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
Iphone 5s har en vansinnig batteritid helt klart. Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/196707-sandisk_mobile_ultra_microsdxc_class_10_uhs-i_128gb Funderar på det här. Men frågan...
4500 Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk