Separate names with a comma.
Söker en Apple Watch till rimligt pris då jag enbart ska använda den i jobbet storlek och kosmetiskt skick spelar ingen roll. Enda kraven är att...
Någon som har en liggandes?
Köpt ny tv och är på jakt efter en Apple TV 4K. Någon som vill sälja? Jag bor i Falun har inga problem med att få det skickat. Förskottsbetalning...
Har lite saker liggande som jag tänkte sälja. En iphone 7 plus 128gb mattsvart. 85% batteri. Två små märken i chassiet. 3000:- Såld! Apple...
Tänkte se om någon har en fungerande nexus 6 liggandes funderar på att köpa en om jag kan komma över en till en vettig peng.
Hjälper en vän att sälja en telefon han köpte i Thailand. Nedan är info jag fick av honom. Säljer min Oppo F9. Är endast startad och testad, inga...
Någon som har en Siri remote liggandes som inte används? (Den svarta) tappade min i kaffemuggen igår.
Säljer en iphone 7 plus 128gb i svart färg. Telefon är i bruksskick. Ytliga repor på skärmen (syns bara med skärmen av om man letar efter dom.)...
Önskar köpa ett sadelbrunt Apple original läderskal som är till iPhone X om någon har ett dom vill sälja beronde på skick. Lite patina gör inget...
Tänkte se om någon är sugen på att byta en oneplus 6 eller 6t mot en iphone 7 plus 128gb mattsvart. Den har två små hack i ramen och några ytliga...
Jag är sugen på en mindre telefon och tänkte se om någon vill ha en större istället. Söker främst en iphone x men förstår om inte någon vill backa...
Någon som har?
Hittade lite saker i flytten som jag inte använder och tänkte kolla om jag kan få en slant för. Jag bor i Falun och kan skicka...
Någon som tröttnar eller bytt tillbaka till Android så är jag sugen på att köpa ett par airpods.
Någon som har ett Apple original sadelbrun skal till iPhone 7/8Plus som dom kan tänkas sälja? Jag har ett svart Apple original läderskal som jag...
Har blivit med iPhone igen så nu har jag en Huawei watch över då android wear inte funkar så bra man kan vilja med iPhone. Tänkte därför kolla om...
Sålde min iPhone för ett tag sedan och har nu en Apple Watch liggandes. Det är första utgåvan sport modellen i silver med grönt armband. Armbandet...
Har ett svart iPhone original skal till 7plus samt något noname skal svart i plast och ett copter displayskydd oöppnad som jag säljer då jag inte...
Ska sälja min iphone 7 plus och Apple watch. Telefonen är köpt på Telia vid release och i fint skick. Den är olåst och kvitto finns, ingår ett...
Uppe igen nytt pris Iphone 6 plus 64gb spacegray till salu. Lite små märken på den se bilder. Kartong kvitto och brunt Apple original läder...
Har en Nvidia Shield tv som jag inte använder och tänkte sälja. Det är en 16gb med fjärrkontroll och en handkontroll. Allt är i bra skick köpt i...
Säljer min iphone 6 plus 64gb spacegray. Följer med ett brunt original läderskal samt sitter ett skärmskydd på nu. Några små märken inget...
Lägger ut annons åt min fru också som har en vanlig 6a som hon vill sälja. Följer med lite skal, kartong laddare och ett skärmskydd sitter...
Har fått min sjua nu så min 6 plus 64 är till salu. Telefonen är i fint skick några små märken inget konstigt på en två år gammal telefon. Följer...
42mm Apple watch köpes. Vad har ni?
Tänkte kolla om någon är intresserad av att byta min Nexus 6p mot en 6 Plus? Spelar ingen roll vilken storlek eller om det är S men det är viktigt...
Har en Apple TV 2 som ligger och är jailbreakad tänkte se om någon vill köpa den eller byta mot något roligt. Kom med förslag. Tycker inte jag att...
Tänkte kolla om någon är sugen på att byta sin moto 360 mot min LG g watch R? Enda kravet är att din moto 360 är silver. Min LG klocka är svart...
Tänkte kolla om någon är sugen på att byta en iPhone 6 plus mot en nexus 6. Köpte en iPhone då jag ville prova något nytt men det var inget för...
Tänkte kolla om någon är intresserad av att byta en G watch R mot en moto 360? Är INTE intresserad av att sälja min klocka eller byta mot någon...
Tänkte att vi kunde ha en allmän tråd om 5.0.1 för Android Wear. Tipsa och fråga om funktioner i operativsystemet som inte behöver vara...
Skulle behöva lite hjälp med några funderingar.
Tänkte kolla om någon är sugen på ett byte av min sandstone 64gb OnePlus One ca 2 veckor gammal utan några skador. Mot antingen en LG G3 eller G...
Tja tänkte kolla om någon i Gävle trakten känner sig sugen på ett byte av en G2 32gb svart mot en Nexus 5. Helst 32gb dock ej ett krav. Kan tänka...
Tja, har en g2 som jag kört CWM och CM11 ett tag på. Såg PAs nya funktion hover och peek och vart intresserad av att testa det. Sagt och gjort så...
Hejsan, köpte en platta via alina i måndags och det har varit lite små fel på den. Det första jag märkte var att skärmen flimmrar utan att man har...
Laddade nyss ner glowball och skulle testa det men det fungerade inte. tryckte på tilt callibration och det hände ingenting. Verkar som att tilt...
Hejsan, tänkte be er kolla en sak på era plattor om ni stänger av auto ljusstyrka och drar nernstyrkan till minsta sen ställer ni er i ett mörkt...
Hejsan, tänkte se om nån märkt att blåtanden strular? Min telefon måste jag para med mitt headset varje gång (MW600) har aldrig hittat varann...
Hejsan, tänkte kolla om nån kunde göra en guide till att intstallera custom rom på en defy. Har provat utan lycka, har en rootad enhet som jag kan...