Separate names with a comma.
Hur pratar ni om skärmar hemma? (folder) För barn av vår tid. Det är ju ett "nytt" samhällsbekymmer helt klart
Är det någon mer som fått hem broschyr från Folkhälsomyndigheten? "Hur pratar ni om skärmar hemma?"
detta håller jag ju såklart med om, jag tänkte mest utifrån scenario att alla skulle ha exynos och att detta skulle ge "dåliga vibbar".. och...
förutom prestanda..? :S förstår nog vad du menar, och jag har ju inte jämfört min S21 mot en med SD.. Men har alltid varit nöjd med den och minns...
Varför är alla så emot Exynos? vad har jag missat? Har själv en S21 med just Exynos som jag varit svinnöjd med i många många år.. Googlade lite...
[MEDIA] View: https://youtu.be/4igu5hcdIN4?t=25
fy vad jobbigt :( inget roligt sånt där
kan ju inte finnas en enda något så när rimlig anledning att fota den OM det skulle varit ett riktigt matbud tänker jag
Det finns alltså :) Lite klantigt av mig att inte lägga till att min budget för detta ligger någonstans runt 1500kr, och jag antar att ni vill ha...
Helloj! Jag är på jakt efter en (olåst) 5G router, är det någon här som har en de vill bli av med?
Ser du enheten i routern då? vad får du för adresser när du kopplar upp telen på wifi? stämmer de med vad det ska vara? Alltså IP, nätmask, DNS?
jag har nog någon liggandes, ska kika när jag kommer hem :)
med tanke på dina specificerade användningsområden så behöver du nog inte oroa dig för bekymmer med överhettning oavsett vilken telefon du väljer...
Vill tips om Poco X7 :) Mycket bra pris på den dessutom, runt 3000kr. Det är samma telefon som Redmi 14 Pro 5G och har allt du önskar och lite...
' Vissa saker tål att upprepas, helt enkelt! :D
Min pappa som tyvärr gick bort i somras brukade alltid "yahooa" då han hyste ett allmänt agg mot Google överlag
mmm, kalla mig bakåtsträvare men jag gillar det inte
Jag antar att andra enheter på ditt wifi fungerar så det är isolerat till just denna telefon? Någonstans i inställningar bör du ha alternativ...
Du har inte ställt in någon DNS för wifi som inte längre lirar?
Mycket möjligt att det är så, jag har bara testat det en gång och då var jag ju faktiskt utomlands.. och skickade inga snabbkoder heller för den...
Skrev lite i en annan tråd om esim.. Revolut exempelvis tillhandahåller det för 100+ länder eller vad det är, det borde väl eventuellt gå att...
Jag springer kanske lite mycket OT här nu men "data plans are provided by 1GLOBAL". Allt är dock bra inbakat i appen så man slussas ju inte vidare...
Jag litar tvärtom ICKE på random människor på facebook eller tiktok tex, som ofta inte har koll på någonting alls. Ska man verklige behöva känna...
Det är knappt att ens det behövs :) Överföring? nä alltså jag bara växlade SEK till RSD så mycket som behövdes när det behövdes liksom, och...
Verkligen, var nere i Belgrad för första gången för ett par veckor sedan. Med google maps rör man sig som en local från sekund 2 ungefär Revolut...
Är det inte en allmänt lite mer konservativ trend man märker av hos (yngre) människor idag, jag tycker hela tiden man läser sånt här, att de ratar...
Har man en lite mer högteknologisk telefon som Poco C75 exempelvis, så ingår det en app vid namn FM Radio (com.miui.fm). Dock inte testat denna då...
Ja det var också roligt! Det var bättre förr, helt klart. Man orkade hänga med i olika FPS, Sveriges herrlandslag i fotboll kunde plocka medaljer...
Tacka vet jag CS 1.6.. Nästan värt att installera Windows igen och ringa upp gamla ligan för att köra lite 5v5 någon kväll nu när hösten är ett...
hahaha, klockrent första dejten-tips
Haha nää jag kan ju inte det.. Får nog posta i ett teknikforum istället för på våffeldroid! :D Vill höra vad ni kommer fram till sen, vilket som...
Jag fyndade en Poco C75 på tradera för 800 spänn häromdagen, mycket telefon för den pengen! Lite väl mycket faktiskt, den känns galet stor i...
Om du går in i Inställningar --> Google så ser du vilket konto det är som är kopplat till telefonen, även om du har lagt till andra konton i till...
Har tyvärr ingen lösning åt dig och flåt om jag lånar tråden lite, men det är på samma topic ändå. Har en S21 som dör när man kopplar in kabel, om...
jag köpte detta Buy Cheap Spotify 12 month Premium Gift Card Ser dock att de höjt priset kraftigt.. jag betalde 16,90€ jag betalde förresten med...
japp, jag hade det vid aktiveringen men aldrig efter det. Det stod också att det gällde globalt
Mitt indiska funkar precis som vanligt
Är det någon skillnad på de två begreppen menar du..? :P
När jag köper saker blir det väldigt ofta från Aliexpress, idag ska jag hämta ut ett paket med lite blandade saker till ett värde av ca 500, innan...
Varför sitter jag och glor igenom den här tråden nu, och det känns som evigheter till lunch :cry::cry: