Separate names with a comma.
intresserad av lite allt möjligt skriv PM el direkt här vad du har och vad du har tänkt dig för pris så åter kommer jag så fort jag kan!
Hej jag har en så gott som helt ny iphone 5 i färgen svart och helt olåst som jag nu vill byta mot en samsung galaxy note 2 eller samsung galaxy S4
Hej jag har en så gott som helt ny och olåst note 2 med kvitto och garanti i färgen vit. Plus 4 skal i värde av 1000kr Plus hdmi kabel Plus...
En polare har en S3 som han vill bli av med, det är pebble blue 16GB,olåst så alla SIM kort fungerar,den är i bra skick, Copter skydd och svart...
Hej Har en Galaxy S3 blå i mycket bra skick, dock fått en spricka på skärmen så den måste bytas ut (man ser ingen bild, dock fungerar telefonen...
Hej Har en blå Galaxy S3 olåst som ligger och dammar, den är i bra skick, Copter skydd och svart TPU skal sitter på, inte mycket använd, kartong...
Hej jag har som annonsen säger SMS audio hörlurar som är köpa från Amazon.uk kvitto finns i mitt konto och dem har kostat mig över 2000kr ink frak...
Sista pris 250kr annars så behåller jag den. Tack !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag sänker priset till endast 300kr nu! Hej...
Hej Har 2st backup telefoner som ligger och dammar, fungerar klockrent. skal sitter på bägge. olåsta Galaxy S kör XI9000 ROM...
Såld
en julklapp som inte behövs...oöppnad i kartong. olåst. 2200kr eller kom med bud. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=838917 finns i sthlm
Hej jag fick SMS Audio Street by 50 Cent HÖRLURAR i julklapp som är oöppnade som jag vill bli av med då jag har Beats by dre studio. Pris: kom...
Min mobil är olåst, vit och med kvitto och garanti och massa roliga tillbehör och vill endast byta mot Asus padfone 2. tack!
...
Hej jag har en Samsung Galaxy S3 olåst, vit som jag vill byta mot en iphone 5 PLUS pengar från min sida
Hej jag har en Motorola Razr med kvitto och garanti. Olåst, som ny och med tillbehör som hdmi kabel 3m och några skal. och jag vill sälja den el...
Olåst Samsung galaxy note 2 från the phonehouse säljes för endast 3500kr mobilen har kvitto och garanti ENDAST TESTAD skicka helst sms till...
Säljes micro sd kort på 64gb köpt från webhallen för över 600kr Pris just nu 300kr Finns i sthlm 0739128041
Hej jag har en samsung galaxy note 2 köpt från The Phone house kvitto och garanti finns, mobilen är vit, olåst. PLUS 2 skal värde 550kr och hdmi...
Hej jag har en splitter ny oanvänd Note 2 som jag fick när jag tekna nytt abonemang från the phonehouse igår. mobilen är vit och olåst! kan...
Hej vet någon hur man återställer root från samsung galaxy s3????
Hej jag har en samsung galaxy s3 vit som jag vill byta mot en blå! min mobil har kvitto óch garanti, och den är helt ny absolut inga alls skador...
Hej jag vill köpa en Samsung galaxy s3 i färgen blå/blue mobilen ska vara olåst och jag kan betala 4000kr för den. tack!!!
Hej jag vill köpa en Samsung galaxy S3 har du en till salu skriv PM till mig tack!
Har en Galaxy S Plus till salu, i bra skick, casemate skal, laddare. Kartong osv slängde förra ägaren, köpte den enbart som reserv telefon men gör...
galaxy note 2500kr xperia s 2000kr one x 3000kr
Hej Windows 7 Pro licenser till salu, 64 bitars men bör även fungera med 32 bitars system (en jag sålt till innan använde det till sitt 32 bitars...
Hej jag säljer en så gott som helt ny Motorola razr för endast .........3000kr mobilen är köpt från netonnet för 4900kr! (kvitto garanti finns)...
Hej vill du bli först med ICS? jag har en Samsung Nexus S som jag köpt från USA till Salu!!!! , Mobilen har Super Amoled skärm och NFC tekniken...
Hej Bli först med ICS med Nexus S Mobilen är köpt från ebay den har Super Amoled skärm, finns i sthlm ingen kvitto jag har köpt till:...
Mobilen är olåst och så gott som helt ny endast testad även då haft skydd på, bjuder med skinn fodral och 8gb minne bara dem är värd 500kr mobilen...
SE ARC så gott som helt ny endast testad, olåst! garanti på 2 år finns genom mobilbyrån, vill endast ha 3200kr! eller bytes mot Samsung...
hej jag vill köpa ARC eller galaxy S2
Samsung galaxy S säljes för endast 2000kr el bytes mot S2 eller Arc PLUS massa pengar från min sida!