Separate names with a comma.
Ingen nyhet som föll dig i smaken?
Du har inte visat någon som visar privata, öppna nätverk utanför ens range. Jag kan säga att Android har 100.000 appar som inte WP har, men du...
Du är ute på cykeltur, har inget med WP-enheter att göra. Android tillhandahåller inspelningsappar, fildelningsprogram. Uppmanar ju till brott...
Vadå andra wp-enheter? Tror du det är WP-telefoner som agerar hotspots öppet? Haha. Lika hett om öronen som Android får som tillhandahåller...
Både och, hade det bara varit offentliga hade det ju inte varit speciellt anmärkningsvärt. Eller vad tycker du? Jag får in de som är öppna, men...
Here maps har ju kompass, LiveSight, men du vet att den inte har den versionen av Here?
Aj aj, ja då blir det knivigt med den billiga Lumian på EL-giganten, dit man hittar både med och utan kompass. Går du vilse ofta eller varför...
GDR2 är på väg till er också, någon som fiskat upp den ännu?
Har ni fått GDR2 än eller? Tråden är ju off.
Apropå detta, i Android kan man köra torrent och ladda ner filmer. Tycker du det är schyst? Mot de som gjort filmen och släppt den på bio och DVD?...
Jag tror som du, att det inte är folk som inte låst om sig, utan att de är WIFI-volontärer som vill bidra till en fri, fin värld. Känns inte så...
Sparar privatpersoner sina öppna nätverk i en databas? Det är inte Burger King jag får in, även om den givetvis också finns.
Använder du ofta kompass?
Jag tror MS har gjort appen, för det är dit man kommer om man trycker på en länk däri. Men sedan har nog Nokia modifierat den då man ex inte...
Ni som diggar foto kan även få hem Pro Camera plus Video trimmer plus någon till. men det är lite meck.
Ja, den är faktiskt grym.
Helt nya, hade ingen aning om att det fanns en öppen där, några gator bort. Jag vet inte hur det funkar, min lur känner ju inte av dem men via...
Själva poängen var att nu får jag även med sådana som min mobil inte kan söka upp allena. Innan sökte den närliggande, sådana som ger någon form...
Trevligt. Har du märkt av någon skillnad?
"Såg bara en där som bara tar fram öppna med karta, alltså inte det den känner med den vanliga närliggande sökningen." Det skrev jag efter att ha...
Vad är detta? Har jag sagt att det inte finns andra appar? Fortsätt ladda ner appar från platsen med mest infekterade appar. Varenda app ska ha...
Om man tycker det är krångligt så ska man självklart vänta. Jag tyckte det var smidigt och jag har den nu men inte du :) Den finns också i...
Såg bara en där som bara tar fram öppna med karta, alltså inte det den känner med den vanliga närliggande sökningen. Jag ser inte det öppna...
Ladda ner denna. https://mega.co.nz/#F!l99W0RyS!JslK0TolBUhbPz_9PTpliQ Det är Amber i rar-format. Packa upp den i...
Det jag var lyrisk över är att den tar fram ÖPPNA nätverk i närheten, inte bara de som finns, utan endast de som är öppna. Och visar dem på...
Måste bara säga att appen Nokia Smart Cam är ruskigt bra och lätt att använda. Den är så klockren att t.om jag börjat intressera mig för att fota...
När den kommer OTA är det väl MS eller Nokia som skickar den. Finns flera svenska ute. Ingen data förloras då det första man får göra är att...
Perfekt! Hoppas du är nöjd, har du hittat flip to silence, fick du datasense, har du sett radio? Berätta! Till er som är sugna på att flasha om...
Skit också. Har läst att det blir så för flera. Jag såg att någon trodde det kunde vara överbelastning på servern nu mitt på dagen, och det...
Testa denna, vet inte varför den andra inte funkade. http://wmpoweruser.com/nokia-lumia-620-amber-updates-now-also-on-nokia-care-suite/
Kände precis som du, tills jag hittade detta. http://wmpoweruser.com/nokia-lumia-6...ia-care-suite/ Klicka på länken och där har du en annan...
Tack! Jag såg nu att jag hade radio i X-box-appen, men det hade jag inte igår. Tack.
Ska jag ha den i fickan en stund så ställer jag in vibratorn. Typ som att ingen går väl förhoppningsvis runt med uppkoppling till 4G när man har...
I x-box-music eller i Nokia Music? För radio har ju funnits i den ene av dem länge. Så kan det verkligen vara det?
920 har fått Amber nu och den satt fint. Det börjar arta sig.
kan du skicka till dig själv?
Du som har Amber, hur checkar man så man har fått radio? Genom att lyssna på Sveriges radio, eller? :) Jag älskar dubbel-tap då jag ofta har...
Jaså, du har haft det innan, så du vet att det dränerar batteriet? Man kan ställa in hur mycket man vill att den ska vara aktiv. Du har fel. De...
Glance Screen, data sense, nya kamera-appen? Jag återkommer. Dubbep-tap, flip to silence, radio?
Det som 'försvinner' går ju att göra en säk-kopia på, mess, kontakter och annat är ju backupade ändå, så det är inte så mycket som försvinner. Typ...