Separate names with a comma.
Är det för HTC Desire Bravo? Eller finns det olika versioner?
Jag har precis kollat in min tele här. Satte på den i morse och nu ligger den på. Vänteläge 49% Tele inaktiv 49% Android System 2%
Det var en jävla bra fråga.... Kan ha varit lite skit bakom skärmen också ;) Det ska man väl inte sticka under stolen med... Men nu slipper jag...
Jag tycker du ska ge batterier ett par bra laddningar innan du säger nått. Batteriet behöver ett gäng laddningar innan den kommer upp i full...
Dom levereras med 2.1 i allafall för 1,5 vecka sen =D
Hehe.. Jag kan hålla med där,hade en 5800 innan. Fast när jag tog denna tele så bytte jag även operatör så jag vet inte rikigt hur det ska vara =)
Jag har inte fått någon update alls =o) Har sökt efter nya,men hitta sipp nada.. Bra eller dåligt vette fan =)
Detta kan ju bero på att din mobil kanske inte har samma cpu/ram m.m som din vanliga dator. Då tar det längre tid att ladda sidor m.m Om den är...
Nu har jag fått det att funka... :teeth:
Bästa är väl att snällt vänta. En månad är inte så länge
Vad är det för nått som du inte tycker lira som det ska? Jag tycker det är lite smått tråkigt att man inte kan spara kontakterna på simkortet...
Jag har problemet att jag alltid får logga in, även om jag är offline får jag upp rutan för att logga in, detta tycker jag är lite skumt....
Jajjamen.. Alla kan skicka sina mobiler till mig... 150:- + ev reservdelar + frakt m.m =D Som hittat
Mitt pris var ett exempel =D
hmm, så kan det nog inte rikigt vara.. Om ingen vill laga en telefon för 150:-/st så blir det svårt för att mobiltillverkarna att fixa biffen. Men...
Jag kan nog tycka att dom kanske inte skulle ta på sig så mycket jobb så dom tappar kvaliten på jobbet och det är långa tider på reparationerna....
Bara att byta minneskort. Som alla säger så är det bara temp-filer samt vissa inställningar som ligger där. Dock så lägger sig bilder/filmer där...
Testa med en Hardreset.
Vart kan man införskaffa dessa batterier? Och hur många mah kommer man upp till innan man får börja byta batterilucka m.m? =o)
Då måste telenor ha samma grej =p Dock inte TRE..
Hehe,skumt det där. För jag kan skriva ett långt namn utan och med mellan slag bara jag inte använder ÅÄÖ =O)
Hej Dockland, jag vill tyvärr inte ha massa kontakter på min gmail. Tycker om att ha dom lokalt =o) Jag har min gmail för att skicka och ta imot,...
Hej gott folk! Är en ny användare av HTC Desire & nu har jag stött på lite problem med kontakter och meddelade programmet i min fina telefon....