Separate names with a comma.
Är det bara cid som inte kan ändras? Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Förbannat tråkigt det här med soff inte funkar på senare bootloader. Hur stort hinder är det egentligen? Jag är sugen på htc.igen. kan ju byta upp...
Ok. Jag gör ett sista tappert försök. Inte nån som har en one som vill byta mot en s4? Den är helt stock. Svart. 32gb sdkort i. Mycket fint skick....
Fan jag vill ha tillbaka min htc. :) Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Kan vi med stock byta firmware till annan radio och sånt? Jag är lite missnöjd med mottagningen som sagt. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Nej. Det tror jag ikke Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Jag uppdataerade min idag via kies. Märker ingen skillnad. Dock är jag besviken på 4g mottagningen. Hade mkt bättre med min htc one. Skickat...
Kan man byta basband via odin? Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Jag kör min lur stock. när kom den här uppdateringen? min basbandsversion heter mga på slutet.
Han är antagligen nöjd.med sin lur. ;) Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Får ändra den när jag är hemma Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Får väl sondera intresset om nån vill lägga kontanter för en s4? Olåst. Svart. 32gb sdkort till. Väldigt fint skick. Skickat från min GT-I9505...
Prövat samsung nu och ja man längtar nog tillbaka till sense. Har du en htc one rootad eller ej så är jag sugen på att byta. Har en svart s4 i...
Omega 10 är helt vansinnig. Grymt nöjd. Känner inget behov heller än av att byta kernel. Stabilt och fint. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Tråkigt att GE är så trist. Föredrar lite trevligare gui Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Jag prövade twrp men gillar det inte. Föredrar starkt phils. Kanske för att jag körde.cwm i min one. :) Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Jag vet på htc one så visade den faktiskt inte den korrekta mottagningen. Det slipades till u custom roms som tex insertcoin. Testat speedtest...
Vad jag har förstått efter mitt dilemma häromdan så får du din telefon till helt stock så lägger du bara in custom recovery och flashar romen du...
Kernels flashas genom recovery antar jag? Finns det nån mod att använda för och gör ikonerna mindre eller blir det och använda typ nova? Skickat...
Ja eller så är det ett alldeles vanligt SBS problem som i mitt fall. :) Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
div problem efter lite slit och släp och svärande så barmhärtigade sig timpppa över mig och jag fick en guidning när min lur var helt väck och...
Ja och den startar inte upp i luren. Haha bara meck. Fått den funka nån gång. Är på väg till litet kalas tyvärr. Hade gärna sluppit men så är...
Enda jag har hittat i twrp är format data. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
I twrp eller i luren? Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Tycker restore med mina filer från twrp borde funka men det gör det inte Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Jag får skapa konto där. Börjar bli så fruktansvärt irriterad över det hela mest på mig själv som inte läser på. :) Skickat från min GT-I9505...
jag har inget emot omega. nu bootar den upp och jag kommer in i operativet MEN startar jag om luren så står den och hänger i den vita samsung...
ja det är väl där felet ligger.. jag rootade stock utan och läsa på ordentligt. kommer från htc med att behöva låsa uipp bootloader och crap. det...
tackar. hittade det innan så¨wifit fick jag igång. MEN.. varför hänger sig skiten om jag måste göra en reboot på luren? det förstår jag inte....
jag misstänker att jäkla twpw eller vad det nu heter har trollat från böjan. försöker återställa telefonen men nu hittar den inte filerna. dom...
jag blir galen. lägger in en rom och den funkar att boota upp en gång. måste jag göra en reinstall varenda jäkla gång. Arhd funkar inte ens att...
mkt lustigt. spelar ingen roll vilken rom jag flashar. startar jag om luren så fastnar den på samsung galaxy loggan (vita texten) har prövat 3...
Det blev ett sådant i 32 gb. Det räcker tills vidare. Så nu börjar hetsjakten på lite roms. Blir en trevlig helg att pröva lite olika. La in cwm...
Låter trevligt. Men hur flashar man in ny firmware? För den ingår väl inte romen. Det gjorde det inte i romar till one utan fick läggas in via...
Hej allihop. Jag har klivit över från htc nu till s4. Lite förbryllad. Precis rootat. Läser vad ni skriver om romarna. Hur är det med nyare...
Sandisk sd micro klass 10 bör väl räcka? Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Ja det vill jag ju görs absolut. Känn lite nojjigt. :) Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Kan verka som en lite korkad fråga men bör jag skaffa ett sdkort och lägga romsnjag laddar ner på det innan jag flashar dom på det interna?...
Vilken jäkla blåsning kan jag tycka. :( Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4
Hmm. Jag får aldrig videosamtal och funka. Försöker med min fru. Iofs har hon iphone men det ska väl funka iaf? Skickat från min GT-I9505 med...