Separate names with a comma.
Jaha, då fick man sms om att boka sim-byte. Det var lugnt att ignorera det eller? Inte speciellt intresserad av ett byte förrän roaming funkar som...
Fick du nya appen eller gamla?
Om man tar bort/ominstallerar Home appen, tappar man några inställningar då?
Kan bekräfta att det även funkar att få Home (min är på engelska) att spela upp nyheterna, samt även svenska assistenten på mobilen.
Håller med ovanstående inlägg, mobilen är inte speciellt bra och ett pris under tusenlappen är vad den är värd. Elgiganten verkar dessutom ha...
@T_98 Var köpte du de då? Jag tycker det låter märkligt om de svenska återförsäljarna säljer icke-europeiska versioner utan att informera om det.
Var har du läst det?
Tack för tipset. Jag får helt enkelt se till att inte vara för snabb att stänga ner fliken i fortsättningen om jag vill tömma rutan.
Om jag fattar beskrivningen rätt så har jag ett liknande. Brukar ibland på ebay kallas hybrid case.
Jag kommer säkert skaffa 1-2 uttag och styra belysningen till mina odlingar när det drar igång efter årsskiftet.
Skriv "googlesök" eller ha en separat widget för googlesökningar.
Såhär ser Home-appen ut för mig. Ica
Du bytte bara språk och sen kollade om det dök upp? Jag ger samma tips till dig som jag ger till andra, prova att vänta efter du bytt språk, det...
Fliken "hemstyrning" har funnits för mig mer regelbundet i Home-appen även med svenskt språk sen ungefär då assistenten började rullas ut. Har...
Något som jag med jämna mellanrum stör mig på är det inte finns något solklart sätt att slänga sitt utkast till trådsvar. Jag börjar skriva,...
Det finns ju smarta knappar likt Flic som också skulle kunna fungera. Fördelen med det är att man inte är lika låst vid gamla knapparnas placering...
Det är bekvämt att lyfta fram elbilar som alternativ till de som klagar, men de kostar fortfarande en hel del pengar. Inte alla som kan/vill...
Börjar suga rejält i köpnerven när smarta pluggarna kommit. Hoppas det dyker upp en rea under hösten/vintern, typ 20% som det var för snart ett år...
Man har däremot hört lite då och om Wish-paket som åkt på avgift även efter ändringen, men det verkar bero mer på säljaren som slarvat än på Wish
Har ni testat Google Lens, som finns i assistenten? Bildsök, OCR-läsare, QR-kod läsare osv i samma app.
Såhär ett par timmar efter att ha prövat den svenska assistenten så kan jag konstatera att den är lite sådär, mycket googlingar istället, men...
Jag kan tända/släcka lampor, starta Spotify på min Home men i övrigt känns det sådär. Svårt att komma på vad de svenska kommandona är. Jag hade...
Intressant att Revolut tar 0.5% avgift under helgen, det hade jag missat. Fortfarande billigare än mitt vanliga kort. Jag använder mest mitt...
@JDS @Crall För mig så får jag ibland vänta 1-2 timmar innan alla inställningar på engelska dyker upp, men de dyker alltid upp till slut. Byte...
En bra tumregel är att alltid räkna med att betala avgift och moms om du inte med 100% säkerhet vet att det skickats från EU-land, då blir du...
Vore sjukt om det är våra Home-enheter som hindrar oss, men samtidigt inte helt överraskande. Vi använder assistenten så Google behöver inte...
Kul funktion. Nu önskar man bara att man kan prata svenska med den.
Tack för tipset. Jag brukar alltid handla i "orginalvalutan", dvs utan att det växlas, oavsett var jag handlar.
Finns säkert fler metoder men jag kollade efter det första mailet i min gmail.
Vad i detta är nytt? Jag har beställt 3-4 gånger från Amazon sen årsskiftet med fri frakt på ordrar över 39€.
Kanske lite OT men: :):):)
@jnsson prova starta om mobilen så hoppar engelska US troligtvis igång. Jag bytte och trixade ett tag för att få igång svenska, och fick till...
Det är bara om man har US engelska som man har alla funktioner, till och med UK engelska saknar vissa funktioner. Men grundläggande saker som...
Med "igenkänningen", menar ni det som på engelska heter "Voice match"?
Vad för version har du av Google appen? Jag testade din variant. Något verkade helt klart hända till en början, men just nu så är telefonen borta...
Inte helt säker på om jag fattade kravbilden men det låter som att amazfit bip skulle funka. Den har både pulsmätning, GPS och lagom stor skärm....
Vi med G5/G5+ är ju vana att vänta länge på nya uppdateringar, så en vecka efter release är ju supersnabbt.
De har ju på sätt och vis börjat rulla ut den genom att låta beta-testarna få den.. Sen kommer det med jämna mellanrum släppas till pixel, övriga...
Det värsta är nog att det tar sådan tid för de att pusha ut uppdateringarna för de mobiler som de för en gång skull väljer att uppgradera....
G-serien är ju rätt så prisvärd. Tyvärr så misshandlar de den genom långsamma/uteblivna uppdateringar som de utlovat.