Separate names with a comma.
Stämmer specifikationerna för Dator 1? På bilden kan man se att GPU:n är ett EVGA 2070 men i beskrivningen står det Gigabyte 3070.
I fint skick med några märken på skärmen (sitter nu ett skärmskydd monterat) enligt bilder samt några spår efter ett tidigare skal. Batterihälsan...
Köpte en fin-fin iPhone 16 Pro av Dr. @Lursk. Grymt bra.
Gott att höra och jag ser fram emot vår Tribute! :)
@apple95 Har du jagat fatt i någon ersättningslur ännu?
Jag är fast i Apple-träsket så jag överlåter Androidtipsen till andra! :)
Jag har swishat en slant och hoppas att det hjälper. Ta hand om dig och lycka till med allt.
Jag beklagar verkligen att du utsattes för detta och respekt till dig som sade ifrån även om det har stått dig dyrt. Som sagt, om du inte får...
Väldigt tråkigt att höra. Jag har ingen Androidtelefon men jag kan bidra med en liten slant om någon vill sälja en.
En av de smidigaste affärerna hittills! Bra rosor till @Dune1
11800 kr plus frakt
Status: OHPF
Avhämtning i första hand och just nu kö vid eventuell frakt. @boisare har första tjing i sådana fall.
I nyskick utan repor eller andra skador. Batterihälsan ligger på fina 98%. Kartong, kvitto och två stycken skal medföljer (svart Spigen och...
@tjonken är en kanonköpare! Bara kärlek!
I första hand men jag lyssnar till skarpa förslag! iPhone 16 går nog bort med tanke på avsaknad av ProMotion och Always-On display. :)
Söker ett fint ex med bra batterihälsa samt i mycket gott skick. Sitter på en iPhone Air, Sky Blue, 256GB i nyskick. Pengar upp eller ner...
Nu dök slutfakturan upp. 7721 kr då jag fick betala 41 kr i abonnemangsavgift. Slutbetald!
Köparen drog sig ur så den finns fortfarande kvar. Ger det någon timme till innan den läggs ut på annat håll.
Skickar PM @Feisson !
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] En prisvärd gaminglaptop av märket Lenovo IdeaPad Gaming 3 som är sparsamt använd med små...
Köper gärna!
Färg eller tillbehör är inte särskilt viktigt utan jag önskar en telefon i bra skick med relativt hög batterihälsa. Gärna för upphämtning inom...
Japp, men med skärmskydd. Testade med en bumper men det kändes som att synda med en sådan tunn och fin lur. Får väl se hur länge jag vågar köra så. :)
Sålde en halvdefekt XBOX till allas vår forumvän @jnsson. Trevlig f2f-deal utan konstigheter.
Samma för mig. Inga större anmärkningar.
Såld till Operatörsnörd @jnsson
Bild 1-4 XBOX One S med handkontroll i fint kosmetiskt skick. Ny 512GB SSD installerad. HDMI- och strömkabel medföljer. OBS! Vissa spel startar...
Ja, och mitt liv börjar nu uppenbarligen! Kört med skal sedan tidiga 2010-talet (iPhone 4) för att vara mer specifik.
Visst är det härligt att känna sig så levande som aldrig förr? :)
Så. 1. Återställ 2. Sätt upp den som en ny telefon utan att kopiera från säkerhetskopia eller annan iPhone 3. Logga ut från iCloud
Precis, man fick gå igenom installationsprocessen men sedan logga ut från iCloud så snart den var up and running. Halvbra instruktioner.
Jag tror att den kommer att passa dig fint! Ju mer jag använder min desto mer gillar jag den!
Sålde i en av deras "kiosker" dvs. en pantmaskin och det var sjukt smidigt och snabbt. Utbetalades direkt via Swish och en högre värdering än...
Jag tror det men dom verkar höra ihop med www.recell.se Där fick jag nu en värdering på 6672 kr.
Jag kollade även Telestore kontra Swappie och Vendy (där jag till slut sålde den). Telestore 5660 kr Swappie 6299 kr Vendy 6580 kr
Även här så kan jag rapportera att 57% återstår sedan jag tog den från laddaren för 12 timmar sedan. Lite musik, två timmar Youtube, lite samtal,...
Monterade på ett Spigen skärmskydd men jag stör mig nästan på att den tillför en halv millimeter. Stora problem en måndagkväll i september.
Dessvärre så är det inte möjligt för min del.
Enbart testad i hemmet men jag är sugen på att köra naken. YOLO! Pris: 300 kr Finns för avhämtning i Bromma, Stockholm. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]