Separate names with a comma.
Tjena, Har en Xiaomi 14 med 12/512GB svart i kanonbra skick med 4 skal (3 till på ingång), kvitto, kartong osv, som jag önskar byta mot en...
Sålde en iPhone 13 Pro till @Kabe 780 . Supersnabb betalning och bra bemötande. 5/5 i betyg, köparen rekomenderas!
Såld till @Kabe 780
Telefonen finns kvar än.
Absolut ingen fara, trodde fasiken inte jag heller. Men dom gör det om du tecknar abonnemang kan du välja en sån lur. :)
Telefonen är en av Halebops egna "refurbade" lurar, dvs, den va inte ny. camuraj vet om detta, via pm. :)
Den är köpt på Halebop.se för 1 månad sen :) Skickar pm
La in det i annonsen :)
Halloj, Har en iPhone 13 Pro - 128GB i färgen "Sierra Blue" och 8st tillhörande skal till den. Sitter ett Spiegen EZ-fit skärmskydd på och ett...
Gjorde ett byte med telefoner ihop med @straahle . Paketet kom dagen efter och mycket bra packat, precis enligt beskrivning. Inga konstigheter....
Affär gjord med @straahle
Har en Google Pixel Fold 12/256 (Obsidian) och tänkte se vilka byten jag kan få på den. Bytes mot en annan android telefon och då främst en...
Byte mot en iPhone 13 Pro?
Är öppen för andra förslag än dem jag listat
Halloj, Nja, den tilltalar mig inte. Jag hsr ingen användning av en telefon gjord för "a good beating" :)
iPhone 13 Pro? Finns i Finspång
min iPhone 13 Pro 128 Sierra Blue Bytes mot en Android. Exempelvis S23 Ultra, Flip / Fold 4 osv. Andra kan ju såklart vara intressanta. Telefonen...
Hallå där, Jag har en Poco F7 Limited Edition 12/256GB som jag köpte vid lanseringen på svenska Mi Store. Jag säljer den nu då jag gått över...
Bytte mobil med @bradar och det var en smidig affär, rekomenderas. 5/5 i betyg
Pm
Har ett par JBL Live Beam 3 som är 5 dagsr gamla. Säljes pga en fortkörning som.ska betalas. Använda kanske 3 gånger. Allt finns till dom....
Gjorde ett telefonbyte med @sali2003 . Allt va smidigt, helt enligt beskrivning och klockren kommunikation. Bara plus, inget att klaga på,...
Halloj, Jag har en svart Pixel 9 - 12/256 som är cirka en vecka gammal. Suttit Ringke skal och skärmskydd sen första dagen, så i helt nyskick....
Nej tack :)
Har en svart Pixel 9 i absolut mint condition. 3 dagar gammal, Ringke skärmskydd och skal sen dag 1.. Två stycken laddningar 0-100% är gjord på...
Bytte en iPhone 16 Pro med @NorthBear och träffades F2F. Klockren kontakt och inga konstigheter. 5/5 i betyg.
Sålde en Laptop till @Docnik . Snabb betalning, inga konstigheter, rekomenderas!
oj, har för mig de är ett Intel Iris Xe Graphics som sitter i.. är inte hemma och kan kolla just nu
Tjena. Jag har en HP EliteBook 840 G8 med grymma specs till salu. Den har 32GB ram, 512GB SSD, 11th gen i7 processor 2.80Ghz,...
Tjena, Jag har en iPhone 16 Pro 256 GB som jag funderar på att byta bort. Min tanke är att byta mot t.ex en iPhone 13/14 pro, en Ultra eller en...
Finns dom kvar?
Sålde Apple Watch till @namor . Snabb betalning. Inga konstigheter 5 av 5 i betyg. Rekommenderas!
PM
Har en svart Apple Watch series 10, den är 46mm med GPS + Cellular. Använd 1 laddning. Följer med 2 st skal och skärmskydd till den också. I...
Sålde ett par AirPods Pro 2 till @Homer2019 ocy snabb, smidig betalning och schyst bemötande. 5/5 i betyg. Rekomenderas!
tack, men jag söker inte In-Ear lurar
Tja, Har ett par AirPods Pro 2 - USB-C jag söker byten på. Det är AppleCare+ kvar till 2026-09-26 på dom. Samt följer ett ESR Hybrid Case med...
Köpte skärmskydd till iPhone 16 Pro sv @Fridensliljor . Allt kom enligt beskriving, otroooooligt bra packat. 5/5 i betyg.