Separate names with a comma.
Ett riktigt smart drag av Microsoft att köra samma OS på stationära, laptops, tablests (och förmodligen smartphones) och att man så enkelt kommer...
Ditt inlägg förgyllde min dag fullständigt. Fasen vad jag skrattade när jag läste det. :D
Här är Spotify-widgeten helt transparent. Har inte lyckats få bort omslagen dock: http://dl.dropbox.com/u/11321295/spotify.apk [IMG] När man...
Här är den transparenta Spotify-widgeten på bilden ovan: http://dl.dropbox.com/u/11321295/com.spotify.mobile.android.ui-1.apk kent: Att fixa en...
Denna har jag gjort (Spotify är den översta widgeten). Inte helt transparent men kanske duger ändå? De andra två widgeterna är Winamp 4*1 och 4*2....
Funkar bra för mig. Både över 3G och wifi.
Det gjorde jag iaf. Gick hur bra som helst.
Det är bara och roota och lägga in en ny fräsh ROM ;)
Jag har en Macbook på jobbet och föredrar Windows p.g.a. av en rad olika anledningar men jag har aldrig stött på en PC med lika skön och responsiv...
Skumt problem. Syns bilderna i kontakter? Låter riktigt skumt att det skall synas där men inte i SMS. De bör väl använda samma kontaktdata?
Har inte lagt in den men här är changlogen iaf. v2.1.3 Added Gmail and GenieWidget back Added option to hide scrollbar from power widget...
Har du sparat bilder för alla kontakter själv eller har du syncat bilderna mot Facebook och nu tappat syncen? Om det är deta senare alternativen...
Denna kör jag med. [IMG]
Snodde ihop detta ikväll. Överst är Spotify och nedan är Winamp 4x1 och 4x2. Försökte med Mortplayer också men den vägrade byta bakgrund....
Så gör jag, funkar kanon! Har Spotify widget, Winamp widget och Mortplayer widget på låskärmen. Kanske inte så snyggt men riktigt smidigt. Håller...
Jag använder shootme för screen shots. Har inget svar på din andra fråga dock. Är lika intresserad av ett svar som du.
Prova att skriva in adressen i webbläsaren på mobilen och ta hem filerna den vägen. På så vis borde de hamna i rull-listen. De går säkerligen att...
Härifrån kan du plocka hem isf: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=968613
Angående custom slider så går du in i widgetlocker via app-drawern. Långtryck på skärmen och välj "Anpassad slider". I menyn du kommer in på då så...
Öppna widgetlocker från app-drawern och gå in i inställningar sedan "Knappar och inmatningar" så kan du se vilka upplåsningsalternativ du har...
Vilket av dessa två appar föredrar ni? Fördelar nackdelar med de båda? Mitt användningsområde är att kunna jobba med Office-dokument som...
Jag har fått samma problem sedan jag installerade Gingerbread.
Du e grym! Tack!
Körde in din mod och måste säga bra jobbat! Gillar rullgardinen mycket bättre nu (originalfärgen var så....grå) och även att du ändrat färg på...
Kul tråd! Jag använder inte mobilen som dator på det sätt du gör men använder den som trådlös touchpad och tangentbord till datorn som är kopplad...
Sigur Ros. Världens bästa band. http://www.youtube.com/watch?v=NecFN-cfwlk
Nu funkar det. Fick installera, sedan avinstallera, och sedan installera en gång till innan det funkade.
Hmm, får inte gmail att funka med 2.1.2. Någon annan med samma problem? Blir FC hela tiden.
Samma här. Funkar bra.
Jag har en stationär dator kopplad till TVn som jag i huvudsak använder för att se på film och lyssna på musik med. Dator är placerat innuti...
Fungerar gmote även som muspekare och tangentbord? Det gör itap. För mig är det ett måste att jag även kan använda tangentbordet så jag slipper...
Jag väcker liv i en gammal tråd för att jag är smått lyrisk över denna app då den funkar så bra. Riktigt skön att använda som touchpad. Påminner...
Du får ursäkta, är nyvaken. Ser att jag är inne på Apps-forumet då då vill du ju så klart ha en APP till mobilen och inget annat. Det jag yrar om...
Acronis är bra tycker jag. Ett enkelt program som kan göra olika typer av backups. Den bästa varianten är enligt mig inkrementell backup vilket...
Finns det någon guide på hur man kan rensa saker från en apk? Kan man rensa ur efter att man installerat eller måste man göra det innan?
Nice indeed!
I annat fall vill jag rekommendera Xmarks som finns som en add-on till Dolphin HD. Det är ett program som syncar dina bookmarks mellan alla dina...
Min jobbdator. Har fixat docken och iconerna lite. [IMG] Och en liten detalj jag är extra stolt över haha. [IMG]
Sanyo Zio