Separate names with a comma.
Körde ett marathon för några månader sig med två polare :) kände sig lagom nördig... vi klarade det dock! De två första och de tre sista är de...
Här är själva pressreleasen:...
http://androidandme.com/2012/11/smartphones-2/nexus-4-review-roundup/ Nuff Said. Hehe. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
4,7 är större än 4,65 ja...
http://www.androidpolice.com/2012/11/07/google-nexus-4-review-the-beautifully-crafted-premium-flagship-phone-that-android-deserves/ Fjärde stycket.
Har dåliga erfarenheter av Dustin efter min HTC one x tyvärr. Kundtjänsten (som på alla andra ställen) är otroligt inkompetent! Skickat från min...
Haha okej. Du vann! Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Kommer förmodligen inte komma någon recension.. Ingen note 2, sgs 3 4g, htc one x+, nexus 7... Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Första recensenten som uttryckligen skriver att de inte har den färdiga mjukvaran! Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Haha antingen så är du väldigt rolig eller så är du 12 år :-) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Är du allvarlig? Jag trodde du skämta... Android market heter Google play för det första. För det andra så är det du som konsument som måste...
Du borde ringa Android market och säga vad du tycker, så här kan det ju inte gå till!!!! Skämt åsido, det är inte Google plays fel att din mobil...
Som var den recension som "klantarlset" skrev... Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Tycker själv att det var ett bra upplägg i videon. Då kollar man just bara på bilderna för att se vilken som ser bäst ut. Om det står vilken som...
Precis, tror inte heller på det fullt ut... Men de skulle ju vara bra awesome om det är sant :)
Det här är ju verkligen skitskumt! Nu har jag själv varit i kontakt med Brightpoint och de hävdar helt klart att mobilen har kommit och den...
+1 på det. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Låter ganska konstigt som tidigare skrivits.. beställde en därifrån nu iallafall, får väl se om den kommer inom 3 dagar :-) Skickat från min...
Gud vad töntigt.
Haha ledsen... Vaknade precis, om du godtar det som ursäkt (a) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Wtf? Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Den har dock inte färdig mjukvara heller. Tycker det är ganska så säkert att den kommer vara märkbart bättre (enligt benchmarks) eftersom den...
Äntligen en recension som talar om hur kraftfull mobilen är:...
Det är inte utannonserat nej såklart. Men helt klart är det förmodligen. Se på Nexus 7, de backade från sin filosofi och har slutat sälja 8gb....
Okej! Tack för svar!
Är det någon som har erfarenhet? Tänker främst i Stockholmsområdet men generellt också.
Är det nån som kommer orka vänta på 32gb? För det kommer ju komma helt klart om några månader. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Förstår inte varför inte alla recensioner skriver med bold-text i början av varje recension att de inte har den färdiga mjukvaran. Det är ju...
http://reviews.cnet.com/lg-nexus-4/ http://techcrunch.com/2012/11/02/nexus-4-review-not-exactly-perfect-but-close-enough-for-me/...
Vet inte vilken sida du kollar på men jag tänkte på anandtechs jämförelser. Där förlorar Nexus 4 mot Htc one x samt samsung s3 i varenda test. Men...
Aah, okej!
Verkar ju förlora mot halvår gamla telefoner på benchmarks?
Bra idé! Dock har jag en dumbphone i dagens läge... :-( Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Surfhastigheten. Jag bor i Stockholm. Har Tele2 idag men är inte extremt nöjd över hastigheten. Får väl runt 5 mb/sek. Halebop och Tele2 kör väl...
Ja. Under skärmen i mitten. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Jo, det är klart. Men tänkte också mer på hastigheten operatörerna emellan. Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Nu tänker jag främst angående leveranstid, någon som har erfarnhet? De har ju liknande abonnemang (prismässigt) men hur är det med...
Fick också bekräftat detta. Lade därför en beställning på webhallen!
Tydligen kommer man kunna följa en diskussion med Google now nu i 4.2. Alltså mer som Siri. Saknade lite det, är coolare att visa upp! Källa:...
Fick detta svar från Webhallen: