Separate names with a comma.
Om du menar dangerSPL så nej då den är enbart för G1, dock så måste du fortfarande ha en SPL som tillåter att du flashar in andra roms. Recovery...
Många mejl körde utan kryptering då (var x antal år sedan jag gjorde detta) men bankerna var säkrare och körde med kryptering. Dock så är du ju...
Säkerhet och säkerhet, du ska aldrig lita på öppna trådlösa nätverk. Måste du använda dem sätt upp en VPN tunnel med kryptering så är du något...
Nu har jag tyvärr ingen app att rekommendera men däremot så skulle jag inte förlita mig enbart på telefonen. Ha alltid papperskarta och kompass...
Kul att det löste problemet.
Går tyvärr inte då både tal och data går över samma radio.
Ang antalet appar och möjligheten att lägga dem på minneskortet så heter lösningen App2SD och finns i flertalet rootade roms redan idag....
Ibland så måste man starta om mobilen efter att man pillat på APN inställningarna så har du inte provat det gör det.
http://wiki.cyanogenmod.com/index.php/Release_Notes#5.0.7-DS-test7_.28experimental.29 Stöd för experimental releaserna finns tydligen inte i...
CM 5.0.7 har inte stöd för 6.x radio utan endast 3.x samma gäller spl med tydligen. Fick denna info genom IRC och har sett den i CM forumet med....
Detta hör väl ändå inte riktigt hemma i denna tråd?
Den körs fortfarande i mobilen men den laddas ifrån datorn isf från recovery partitionen på mobilen.
Ser nu att mitt första inlägg i denna tråd kapats av, det skulle stått: fastboot boot recovery-image-av-ditt-val Det hade iofs inte hjälpt...
Starta i fastboot läge och via kommando prompten/terminal kör: fastboot boot <path/recoveryimage>
Jag tycker den är stabil och har inte märkt av några buggar. Finns de som säger att de fått problem med batteri tiden och sms problem i test5 (som...
Du måste byta både radio och spl för att kunna köra CM 5.0.7
Var uttråkad och gjorde ett snabb jobb i photoshop elements. Hak5 är en suvverän podcast för de som inte vet om det. Ser ni skejtarna? [IMG]...
Hmm var för snabb på att svara såg nu att du inte kan installera det och det låter konstigt. Vilken språk har du satt i telefonen?
Vilken SPL och radio har du (slå av telefonen och starta med att hålla inne back+power). Hboot är SPL och Radio är ja kort och gott radio. Skriv...
@aalan och jonaz: Ni tror inte att telenor redan fått reda på det då han ringde deras kundtjänst och pratade med dem om en Desire?
Det är bara olika färger e de olika recoveryfilerna så det är enda skillnaden. Länken till ROMen är för den stabila cm som bygger på 1.6. Vill du...
Test5 dök upp här på morgonkvisten, dags att flasha den :D Ska tydligen fixa lite SMS problem som folk haft (dock inte jag) och sedan så har man...
Cyanogen's 5.0.7-test4 är helt okej. Snabb och bygger på 2.1. Recovery som jag alltid använder är AmonRA's, version 1.6.2 (just nu).
Har du otur så är det många som är uppkopplade i samma cell som dig och då kan du inte räkna med mer. Detta då man i en cell delar på 7.2Mbit/s...
Cyanogen har varit tydlig med att han tagit bort funktionen att trycka två gånger på menu knappen för upplåsning då de flesta nya modeller inte...
Precis flashat in test4 och den e snabb samt att data kopplingen rullar på som i 4.2.x versionerna.
Visst går det men det är en del meck med att lägga in nyare android som inte släppts officiellt till en äldre lur. Kör själv 2.1 på min magic,...
Prova att ladda hem filen igen och kör dessutom en md5sum på filen för att verifiera att den är okej.
Som jag sa så är det inte brian (som använder sig av bc i namnet) som gjort denna portning då han e bortrest. En annan kille har gått in och gjort...
Brian som gjort 32A porteringarna tidigare är tydligen borta ett tag men andra har klivit in och fixat en 32A kernel. Finns här:...
HSDPA är egentligen det snabbast du kan använda i dagsläget men tyvärr så har jag sett att den numera aggresiva omställningen mellan 3G och HSDPA...
DOA = Dead on arrival.
Du behöver inte ladda hem något program alls för tillverkning av goldcard. Qmat är totalt meningslöst då det finns websidor som gör samma sak som...
Då phone.apk är en del av systemet så kan du inte ta bort den utan att få en ostabil telefon så låt den vara. Här kan ni se mer vilka apps man...
Tyvärr så måste jag tillrätta visa detta då det är fel. Edge, max 236.8kbit/s UMTS, max 384kbit/s HSDPA är allt över 384kbit/s. Våra magics har...
Menar du att du inte ser H i displayen eller? Vilken version av Cyanogen kör du? Normalt sett så ligger man på UMTS och enbart när man behöver...
Du får manuellt editera dem. Enklast via webben.
Grattis
Fungerar bra på 3G iaf, kan inte testa 2G tyvärr då jag är låst till 3G. Kan ta emot samtal och sms när skärmen är låst/släckt. Dock så har jag...
Inga problem med att du tappar samtal efter 10-20 sekunder eller att det inte går att ringa till din mobil när skärmen är släckt? Är en del som...