Separate names with a comma.
Fast jag kan ju köpa den blåa med dual sim på deras egna hemsida redan nu. Skickas 1 juni. [IMG] Förresten man får ju 50 dollar rabatt på U11 i...
Hoppas vi kan föra en normal konversation. [emoji23] Jag håller med om att skärmen är för stor. 4.7 till 5 tum hade jag varit glad över. Men...
Nån som har hört om HTC slänger med nåt extra i början om man köper mobilen? Hmm den blåa skulle vi väl inte få i Sverige? Det går ju köpa den på...
Antar en så tråd lär dyka upp förr eller senare. Så lika bra starta en. [emoji23] Jag skriver endast det jag personligen tycker. Hoppas ni...
Jag gillar personligen att det är bezels på långsidorna. Kommer åt appar ofrivilligt som det är på vanliga S7. Min nästa mobil kan mycket väl bli...
Hur har kameran varit i senaste modellen? Är den nära Galaxy S7 i mörker?
Huawei mediapad m3.
Huawei Mediapad M3
Jag kan nog iOS lika bra som Android. Det som stoppar mig från mer Apple produkter är att JAG personligen inte kan tänka mig använda de utan...
Galaxy S7 utan tvekan
Tar oxå gärna en cdon kod i pm. [emoji23]
Huawei Mediapad M3 borde dyka upp i Sverige snart.
4G spelar ingen roll för mig. Kör 3G only på mina mobiler. :D Vill bara ha en ny leksak. ;)
Är det ens värt att skaffa denna om man har en Galaxy S7? Morsan ska till Kina imorgon och kan ju ta med vad jag vill ha tillbaka.
Iphone 7 om den går jailbreaka. Annars absolut inte iphone.
Får man paxa nästa kod? :)
Jag tänkte samma sak när jag köpte mina. Sen tänkte jag vafan jag fick de för 9kr. Jag bryr mig inte. [emoji23]
Hela licensen bygger på att folk vill ha public service. Tänk på att det finns en hel del människor här i Sverige som skiter blankt i public...
What? Jag har vad jag vet inte blivit rapporterad till radiotjänst när jag köpt tv innan. Och det va mindre än 10 år sen jag köpte. Hade jag bara...
När blev det att säljaren måste rapportera till radiotjänst? Vafan jag som funderar på skaffa större tv. [emoji35]
Är det tillåtet att fråga efter CDON rabattkod här? Om inte får gärna mod ta bort mitt inlägg. Ska handla för över 1500. Tar gärna emot kod med...
Köper den direkt när den släpps här. :) Nån som vet om man kan ha vanliga länkar till den eller är det endast länkar från Asus som gäller?
Jag kollade lite om MediaPad M3. Kommer köpa den så fort den går att köpa här. Ska även köpa den nya Asus klockan. :) Känner mig ca 6000...
Galaxy s7. Grym kamera och bra batteritid.
Man kommer till paypal. Men där kräver den att man ska välja fraktsätt. Finns bara expressfrakt som val där. :(
Går ju inte välja gratis frakten. Det står lixom freeshipping worldwide. Men det finns inget val för gratis frakt?
Gick inte innan editen. Nu går det. :p
Länken funkar inte. :(
Jag skulle personligen varken köpa OP3 eller Nexus. (säger det först så ni inte stämplar mig som fanboy av nån av de) Men MÅSTE jag välja en av de...
Wohoo min 128GB borde skickas idag! Hoppas att jag får den innan 1 augusti. Kommer förpesta er med massa frågor om roms sen. Har redan fått unlock...
Jag sa till de att skicka som gift med lågt värde. Det skulle de lösa sa de. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Jag tog standard gratis frakten. Tror att den ger mest chans på slippa tull. [emoji6] Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
€295.71 efter rabattkod för 128GB versionen på Gearbest. Ca 2800 kr måste vara billigaste just nu? Nu kan jag nog inte hålla mig länge till. Lär...
Tack för tipset. Gillar utseendet på den. Ska läsa lite om den. :)...
Hej folket. Funderar starkt på skaffa en platta så jag slipper köra slut på batteriet på mobilen när jag är hemma. Kommer typ få spö nästa gång...
Fan det är så illa asså. [emoji20] Hoppas att banken inte dödar mig för jag gör en jävla massa bankid då. [emoji23] Tack för svaren och ha en fin...
Gubbar jag har en helt ot fråga. Hoppas nån vill svara. Nån som vet hur man kan återställa bankid via titanium backup efter man clean flashar en...
Ta en backup på snapchat med titanium backup. Återställ data på snapchat så är den inloggad igen. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Vad tror ni om att köpa denna och ha som surfplatta hemma? Hade nexus 7 men tyckte att den var för stor. Och oppo find 7s är för liten för ha som...
V15 är för en ny firmware? Jag är lite trött och läste med ett öga. Läs noga i originaltråden innan ni flashar V15. Skickat från min SM-G935F...