Separate names with a comma.
Vad står twrp för? CWM körde jag på min Desire så det har jag koll på. Tapatalking with Nexus
Jag brukar högerklicka på bilden och välja kopiera bildwebadress. Sedan använder man bara img taggen ( [#img] adress[/img#] utan #) Tapatalking...
Det låter som ett lovande sätt. Ska lägga in CWM först bara om dessa drivrutiner slutar krångla för mig när jag kopplar på telefonen i fastboot....
Det funkar inte om man använder tapatalk på telefonen. Ser för övrigt ut som minimal reader Tapatalking with Nexus
Hur gör man när man går tillbaka till Android, kör in yakju med Odin eller är det custom rom som gäller? Tapatalking with Nexus
Telia surf stor, alltid använt Telia för att kunna ringa ifrån släkten i Härjedalen. Tapatalking with Nexus
Kanske tänker på 35mm 1,8G? Det använder jag mycket, omöjligt att misslyckas med korten. Tapatalking with Nexus
Ursäkta mig, det visste jag inte att det fanns. Håll dig undan Xperia s! Sämre skit får man leta efter, har en som jobbtelefon och är så trött...
Han har ju en mini nu :-P Skulle oxå säga galaxy s2, annars borde väl galaxy nexus ligga runt 3000. Då får du lite större skärm. Tapatalking...
Vad använder du för toggle app? Ser att du fått bakgrunden helt transparent. Kan ibland störa mig på att jag med Power Toggles har en solid...
Tyckte denna var så jäkla stilig så jag gjorde likadant! I stort sett enligt denna guide, dock med lite modifikationer;...
Är det in-ear modeller eller fullstorlek du vill ha? Vid fullstorlek rekommenderar jag varmt Audio Technica ATH-M50. Skickat från min Galaxy...
Mikro USB? IPhone har ingen sådan kontakt, deras heter thunder någonting. Alla utom IPhone har samma. Däremot kan du ju använda nät/USB adaptern...
Kör fortfarande med Oxygen till min, inte haft några som helst problem på 1,5 år. Använder den idag för lite ljusstyrning i hemmet och musik vid...
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=ni18300vr Cyberphoto har ju testat med 18-300, eftersom jag har ett 18-105 objektiv nu var det ganska...
Vad dyrt det verkade, är detta samma? http://www.fotokungen.com/nikon-afs-553004556g-ed-dx-vr-ii-p-4868-c-424.aspx Är sugen på ett...
Brodit släpper alltid två varianter av deras hållare, en med ciggkontakt och en för fast installation. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Play store försvann för mig också någon gång och då fick jag göra fabriksåterställning för att få tillbaka det. Skickat från min Galaxy Nexus via...
Sök på Xperia z på Google eller play. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Bundet till Android? Annars skulle jag kika på Nokia 620. Jag köpte nyligen en Xperia go till mitt fruntimmer då hon hade liknande tankar om...
Spotify har funkat bra, däremot har viaplay stängt ner titt som tätt. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Ja! Såhär ser min ut (tog bort sidan men orginalklockan): [IMG] Man kan dra ner klockan med fingret så ser man bättre om man vill. Min e-post...
[IMG] Xperia Z tema My Xperia S tapatalked!
Plasma utav tvekan. Har ännu inte sett någon LCD skärm jag tycker är bättre än en plasma för liknande peng. Tycker alla dyrare led apparater är på...
Skulle vilja ha möjlighet att lägga till ett resultatflöde. Så att man direkt kan se hur en match går. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Det är väl mer av en bugg det, pga att Lockscreen Policy inte funkar med 4.2.2 Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag lyckades inte heller skicka bilder ifrån Xperia s till galaxy nexus, åt andra hållet gick det lättare. Den får kontakt med sedan avbryts det...
Sök på Wifi widget på play så har du ett par alternativ. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Prova att dra ner klockan som med rullgardinen. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag ska hålla ögonen öppna! Bor på Kvarnberget. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
1: Visst men varför vill du se det? [IMG] 2: Jag tycker inte det är lika farligt som förut. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Den uppdateringen väckte mig igår kväll. Får prova och se hur bra det fungerar, använder Lookout vanligtvis. Skickat från min Galaxy Nexus via...
Fyra bakgrunder där endast feta texten byts. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Min klocka i låsskärmen har börjat högerjustera sig ibland, någon mer som upplevt det? Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Det gissar jag också att det är, du får välja vad den ska öppna vid klick. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
S2 och Galaxy Nexus ligger väl runt 3000, båda rekommenderas varmt. Xperia S är inget jag rekommenderar då man snabbt blir irriterad på de dåliga...
Rensade ramverket en gång så fick jag det med yakju. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
100 på Real och 100 på Man U samt ett erbjudande på ett tv spel ifall det blir lika. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Taget. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Finns headset appar som du kan använda för att ange vad knapparna ska starta, tex denna:...