Separate names with a comma.
Ett halvtappert försök till panorama utan stativ bakom Tjolöholm Slott som blev sådär. Finns troligtvis andra appar som hanterar "mergingen"...
Det tragiska är snarlika episoder utspelar sig veckovis hos alla de större operatörerna än idag, om än bara via ljud och inte video...
Exakt det jag behövde veta, då får det blir att köra in ikväll, tack!
439:- påstås vara just rea, "ordinarie" pris inkl Carplay anges vara "1756:-" :eek:
Låter ju lovande! Ah f#ck, det har du rätt i... då blev det 439:- istället för 109/159kr... då blev det lite av en annan femma faktiskt. Bah. Då...
Tack för tipset! Har sedan Navigon & TomTom lade ner (R.I.P) letat efter en mer robust GPS-app. Sygic verkar på pappret pricka rätt, vill f.a. åt...
Någon som använder "Intune Företagsportal" för att koppla upp jobbmobilen mot alla jobbets appar osv? Tänker om någon vet om iOS 14 funkar utan...
Vid närmare efterforskning verkar ju alla bensinklubbar ha möjligheten att registrera andra kontokort för rabatten! Däremot verkar väldigt få...
Mjo kikat på Curve också, men jag måste ha 110% tillförlitlighet för att slippa stök och irriterad sambo vilket Curve inte alltid verkar kunna...
Jag det är ruskigt tradigt på komplettkortet, dock faller det helt på extrakortet. Syftet med detta kort är till 90% för att betala framtida...
Någon som har koll på vilka alternativ som har 0:- även för ett extrakort? I en drömvärld hade jag önskat: 0kr årsavg. för 2 kort, minst 0.5%...
Hade EXAKT samma fel. Bara att skicka in och var VÄLDIGT tydlig med felbeskrivningen, jag var övertydlig, men Lanmaster i Göteborg klantade sig...
Sportamore någon? Brukar alltid få lägliga 15-25% koder i mailen men inte fått på ett tag nu... :(
Skydd för Airpods Pro - Krusell Sunne - 150kr inkl frakt?
Finns ju faktiskt folk i städer där hyrsparkcyklarna ännu inte dykt upp som vill kunna köra och därmed själva måste äga en ;) (å andra sidan...
En polare kör liknande fönsterkit och kan stänga fönstret utan några problem! Kör själv den här hemma sedan förra året: Luftkonditionering Cotech...
Är den stora borsten den som har avtagbara ändar likt den som kommer med S6an eller fasta ändar som kom med S5an?
Hade samma fel på båda mina lurar från ingenstans. Tyvärr hanterade LAN-Master inte det hela särskilt snyggt, utan jag fick påpeka det hela direkt...
Airpods pro är inte heller någon höjdare för samtal på tex en spårvag eller liknande med mycket bakgrundsljud. Däremot är det magiskt ur alla...
Amazon är likvärdigt enligt min erfarenhet. Du kan ju inte dra in ebay givet att de själva (väl?) inte är en egen säljplattform som Amazon. Har...
Som tidigare sagt är det troligtvis rena "läropengar", var glad för att det ändå var ett hyfsat litet belopp. Har varit med om 2 fall förr då jag...
Köpte Switch batterypack av @NoobiOne, allt gick väldigt smidigt osv! Rekommenderas.
Skulle tyvärr inte tro det givet att det absolut enda assistenten läser upp på iOS är imessagemeddelanden och sms (?), inte facebook messenger osv.
Fick äntligen fatt i ny monitor efter att ha varit sugen på ultrawide väldigt länge! LG 34GK950F: [IMG] Fånigt nöjd med alla aspekter! Gör...
Jodå kopiera måste duga, org. kvitto kan ju aldrig krävas givet att många idag är 100% digitala.
Spännande :)
Precis, att de inte ansvarar för begagnade varor eller liknande, jag har bara för mig jag såg att någon länkade till några detaljer kring...
Jag har bestämt för mig jag läst någonstans att REK inte "gäller" för begagnade varor (hur det definieras vet jag ej). Kan någon dementera eller...
Ah det var flerpack ja! En annan tanke, hur mycket sämre hör du utåt i transparencyläge aktiverat? Det är ändå något jag själv använder vid...
Snyggt! Frågan om jag som använder medium borde köra s/m eller m/l på suprafoamen... Även om jag älskar ANC:n så blockerar jag ju gärna sådant...
Går det stänga locket osv precis som innan med dessa på? Använder du small eller mediumstorlek på airpods-kuddarna?
Sålde lurar till @manola1027, supersmidig och enkel affär! Rekommenderas!
The Good Doctor & Billions. Väldigt underhållande båda två!
Lite annan prislapp privat vs. företag också, 599:-/mån privat - 874:-/mån inkl moms för obegr. jobbmobilabg.
Hade ett väldigt märkligt fel på mina i flera månader, så fort ANC aktiverades/transparency mode aktiverades så "skramlade" det i båda lurarna så...
Sålde Switch-spel till @DubbelPlus. Snabb, enkel och trevlig kommunikation samt betalning!
Intressant, exakt samma hände min mor med min gamla iPhone X, hårdomstart löste det hela gudskelov. Känns ju inte som en ren tillfällighet dock...
Har kassett + fodral jag kan släppa för 350:- + kostnad för valfritt fraktsätt.
Köpte ett Switch av @R3b0rn. Väldigt snabb frakt och snabb kommunikation. 5/5 toasts!
Köpte Xbox One-kontroll av @danneee, snabb och enkel leverans helt enligt beskrivningen!