Separate names with a comma.
Såld och skickad till @Soderwester ja. Glömde avsluta annonsen....
@Soderwester vann budgivningen. Jag skickar pm.
Noterat
Jag har sett det. Han söker en trasig och jag har skrivit till honom. Är han intresserad av denna så får han svara här.
Noterat.
Ok
Jag har en som har en spricka över skärmen. Allt annat fungerar. Ge bud om det är intressant.
Kör budgivning till kl 14 torsdag.
Bjuden 300kr +frakt i pm av @DaBull.
Säljer fruns iPhone 8 64GB. Hon har haft den sedan ny. Skärm och allt annat på den är orginal. Bruksskick med ganska dåligt batteri. Se bilder....
Koden är inte giltig säger den när jag provar...
Jag har en helt ny Series 8 45mm Stainless Steel Grafit med sportband. Oöppnad i kartong. Pris 5800kr. Amazon.se
Tack men jag har beställt en ny. Blev en stainless steel series 8.
Fick hem min iPhone 15 Pro Max 256GB Naturlig Titan ikväll. Beställde den hos TRE på lanseringsdagen men den levererades alltså idag. Har suttit...
Vill nog att säljaren säger ett pris så säger jag om jag är intresserad. Du kan väl skicka DM om du vill. Här går bra med annars.
Köper gärna iPhonen. Mvh
Ok. Det kan vara intressant. Vad begär du för denna. Har du några bilder att skicka?
Önskar köpa en Apple Watch. Intresserad av alla modeller med 44mm boett eller större.
Har stått exakt lika på min beställning. Samma modell och färg. Skillnad är att det fortfarande står V43 på min. Beställde första timmen man...
9200kr
8700kr.
Köpte en iPad Pro 12,9 av @R3b0rn. Mycket nöjd med köpet. Trevlig kommunikation och seriös säljare.
Säljer min Galaxy Watch 5 Pro BT 45mm. Är i använt skick. Två små märken i skärmen b.l.a. Ser det inte alls själv när skärmen är tänd. Har tagit...
Skickar PM
7700kr
7200kr bjudet.
Köpte Galaxy Buds 2 Pro av @AmandaaS. Utmärkt skick, utomordentligt väl packat och trevlig kommunikation. Får mina varmaste rekommendationer.
Önskar köpa en S23 Ultra. Skicka gärna förslag på pm. Snabb betalning och smidig affär utlovas om jag hittar rätt objekt. Väl mött / Roger.
8800kr + frakt
Bjuder 8600kr + ev frakt. Undrar också om det medföljer något skal, skärmskydd eller liknande? Mvh
Jag beställde Pro Max Naturlig titan 256 från tre ca kl 14.30 igår. Nu står det leverans V48...
Hej. Jag köper dem gärna. Skickar pm. Mvh
Åker nog dit i år igen. Pro Max med titanfärg troligtvis. Hoppas att priset inte gör för stor chock..
Också intresserad. Kanske ska ha budgivning?
Tack för att du kollade.
600kr + frakt. Vet du batterihälsa?
Önskar köpa en iPhone 12, 13 eller 14. Gärna Pro Max modell. Tar gärna förslag på PM. Också intresserad av nyare iPad Pro. Smidig affär och...
Färg?
Velade mellan S9+ och S9 Ultra men blev en beställning på Ultra med 5g iaf. Beige för lite nytt. Får se om jag blir nöjd med den men tror det...