Separate names with a comma.
Ljusblå S20 5g svensksåld perfekt skick silikonskal och skärmskydd. Ett extra skärmskydd och två linsskydd. Låda med alla tillbehör. Söker :...
Samsung s20 5g bra skick med skärmskydd och silikonskal repfri. Låda med tillbehör förtutom hörlurarna. Köpt på comviq Finns i malmö
Jodå helt klart intressant :)
Är intresserad av ett nintendo wii för att kunna lira lite mario kart och super mario bros med frugan. Någon som har ett som bara står och...
S20 5g ljusblå bra skick med skärmskydd och silikonskal Skickar med 1 extra skärmskydd så detta (original) börjar släppa och 2 linsskydd till kameran.
Några år sedan man trodde man skulle bli nästa stora dj :P
Falska kreditkort sen kör de sönder dem slänger dem i kanalen osv den månad jag jobbade med voi så va 90 av 100 cyklar trasiga på något sätt. I...
El ingick i min hyra men kostade 460kr per månad enligt hyresavin. Tror mest de handlade om avundsjuka då hon inte kunde motivera varför ungarna...
De använder samma lime som kom 2019 bara det motorn är nedgraderad till 250w hastigheten är strypt till max 20 men blåser det så kommer man väl...
Ja man jobbade själv, någon gång slog man ihop med en konkurrent och åkte och tömde lund. I början låg bounty på 70kr och va dynamisk så om en...
Har aldrig behävt betala för en sparkcykel då voi i början gav bort freerides hela tiden tror tom jag har 250kr kvar tier gav också bort massa...
När voi kom så va de det billigare alternativet voi vs lime. Men lime's cyklar va grymt mkt roligare innan de ströps. Gick i 30kmh rejäla och...
Wind fanns också i malmö ett kort tag men de försvann lika snabbt som de kom typ. Både voi och lime är helt tillbaka dragna från helsingborg, så...
Jag jobbade med voi ett tag och anledningen till att de försvann va att förstörelsen i malmö/lund va enorm. Kidsen bröt upp displayen sen...
Galaxy s20 5g blå. Inga repor med låda och alla tillbehör + extra skärmskydd linsskydd och ett genomskinligt skal.
Tack för hjälpen, får lämna in den till någon som kan sätta dit ny kylpasta.
Så här ser det ut, känns som man kan laga mat på processorn typ
Fläkten går på högvarv så fort man startar något så cpu kanske blir för varm, har dock inte stängt ner än.
Sist jag använde tryckluft på burk på usb-portarna till en ps4 kom det ut någon vätska ur burken har inte vågat använda den igen
Har nu plockat isär och dammsugit fläkten, såg inte så dammig ut. Men ska testa och se om den funkar bättre och om jag hinner få ner cpuid om den...
Har en laptop med windows 7 och säkert 10 år på nacken. Batteriet har gett upp för längesedan men funkar med strömkabel. Problemet är att efter...
Vilka spel ligger på wii u?
Byte mot en s20 5g ljusblå ?
Tänkte mer så jag kunde kolla på netflix genom mobilen till tv. Ipaden går inte att få helbild sen senaste uppdatering av ios.
Så då kan man alltså beställa den lite billigare och ändå köra 25kmh + men antar att batteriet töms snabbare då motorn måste jobba mer. Hade...
Op6 midnight black i bra skick. Inga repor ibskärm eller bak, sitter skärmskydd och använt siliconskal. Lite skrap i lack på botten där...
Ta del av ett unikt erbjudande och gör din enhet ännu bättre med riktigt bra ljud. Observera att du måste lägga till en Galaxy S20 i valfri färg...
Gäller bara s20 4g versionen
Har en ipad air 2 som jag igår uppdatera till senaste os. Före uppdatering har man kunnat koppla med adapter till tv och kolla netflix osv i...
Kan man använda vilken usb-c till hdmi som helst eller måste de vara samsungs egna?
Har en ljusblå s20 5g i nyskick, siliconskydd härdatglas på kameralins och skyddsfilm på skärm. Orörda tillbehör förutom sim nål. Bytes mot...
S20 blå i perfekt skick, skal skyddfilm och härdatglas på kameralinsen?
Hur ändrar man icon för en app?
Någon som kan länka appen, kommer inte ihåg mitt lösen till xda.
Tack
Kan man stänga av så man inte ser på den släckta skärmen när den laddar och hur långtid det är kvar till fullt?
Upplever ni som jag att powerknappen lite klen, ger inte alls samma stabila känsla som volymknapparna?
Byta mot en s20 i perfelt skick utan minsta lilla repa osv?
Blå färgen är riktigt snygg tycker jag. Ångrar inte valet av färg.
Fan då, har de på min min op6 och tycker den lösningen är smidigast för mig.