Separate names with a comma.
Jag fortsätter i min köpvåg och tänkte inhandla lite mer produkter för det smarta hemmet, denna gång en smart väderstation. Jag bor i en lägenhet...
Du testade "Blippa bilen", när tankningen ska starta helt automatiskt i princip? Jag trodde det skulle funka helt automatiskt, utan att man måste...
Instämmer med detta inlägg. Även om det tekniskt sett är en liten video så skulle jag ändå betrakta det hela som ett foto. När du delar med andra...
Jag beställde kamerorna från Tink igår, se inlägg ovanför. Verkar som att Tink nu väntar på att få varorna levererade till sig. Det skickas från...
Circle K släppte en rätt cool funktion för ett tag sedan, "Blippa bilen", man ska kunna köra in på bensinstationen, kamerorna registrerar ens...
Jag har inte så mycket att tillföra det som skrivits tidigare i tråden, men när jag själv prövade en liknande lösning för rätt många år sedan så...
Nu har det gått 1,5 månad, när jag söker på Farsta hembygsförening så dyker eran egenskapade sida upp högst upp, den har många fler likes och en...
Min gissning är att OM det finns på svenska, så är det någon premiumvariant hos ett företag som kommer kräva betalt för tjänsten. Tyvärr. Jag...
Jag har aldrig använt Tasker, och aldrig haft appen installerad ens. Så har noll kunskap. Måste man skaffa ett konto (molnkonto typ), eller går...
Jag kan ge dig en halv poäng för några av dina påståenden. Det fanns en (eller några) Android-versioner, för ett antal år sedan, där Google...
Inte en enda betald undersökning på länge, bara massa obetalda. Fult agerande av Google, särskilt att man får veta först efteråt om man får...
I den här tråden bör nog en skarp varning utfärdas: Det finns många lågbudgetkameror med kass säkerhet, där du omöjligt kan veta vem som har...
Nu har jag läst på ordentligt, det tog några timmar! Nedanstående två hjälpartiklar innehöll mest vettig information om de saker jag undrade....
De lärare jag känner till har samtliga arbetstelefoner från sin arbetsgivare, det låter konstigt att din arbetsgivare inte vill ge ut det. Får jag...
Köp Google Nest Cam (indoor, med sladd) 2-pack online | tink Google Nest Cam (indoor, med sladd) 2-pack 1.199,00 kr Detta pris verkar väl väldigt...
När lanserade de sin svenska sida? De verkar redan ha dragit på sig en rad dåliga omdömen, tyvärr. Särskilt verkar folk ha problem med lång...
Kodläsare, är det lösningen danskarna hade innan de fick MitID som app? Är MitID något som ges ut av staten eller av bankerna i Danmark?
Lösningen heter Chromecast! :)
Ännu enklare, Google Photos har ju en funktion för partnerdelning, där ens partner får tillgång till alla ens bilder (tror jag).
Som jag skrev ovan, det beror antagligen på att Pressbyrån/7Eleven knutit sin verifiering av personnummer och automatisk hämtning av namnuppgifter...
Hur har du lyckats skapa denna tjänst? Jag levde i uppfattningen att Bankdroid och liknande appar dog ut, pga ökade säkerhetskrav från bankerna....
Du verkar använda tråden för att få utlopp för din ilska, snarare än för att fråga om hjälp eller diskutera möjliga lösningar. Tråden blir då...
Så som begreppet AI ofta används idag, så skulle jag säga att Google Assistant innehåller väldigt lite av det, av precis skälen du nämner: den är...
Du skriver "Jag laddade min utomhus", förtydliga gärna hur laddningen går till. Jag skulle gissa att du tar den inomhus och laddar med USB-kabel,...
Enligt lagen om elektronisk kommunikation (LEK) gäller tystnadsplikt avseende abonnentuppgifter, inklusive abonnentens telefonnummer. Pga...
Nu är kartan du lagt upp lite otydlig, men den markerade platsen tycker jag ser ut att vara mitt i Göta älv, möjligtvis kanske vid någon av...
Jag gick förbi en korskiosk häromdagen, där de hade skrivit att de inte accepterar kort, och att de endast accepterar Swish-betalningar över 70...
"Startskärmen på enheten som finns i närheten" - vet du vilken enhet det gäller? Vad är "Chromecast-appen" ens, det finns väl bara Google Home? Hmm.
Jag gissar att det inte var ett rekommenderat brev som försvann? Fick du förklaring till vad som hänt? Gissningsvis har brevet fastnat i (eller...
Det sistnämnda, att det krävs en Samsung-telefon, är ju så rejält korkat. Samsung sabbar försäljningen av en produkt (Smarttags) i tron att de...
Larvig kampanj. Men jag är inte förvånad, Halebop har ju haft en sådan inriktning i rätt många år. Feministen Sophie Lokko styr även denna...
Var i postnord-appen hittar man kvitton för sina köp? Det fanns en flik tidigare minns jag, ser den inte nu.
"Markera som skräppost" brukar jag inte använda, jag har en känsla av att den knappen enbart lär upp Googles skräppostfilter men inte...
Kör du Stable, Beta, Dev? Vilken Chrome-version och modell på Chromebook? Jag har Version 108.0.5359.75 (Official Build) (32-bit), Stable. Ej...
Jag håller med trådskaparen, jag tycker Google Assistant har blivit rejält sämre och mindre pålitligt de senaste åren, på både svenska och...
Finns det fler funktionsmässiga ändringar som du sett? Oftast är det ju bara säkerhetspatchar, som användaren inte märker. Inga buggar i...
Har ovanstående gällt ända sedan du skaffade respektive dator, eller har något ändrats med tiden? Jag hade för mig att Bank-ID brukade fungera...
Det gick inte lösa eller?
Det kanske inte är helt användarvänligt att placera inställningen på den platsen, och aningen svårt att hitta, men jag tycker ändå det är ett...
Du kan ha flera esim inlagda, men bara ett aktivt åt gången - så var det åtminstone på tidigare Pixel-telefoner, och antagligen även på Pixel 6a....