Separate names with a comma.
Ja vad bra:-) hade inte helt fel då :-)
Tgy Hongkong Sdm 855 Mars med buggfixar släpptes idag :-)
7.3 har jag :-D
@livinl0ud
Tack laddar den luren?:-) för Samsung original står laddar långsamt
Nej det är vanlig usb :-) ja det kan jag göra :-) tack
Är det någon som vet vilken kabel man kan köpa till bilen:-) för att ladda mobilen samtidigt som Android auto:-) original vw kostar 239 kr ...
Köpte telefon av @ruf0ns , jag bad honom att hålla och det gjorde han, allt i skick som utlovat , snabb utskick efter swish och superb trevlig...
Tack mannen :-)
tack hur är det med snabbladdning .) om du laddar 3 saker :;) mvh
66 grader mot 39 hoppas folk bojkottar exynos snart, dock så är inte alla dåliga mor och fars m20 10 ggr bättre än min gamla note, a6 tab jävligt...
Sjukt stor skillnad överhettad 66grader Snap 39 :(
Med appen kan du sätta lampan var du vill :)
Det finns men slutar direkt i aod appen så kan man ställa in är du säker på att du vitlistat appen i batteri spar :)
Hade aod av Och bara lampa på svart skärm
Konstigt, den funkade ypperligt för mig, säker på att du ställt in den rätt :)dock på note10+, beta 3.02 3.06 ute nu
Bästa vore om Samsung gör som shl med hockyen, lägg ner exynos och kör med snapdragon. Den presterar bäst nästan i alla situationer utan att bli...
rekommenderar, appen aodnotify :) till alla samsung utan notifierings lampa:)
InternationalWarranty det var detta jag hitta, kanske inte gäller, men jag hade inte fel, för det står iaf något :)
Samsung har världsgaranti men 1 års men de kan neka, men måste ha world warranty card :)
samt om kabeln funkar i bil med android auto :)
skulle vara kul och få sen en recension :)
funkar awesome, bästa surf plattan jag ägt :) tack ändå en gång :)
Är det någon som köpt från wonda Fick du problem, hur löstes detta Har du köpt och haft kvar din wonda köpta mobil Länge och inte haft några...
Köpte en tab a6 av @nDre, swishade och 3 dagar senare kunde jag hämta ut allting gick smidigt, bra kommunikation samt jätte fint nyskick,...
min tjejkompis, fick sin för en vecka sen, fattar nada ;p, men jag var glad för hennes skull :)
härligt :) enjoy all shows, you dont know when they ends ;)
Säljer en olåst 500kr +frakt zte 6 månaders garanti kvar även ligger även ute här i en annons :) skriv PM vid intresse
ja, delvis håller jag med, men fruktansvärt mycket okunskap i din text, jag håller med om att för priset, så är det lite design språk, lite...
har du testat att först ställa in google assistenten, och senm testa, jag ställde in allt och godkände allt sen kom det igång visserligen på...
Sålde en note10+ 12/512gb till @egon2003, smidig affär, han kom hem till mig, tack för affären och välkommen åter :)
såld till @egon2003 :) låser tråd !
Tack ännu en gång :)
Köpte en begagnad s3 i fint skick av @faitzy snabbt skickat och fint packat rekommenderar denna säljare :-) +
Ok tack sorry. :-)
Bud mottaget i pm 8000 @egon2003
Comviq från början
Jag finns i Karlskoga mvh
Samsung Galaxy Note10+ 12/512GB Aura Glow. Telefonen är köpt från Comviq 2019-08-25 och är i mycket fint skick. Finns inga skador runt om mobilen....