Separate names with a comma.
körde open beta 4, allt va bra tills ca 3v sedan. batteriet höll inte alls som tidigare kameran krashade,behövde starta om telefonen för att...
kultfilmer :-)
börjar med 2500 :-)
har för mig ica maxi säljer för 990kr
söker nåt skal till Oneplus 7t(original helst)
är andra ägaren, men har för mig att den va från antingen Tele2 eller Elgiganten. håller på o letar i inboxen efter det digitala kvittot
Huawei P30 PRO 6/128 VOG-L29 Amber Sunrise Toppskick komplett i kartong med alla tillbehör + TPU skal Garanti genom IMEI till 2021-07-17 :-)...
söker nedan till en p30 pro skal pansarglas väggladdare
1300 för 8+
Jag börjar med 500
Nytt pris 2666kr inkl frakt
Dell Latitude E7450 med Touchskärm Windows 10 250GB SSD I5 5300U 2.3Ghz 4GB RAM Medföljer laddare Fortfarande mkt bra batteritid Inga döda...
köper gärna 1 GPS anpassad för motorcyklar(slingriga vägar) garmin eller tom tom är mindre viktig är där nån som har??
6s komplett i kartong Bra skick 700 inkl frakt
oneplus 5, skärmen är hel o fin då pansarglas använts baksidan har en del prickar/skav endast telefon 766 inkl spårbar frakt
Fick en kabel gratis mot fraktkostnad av @Mrhoyt ,stort tack
Finns den kvar?
Funkar den som vanligt annars? Om ja,tar jag den
Köper gärna iPhone 11 Bra pris =snabb affär Inga sprickor!
Tar den i så fall Tacksam på förhand
2 frimärken?
har för mig clasohlsson /teknikmagasinet har för 149kr'
Zekler hörselkåpa 412 Rd Nytt i kartong Pris 700 + frakt Zekler hörselkåpa 412 rd Ny utan kartong Pris 600+ frakt [ATTACH]
bör kunna skickas till deras EU lager,dock kommer frakten att gå på 3-600kr då det krävs kolli id frågan är om det är värt? prova skapa en...
Medföljer något?
never mind,har googlat
tips på vart jag kan hitta den? min tel är rootad :-)
p30 pro är bättre än Nord i alla avseenden
ingen som har nån lösning på reklamfri YT på mobilen? Kör OP7T
är man kall så kan man få betalt det man vill(som saken är värd begagnad) Marketplace är katastrof emellanåt(stor prutare som bjuder halva priset)...
Poco?
horribel sökmotor på amazon
Oneplus Oxygen är bäst(mitt tycke)
jaha, har fortfarande 2 till hemma :-)
köp en begagnad Oneplus (7t,8 mfl)
nä, Beta har funkat riktigt bra ( i alla fall på Oneplus telefoner) fixade Beta 4 idag :-)
Beta 4 släppt idag
tidigare: lagerchef kriminalvårdare nu: produktionschef
såld till @davkar
Ingen etikett under @tojjetok