Separate names with a comma.
Skall ta en titt. Behöver dock betala för den då jag behöver 4-5 konton
Tackar . Bara mailklient kvar nu då. Har slaviskt kört Airmail på iOS som är så löjligt bra. Men det närmaste jag hittat på android är bluemail...
Blir nästan sugen på att byta tillbaka den mot min s8 . Skall fundera lite
Du kan ju självklart dra kostnaden på firman . Men du har betalt moms i ex Tyskland som du inte skall behöva som företagare
Tack , låter kanon
Någon som har tips på en bra pod app som har alla svenska poddar? Är sjukt nöjd och inkörd på den som finns som stock på iPhone och alla på...
Som privatperson är det ju inga problem. Men om du som företagare vill köpa en oneplus blir det ganska dyrt jämfört med att köpa en telefon i...
Hur länge kör du budgivning ?
Verkar skumt allt detta med Oneplus om jag skall vara ärlig. Kollade på en av mina gamla beställningar och det står såhär : Subtotal 4.033,00...
Missuppfattade ditt inlägg. Precis som du skriver är det stor skillnad på företag och privatpersoner .
Frågan handlade om möjligheten att dra momsen . Inte risken för att åka på moms.
Vad för skal söker du ? Kan nog rota fram lite prylar kanske
Ja men det upplever man inte med skal på tycker jag. Utan skal är en helt annan sak
Ja men du kan inte dra momsen från ett annat land. I EU skall företag handla av förtag moms fritt . Du kan inte betala moms till Tyskland och ta...
Problemet är inte riktigt så enkelt. Handlar du till ditt företag skall momsen dras innan du betalar . Annars skall du försöka få tillbaka momsen...
Jag kör det på min s8. Det är helt perfekt. Känns precis som utan skydd och passar nästan alla mina skal. Det sitter 100% perfekt och toutchen är...
500kr plus frakt bjudet
Då borde inte samsung pay funka ? Det funkar kanon här och står enbart Nordic på kartongen
Är nog kameran jag saknar mest från min iPhone 7 plus.
Hade problem idag på Stadium. Fick inte slå koden utan kassörskan bad mig om mitt lägg. Är lite för mycket strul för ett lämna kortet hemma ....
Beror på vad du vill ha. Brukar bli en konstig kant på baksidor med glas skydd. Vill du ha ett tunt skydd mot repor är nog ett Dbrand eller...
Japp
Men har ios11 så mycket med webbläsarna att göra då ? Samma i både Chrome och safari.
Nope en obrandad från Netonnet
Hur vet man vilken som är den senaste ? Jag har ännu inte fått någon uppdatering [ATTACH]
Har varit på kontoret hela dagen idag med stabil wifi 62% kvar nu . Stor skillnad . Kollade mottagningen där jag brukar vara och den pendlar...
Tror det beror mycket på hur man använder sina telefoner med. Jag jobbar där det finns mycket smågrus och damm från sten och berg. Dvs finns...
Då bjuder jag 150kr plus frakt @hickan
Whitestone dome. Funkar till alla mina skal förutom spigen
Beror ju på vad man har i självrisk. Jag har 1500kr i självrisk så det känns ganska billigt ändå.
Går det över mycket på framsidan ? Funderar om det funkar med skärmskydd .
Ja det stämmer. Fast ärligt talat har det typ 10min att montera det. Ser ut att vara mycket jobbigare än vad det är. Och sedan blir det helt...
Jag körde det till min oneplus och gillade det . Just nu kör jag Samsung original skal men tycker det med päls drar till sig för mycket skit. Och...
Efter att ha testat typ 6 olika skärmskydd fick jag på mit whitestone Dome glas idag. OJ vilken skillnad. Det sitter som en smäck och passar...
Det är ganska normalt att det går sakta om det är en gammal usb port . Dock låter det kanske väldigt långsamt . Vad är det du vill föra över...
Köpte ett skärmskydd av Skrufve . Precis som utlovat , välpackat och snabb hantering, Tummen upp !!
Men du måste göra något speciellt alt ditt sätt att använda telefonen. 8-9 SOT är ju typ dubbelt mot vad alla andra får . Själv har jag fullt upp...
Upplever lite samma sak. Riktigt nöjd med battritiden så länge jag använder telefonen. Tycker dock den tappar lite väl snabbt när den inge an vi...
Sålde ett mobilskal till patruck0209. Snabb betalning och smidig affär.
[ATTACH]