Separate names with a comma.
Gaaah nu ringde dhl o ja är ej hemma:( Så får hämta den senare idag. Snabbt av Sony store:D
Det där lät ju inte bra att det var väldigt trögt att sätta i simkortet. Ska ju gå lätt. Har du försökt kolla nära med en ficklampa om det ser...
Synd!
Ok tack ja det var lite snålt. Tur priset var bra så det gör mindre då;)
Ok tack då ska det beställas;) Och magnetladdaren också antar jag inte är med?
Kampanjen ska väl fortsätta tills 28:e så chans finns ju ännu;) Lär kanske fyllas på lagret innan dess.
Ni som har en följde det med skydd till fram o bak som det gjorde på z när jag köpte den? Så jag vet om jag behöver beställa ikväll så det finns...
Hade nog tur då jag vid 9 köpte en vit. Tycker priset var riktigt bra. Hoppas den dyker upp snabbt:)
Ja det fanns bara vita lime o rosa. Jag hade tur för ville ha vit.
För mig med tills jag kom fram. Dom har fullt upp hördes
Tyckte jag med först. Men hördes att fler beställde i bakgrunden medans hon hämtade min o sedan hördes kvittot skrivas ut. Den skulle postas idag...
Genom kortnummer till den som svarar. Kvittot på det är i leveransen.
Inga problem beställdes:) Via telefon. Det var kaos där så passa på innan dom tar slut:)
Ja säkrast är nog att ringa o kolla.
Senaste uppdateringen har fixat minnesgrejen om du syftar på det.
Inte jag:)
Köpte den till tjejen idag då jag tyckte det var dags att hon skippade 3gs men icke:) Den är endast provad hemma en stund så helt i nyskick. Jag...
Såg idag på Elgiganten megastore i Norrköping att man kunde byta in sin gamla mobil o få köpa Z1c o vanliga Z1 billigare. Mobiler ej äldre än 2 år...
Note 8 har du använt det? Undrar om det ligger plant o släcker displayen? Mitt som jag har gör ej det utan displayen tänds utav att det ej är helt...
S view o protector cover sålt till tojje:)
S view original endast provad likaså protective cover original så är i nyskick. Batteriluckan helt oanvänd. Original. Pris: S view 100:-...
Eg säger runt 15 februari. Konstigt att vit jämt dröjer.. Netonet ca 10:e
Ok jag fick aldrig nån varning. Dock hade minneskort i o valde direkt som jag alltid gör att kameran sparar bilder o video dit.
600 upphämtning sthlm
Jo är ju en nackdel men jag spelar ej o har bara max tio appar. Haft v 2 ggr och även en zr förra sommaren när den kom. Så för mig räcker det.
Ja jag har jämfört dom i telia butiken som hade dom på rad. Och visst compacten var lite klarare än både zr o vanliga z1 men absolut inte fel på...
Bra inlägg för funderar på zr o sneglat lite på z1c.. Men tror zr duger fint o har lite större display vilket jag föredrar men tycker vanliga z1...
Bra för dig:) Misstänkte ju att sony fortfarande använde det.
Sitter det splitterskydd bak? I så fall repas det lätt.
Kan den skickas?
Note fodralet sålt.
Ja om det är 4G modellen så är den som en stor tele:) Har en själv och funkar bra o ringa med. Dock lite löjligt att hålla den vid örat:)
Nej inte vad jag märkt. Jag använder alltid dom billiga tunna från ebay eller kjell o co o liknande
Splitterskyddet på sony lurarna blir smårepigt rätt lätt därav så sätter jag alltid på ett över det.
Blir att skaffa det direkt då för alla sony telefoner jag haft så har splitterskyddet varit lättrepat.
Snålt av dom och sluta med det. Men då vet jag:)
Följer det inte med ett som man sätter över splitterskyddet i kartongen som det brukar göra med sony lurar? Undrar för är lite sugen på den. Så...
Ja det är ju splitterskyddet. Går att ta bort men sitter hårdare än vanliga displayskydd. Men Sony loggan sitter väl i det som på vanliga z1..
Vältarunt
Sopprot