Separate names with a comma.
Pulled Pork kan nog, på fullaste allvar, vara det godaste jag ätit. Se bara till att den inte tillagas i för stor form, den ska koka i sin egen...
Jag har aldrig gjort det, men vet hur jävligt fysik är om man inte förstår något och därmed inte kan få den hjälp man behöver. Sen får man tänka...
Börjar kvällen med ett par kalla Newcastle, äntligen helg! Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4 Beta
Jag tycker då visserligen Ford är bra då jag själv äger en Mondeo och det även finns en nyare inom familjen, båda går hur underbart som helst och...
Härligt! Golf är förbannat roligt, synd att man varken hade tid eller råd att fortsätta :/ Lycka till!! Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk...
Jag får köpa loss min S4 för ca 3500 om jag vill, det känns också värt :) Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4 Beta
Tro det eller ej så hade jag faktiskt kostymen på en begravning veckan efter, och det gick hur bra som helst. Väldigt nöjd med kostymen på alla...
Är man 19 år och inte har något jobb så får man ta något som har en bra ratio pris:kvalitét, jag hade gärna köpt en skräddarsydd om jag hade haft...
Köpte en slim-fit på MQ, bra pris och sitter hur fint som helst, endast en knapp också vilket gör att den ser lite mer "modern" och fräsch ut, i...
Funkar varken med Kies eller via OTA, härligt.
<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:6AoBlNBevYmUtl6jiUXaVh" width="300" height="380" frameborder="0"...
Jag letar också, och vill inte ha någon som kostar skjortan heller...
https://www.dropbox.com/s/mse9xtwq7ns0bjp/20130615_142029.jpg
Nu när jag kommit över det faktum att skärmen inte släcks av flip cover så tänkte jag på; borde inte själva skyddet för skärmen "fastna" på...
Inte? Då fick jag fel information när jag var inne på Teknikmagasinet och frågade, ber om ursäkt!
Hmm, det var ju lite dåligt, innan har det ju varit så att även "vanliga" flip covers har den funktionen inbyggt, men skitsamma :)
Jag har mitt på telefonen, men fungerar inte så, vilket det borde göra (vad jag har förstått iaf).
S4an är faktiskt intressant, nöjd än så länge :) Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Ska inte flip cover ha ett inbyggt NFC chip som stänger av skärmen och sätter på den (när man öppnar/stänger skyddet)?
Hmm, är det värt med en S4 för 219 kr/mån med 3GB surf/mån och 3000 gratis sms/mms /mån? Känns som en ganska bra deal faktiskt...
Den orange färgen var ju riktigt snygg dessutom! Jag tror jag bestämt mig ;)
Tror hardvaruknapparna mest är för att den ska kunna vara vattentålig, och inte för att den ska vara lättanvänd med handskar, men det är bara vad...
3016 riksdaler in på kontot, prisa gud för skatteåterbäringen! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Dig kommer man ihåg sen Galaxy S tiden, du hjälpte mig en hel del ;) Jo, dessa saker som gör att det tål mer gör ju att livslängden ökar...
Ny telefon med topprestanda, samtidigt som den är I657 certifierad vilket innebär att den tål väta och damm. Specs: Skärm: 5" med Full HD...
Jag skickade in via intranätet, inte fått nåt ändå :)
Ca 3000 in, kommer dock runt midsommar. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jo, jag hade också likadant som du, fast mobilen i vänster ficka och nycklar osv i höger, även fast att jag är högerhänt, lite spegelvänt, men ah...
Stämmer bra, har inte känt av det sen jag bytte stället att ha mobilen på. Jag vet inte om det är personligt hur mycket man påverkas, men jag...
Jag har mobilen i bakfickan, av en enda simpel anledning och det är att strålningen från dem inte är bra för ädeljuvelerna! Hade den alltid i...
Inte exakt som Skyrim, men rpg iaf, Zenonia 5 är roligt och ganska svårt! :) Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Magnus; Skitbra med en klämdag ju! Då slipper föräldrar ta ledigt och även alla man skall bjuda! :)
Och jag tar studenten på fredag, ser bara fram emot det liiite, haha!
Jag gör alltid tvärt emot vad du skriver, bara för att jag avskyr folk som gör så som du påpekar... Den siste idioten är ännu inte född, tyvärr :/...
Framtida mobil detta, när pengar finnes!! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
http://tele2.se/forlat.html Hahaha, Tre har skickat in en stämningsansökan mot Tele2, så här svarar de, riktigt roligt att läsa faktiskt ^^
Var kanske lite kortfattad, haha! Datorn (en PC)... Läste att det kunde vara drivers, men mig veterligen har jag inte bytt några sedan det funkade...
Har lite problem med att ljudet hackar eller knastrar när man lyssnar på musik eller har på ljud allmänt vilket är ganska irriterande.
En One X råkar inte vara av intresse? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Haha, nejdå! Vet ju att du jobbar på åkeri, så trodde att du var seriös då du säkert vet mer än mig i den frågan, och jag vill bara ha min...