Separate names with a comma.
Ja, det står fortfarande 28/10. Surt att du fått din leverans framflyttad. Uppdatering: Luren är påväg med Postnord. Beställde 22/9 Telia.
Loggade in idag på Telia och där stod att min beställning skulle beräknas vara klar den 28/10. Det borde kunna innebära att den skickas idag.
Jo, det stämmer. Jag blandade ihop det. Det är väl min Deep Blue som är långsam i leveransen.
Ah, roligt! För mig står det still. Beställde några dagar efter dig så...
Japp det gör jag.:)
Deep blue 256 gb
Väldigt likt min beställning hos Telia. Beställde pro max den 22/9 och beräknad leverans 3/11.
Mitt leveransdatum på Pro Max har flyttats fram på Telia. Från 18/11 till 3/11. Beställde 22/9.
Jag har inte testat det mesta, men väl AirPods Max och Sonys alternativ. Jag håller med i det du beskriver. Brusreduceringen är så bra i APP3....
Ja, det hoppar hit och dit för mig också. Jag ligger dock sex dagar bakom dig så får mig hoppar det från slutet oktober till november och tillbaka.
Idag fick jag preliminärt leveransdag av Telia (fyra dagar efter beställning). Den 11 november. Jag beställde ju den 22/9 så ligger ju bak i kön....
Idag surfade jag in på Telias hemsida för att se om leveransstatusen fortfarande var 6-7 veckor. Loggade inte in för att se min beställning som...
Jag sålde en Iphone 16 pro max för några veckor sedan och fick cirka 500 kr mer på Telestore. Det varierar säkert. Bra att kolla med både Swappie...
Jag har sålt till Swappie flera gånger utan problem. Dock något år sedan nu. Min iPhone 16 pro max sålde jag till Telestore. De ger oftast lite...
Köpte mig en iPhone 17 pro max 256 idag på Telia. Fick rabatt för jag förlängde mitt abonnemang. Blev 11 800 kr för telefonen. Står 6-7 veckors...
Jag känner också skillnad i haptiken.
Köpes vid fint skick.
Jag kan inte köra min Samsung S25ultra som inbyte… Den finns inte som alternativ. Är det så? Finns det någon kod som passar bra med Benify?
Kör en intressekoll om någon skulle vara intresserad av att byta sin iPhone 16 Pro Max och få min Samsung Fold 6 256 gb navy blue. Samsungskal med...
Våran kyl och frys har hållt i 18 år så nu söker jag ny kyl och frys som gärna håller lika länge. Avfrostningsfri frys. Budget 12-20 000 kr. Har...
Vilket Pitaka var det du hade?
Tack för den infon! Jag var så uppe i att skapa en rutin så jag tänkte bort den enklaste vägen. ;)
Cirka 1 mm upp från skärmen.
Jag skulle vilja göra en rutin att min bluetoothuppkoppling till min Garminklocka bryts på kvällen för jag vill inte ha notiser efter kl. 18....
Fick hem mitt Spigen thin fit idag. Med mag safe. Sitter riktigt bra.
De bara hängde med. Jag vet dock en person som inte fick med dem. Han fick ringa till Telia och göra om beställningen så att de kom med. Det var...
Fick min idag från Telia. Förlängde mitt obundna abonnemang (ingen kostnadsökning) och fick därav rabatt på hårdvaran. Fick betala 12 600...
Jag kommer få min imorgon. Beställde hos Telia.
Det är lite olika. Ibland väldigt snabbt. Snabbare än operatörerna. Men, den här gången verkar de inte göra det.
Jo, du har rätt i det. Kanske blir det bättre efter några dagar. Vissa telefoner har blivit lite "svalare" efter några dagars användning.
När jag lyssnar på musik via Bluetooth kändes min nyinköpta XL "varmare" än vad jag är van vid. Kollade inställningar och då var det cirka 37...
Kan man få en analog klocka på låsskärmen och i så fall hur?
Tack! De har alltså inte stöd för Aptx adaptive. Intressant.
Nu blev det ett köp i alla fall. Ska bli kul att testa.
Suck, jag missade helt det här med att det bara vara 128 gb.
Jag har försökt läsa ut vilka Bluetooth codecs pixel pro 9 har, men inte helt lätt. Har den aptx adaptive tex?
Funderade på att köpa en iphone 16 PM eller Samsung S25 ultra när den kommer. Av en slump såg jag att jag kunde köpa en 9 pro pixel xl för runt...
Kollar om det finns intresse hos någon att byta sin iPhone PM mot min Fold 6 256 Navy blue. Orginalcase med penna och i fint skick. Finns...
Jag är lite sugen på att gå från Samsung Fold 6 till iPhone 16 pro max. Har Telia för tv (Sportpaket) och obegränsat surf för alla fyra i...
Decembers uppdatering finns för nedladdning.