Separate names with a comma.
Okej, kanske är dags att överge Gboard då. Nu när jag testar Apples egna tangentbord märker jag skillnad i färgtemat när jag använder...
Jag använder iOS 26.0.1 och Gboard. Om jag öppnar Facebook Messenger och ska skriva ett meddelande så täcker tangentbordet över meddelandet jag...
Ett tips är att pausa abonnemanget istället för att säga upp det, nästa gång du aktiverar abonnemanget kommer du få 28kr avdrag på nästkommande...
[ATTACH] [ATTACH] Byt till ett mobilt bredband abonnemang med sunt förnuft och schyssta villkor. Välkommen till Fello. Liten operatör. Stort...
Du kan få Fello 4GB för 25kr/mån i 5 månader (om du använder någons tipslänk) och sedan 110kr/mån. Sen när Fello har ett dubbelsurferbjudande...
Har inte sett någon prata om årets resultat av SKI för mobiloperatörer: [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Generellt verkar privatkunderna bli allt mer...
Slå av wifi och ring ett samtal, visar mobilen 4G eller 5G under pågående samtal har du VoLTE. Visar mobilen 2G eller 3G under pågående samtal har...
Tre har börjat packa min order nu, beräknad leverans om 2-3 dagar: [ATTACH] Beställd 13 september.
Får väl se om Tre lyckas hålla sin utlovade leveranstid på 3-4 veckor på en iPhone 17, på lördag är det 4 veckor för mig. Men jag är skeptisk med...
Inte jag iaf, jag beställde den 13:e september. Börjar helt ärligt tröttna på Tre.
Även modellen jag beställt, iPhone 17, 256GB, Svart står som i lager, men min beställning från den 13:e september har inte rört sig alls.
Jag köpte en iPhone 17 den 13:e september hos Tre, men den har inte rört sig alls. Jag har faktiskt förlorat ha-begäret totalt så överväger om jag...
Enligt Tele2 hemsida går det inte överlåta 4G/5G bredband, så någon vidareförsäljning blir nog svårt. Överlåta abonnemang "Bredband 4G/5G går...
Logga in på Tele2 hemsida och se hur det ser ut där då? Du har förmodligen haft Wifi To Go tidigare men glömt bort det. Vill du inte ha obegränsat...
Det verkar inte framgå i informationen, men det handlar om Wifi to Go som Tele2 hade tidigare. Det diskuteras mer här: WiFi To Go ersätts med...
eSIM till klocka, fast bredband, mobilt bredband eller fri surf-abonnemang. Personligen hoppas jag på eSIM till klocka.
Verkar som att det är ett missförstånd, om man går till källan till Feber-artikeln så har man lagt till en uppdatering: "Update September 15,...
När tänker ni säga upp abonnemanget? Ska man vänta in att telefonen levereras innan man säger upp abonnemanget? Jag kunde inte hålla mig, la en...
Gäller det bara iPhone Air? Eller funkar det på vanliga 17 också?
Var fick du 4500kr för en 13 Pro?
Verkar som det inte funkar med bluetooth? Det kräver tydligen trådbundna hörlurar och högtalare, det var lite synd ändå.
Det är faktiskt lite synd att inte ens Apple vågar gå i bräschen för att tvinga fram ett teknikskifte till eSIM. Noterbart är att det inte är...
Är det någon som förstår hur man lyckats förbättra batteritiden på iPhone 17? Enligt specifikationerna är det rejäla förbättringar i batteritiden...
Ganska rejäla förbättringar för iPhone 17? 120hz/AOD, 256GB minne, snabbare laddning (40W), fasen den känns väldigt prisvärd för vad man får.
Nej, beställde ett fysiskt simkort nyligen och det var gratis. Jag undrar om det kan vara ifall man väljer att spärra sitt nuvarande simkort och...
Jag aldrig har förstått är vad det egenligen kostar att beställa ett simkort från Fello. Prislistan: [ATTACH] Sen när man går till sidan för...
Frustrerande att inte Tele2 låter sina kunder med tv grundutbud att se Viaplay Sport, det gör nämligen Telia, Telenor, Allente och Sappa. Det här...
Curve Pay Unlimited FX Programme Terms [ATTACH]Hur tolkar ni detta? Kommer man bli av med detta erbjudande om man byter till Apple Pay/Google Pay...
Pixel 10 saknar Wifi 7, men det finns i Pixel 10 Pro. Det som jag tycker är lite uppseendeväckande är att Pixel 8 och Pixel 9 hade Wifi 7. Känns...
Först och främst, märkligt att tråden är från 1980. [ATTACH] Sedan till det jag egentligen tänkte på, NIXTelefon kanske snart spelat ut sin roll,...
Finns det någon rimlig anledning till att nästan ingen av dom etablerade mobiltillverkarna (Pixel i det här fallet) inte satsar på silicon carbon...
Jag testade nyss med Mullvad VPN och fick det att fungera efter att ha testat lite olika servrar., majoriteten funkar inte. Man behöver inte...
Telenor och Tele2 bygger 4G och 5G-nätet gemensamt, så det verkar konstigt att du skulle vara nöjd med Tele2 täckning men inte med Telenor. Men i...
Lite less blir man ändå, man hinner knappt höja priset innan man redan går ut med att fler prishöjningar är att vänta. På det har man infört...
Telenor har kontantkort där surfen är giltig i 2 år (tillsammans med 1000 sms). Men ska du ringa 10-15 samtal per månad med t.ex. rörligt paket...
Hur får du ner priset till 199kr/200GB? Enligt hemsidan kostar det 299kr?
Skulle gissa att det är 2G/3G-nätet man syftar på, låter som ett missförstånd. Telenor och Tele2 släcker 2G-nätet 1 december 2025
Så vitt jag vet kan man inte ta bort ett kort från Curve för att sedan lägga in samma kort på nytt, om detta är vad du gjort så kontakta Curve...
Hos Fello behöver man bara betala för dom dagar som abonnemanget har varit aktivt. Fello brukar kreditera ner nästkommande faktura om man betalat...
[ATTACH] Standard: [ATTACH] Student: [ATTACH] +55: [ATTACH] Barn/under 18 år: [ATTACH] Bara för dokumenterandets skull lägger jag upp samtliga...