Separate names with a comma.
Varför skulle man inte kunna betala med svenskt kort för? Det går ju att använda direkt i butiker i USA.
Är import helt uteslutet? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Nu har Comviq ändrat till 4-5 veckor.
Beställde inte du från handtec? Har du kvar den ordern eller var det något som fick dig att avbeställa den därifrån och köra på Tyskland istället? :)
Från tyska play store? Eller förresten kan det väl inte vara play store då de inte ta ermot förbeställningar va...
Modoröv... :) Akta dig så du inte får forumets moder teresa på dig, facit dvs.
Någon som blivit kontaktad av Comviq då?
Klart att han delvis har en poäng. Men inte fan satt jag och tvekade om jag skulle eller inte skulle ge comviq en känga bara för att folk svälter...
Men vore väl bra om comviq då får tummen ur röven och ändrar 1-3 dagar kanske. Lite proffsighet kan de väl visa och ta reda på vad som egentligen...
Haha, vilka stolpskott.
Måste ju stämmat isf. Men varför är det bara comviq, vad der verkar som, som har fått den så tidigt. De flesta andra säger leverans tidigast v48...
Varför skulle 1-3 dagar gälla kontantkortspaketet. Det är ju på produktsidan för Nexus 4 som leveranstiden står. Och de skriver väl inte ut...
Är väl gramatiskt korrekt va... en retard hade varit fel ;)
Att den lämnat comviqs lager? Stämmer det så fattar jag just nu ingenting. Då kommer du få den imorgon eller fredag. Dvs innan den 13:e....
Abonnemang har jag redan. Skulle jag köpa via halebop där jag idag har ett abonnemang skulle jag först bli tvungen att slufakturera det...
Jeeesus vad folk blev upprörda över ett skämt. Tror ni han blev ledsen nu eller... :( Jag tror det då inte. Han är ingen skör liten tonårsflicka...
Facit har alltså tillåtelse att dryga skiten ur sig i denna tråd. Go!
Vore jag dig skulle jag nog investera i ett par bättre hörlurar... Jag har ett par monster turbine och både hox och sgs3 levererar fullt godkänt...
Ljudet med hörlurar borde väl inte vara så jävla dåligt i dagens mobiler. Ett par schyssta lurar och en equalizer så duger det för nog för de flesta.
Drygt 3800 för 16gb tror jag. Men nu blir det ju ingen större skillnad mot sverigepriset vad det verkar. Men några hundralappar sparar man trots...
För att jag varit i kontakt med dom, och de förväntas få in den och skicka den runt den 13:e. Thats why.
Jo men så är det. Jag med flera har redan förbeställt hos handtec (uk) så visst går den att köpa. Vill du dock köpa mobilen och teckna ett...
Hoppas innerligt att den inte har sämre batteritid än htc one x, för det var det sämsta jag varit med om. Surf i någon minut och batteriet...
Vart har du läst det? Har bara läst om ett klantarsle som råkat tappat den så det blev en liten spricka på baksidan vid kameralinsen. Sent from...
Handtec är nog ganska oberoende av O2's exklusivitet då de endast säljer olåsta mobiler.
Åh fan...Trodde det skulle bli tidigare än så.
Och google kanske vill "kränga" lurar till länder utanför uk också? Vi har ju ingen aning om de olika avtal google tecknat med övriga återförsöljare.
En onlinebutik där endast britter kan handla ja.
Men ditt rikspucko, jag konstaterade just att den omöjligen skulle kunna säljas låst. :) Mr wiseguy kanske skulle ta efter sina egna riktlinjer...
Nej det är väl inte så jävla självklart, exklusivitet och ensamrätt är två skilda saker vettu. Men ok, det är alltså den enda operatören som får...
Exakt vad menas med O2 exklusivitet? För låst till O2 är den ju inte då det står klart och tydligt "unlocked" på handtec.
Det jag skulle vilja veta är hur de tänkt sig med leveransen till Sverige. Jag menar releasedagen i UK är satt till 13:e men vad innebär det för...
Ja jo. Personligen brukar jag aldrig tappa mina telefoner så för mig spelar det ingen större roll vilket material som sitter på mobilen. Glas gör...
Fast nu är det väl en liten liten upphöjning över glaset på baksidan, vilket kan skydda något iaf om den landar på ett plant underlag.
Men man kan ju idag förbeställa olåsta från uk. Så varför skulle det inte gå att köpa olåsta i affär när den kommer ut?
Jag förstår mig inte riktigt på batteritestet på Anandtech. Alltså att man skulle kunna surfa 7.68h (wifi) och 4.98h (3G) med HTC One X är ren...
Den finns på prisjakt, skriv "lg nexus 4" så får du fram tre återförsäljare.
Vad finns det för "pålitliga" tyska ställen man kan förbeställa på då? ;)
Näe men det är ju ditt val. Du ska ju inte köpa den om du vet med dig att du fullt ut kan använda 4G just nu och om det nu är en så pass viktig...
Alltså jag förstår inte riktigt den där hetsen kring 4G? Bodde man i USA skulle jag någorlunda kunna förstå. Men nu bor vi i Sverige och det lär...